צור קשר עם הרב ברלנד
השופט שלי טימן - עדות נוספת למערכת המשפט הבזויה כנגד הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א
השופט שלי טימן - עדות נוספת למערכת המשפט הבזויה כנגד הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א

מפחיד. שופט בכיר חושף: "משטרת ישראל תופרת תיקים" – הרדיפה אחר הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א

אחרי שהזכרנו בעבר שכל מה שקורה סביב המערכת המשפטית בעניינו של הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א מעלה שאלות קשות, מגיעים הדברים הבאים, עליהם כבר אין חולק.  השופט שלי טימן, מי שהיה עד לפני זמן קצר שופט בכיר מאוד בבית המשפט המחוזי בישראל פותח את הפה ומגלה סודות מהשחיתות של הפרקליטות והמשטרה בארץ.
"פרשתי בלב שלם מעבודתי, משום שהרגשתי שאני לא יכול יותר לעשות צדק. ישנם אנשים שנמקים בכלא, חלקם ממתינים למשפטם וטרם הורשעו, חלקם נמקים על לא עוול בכפם." כך פותח את דבריו השופט שלי.

האזינו לראיון בטלוויזיה ערוץ 2:

      שופט-בכיר-המשטרה-תופרת-תיקים
"הדמוקרטיה צריכה לשפוט אדם בזמן, תראו את כל התיקים שממתינים פה למשפט. אני באמת ניסיתי, אבל אני באמת לא מסוגל יותר." מבכה השופט טימן את כל האנשים העומדים אחרי התיקים הרבים ששוכבים וממתינים שיטפלו בהם.
אחרי שזיכה שני תיקים שהובאו לפניו למשפט עורר על עצמו זעם מצד המערכת שלא סובלת זיכויים, אלו דבריו. "הפרקליטות מלאה אגו, רצון להרשיע בכל מחיר. יש מחדלים של המשטרה שאיננה עושה עבודתה כראוי, תוך אמביציה להשיג הרשעה בכל מחיר. אנשים נכלאים לכל ימי חייהם או לתקופות ארוכות."
אם לא די בכך, אומר השופט שלי, "המשטרה בישראל תופרת תיקים. לצערי הרב. הלחץ התקשורתי משפיע באופן קשה על שיקולי השופטים, השדולות והתקשורת קובעים את גורלם של הנאשמים. לצערי הרב יש שופטים שלא מכירים את המילה – זיכוי."
התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

לְשׁוּבוּ בָּנִים הָיְתָה אוֹרָה וְשִׂמְחָה • גלריית תמונות מרהיבה משמחת פורים בחצר גינת ביתן המלך

לפניכם גלריית תמונות מרהיבה ביופיה משמחת הפורים בחצר גינת ביתן המלך – חצר בית מדרשינו …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *