צור קשר עם הרב ברלנד

שיח סוד. תיעוד נדיר ומיוחד מאחורי הפרגוד, גדולי הצדיקים הנסתרים עם הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א

כ"ק הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א הגיע לשמחת החתונה של בת הרה"צ הרב גולן מישוב עלמה. היה זה בליל שישי דפרשת תצוה, הרב שליט"א ערך את החופה ברוב הדר דקדושא, כאשר לבבות האורחים כולם פעמו מהתרגשות. 

בכתבה הנ"ל (בקישור למעלה) הראינו, כי במעמד החתונה השתתפו צדיקים רבים שבאו לכבד את הצדיק הנסתר, הרב גולן. בין השאר בלטו בנוכחותם הרב דב קוק שליט"א מטבריה, הרב מרדכי מנצור מירושלים ועוד רבים אחרים, מפורסמים ונסתרים. עתה הגיעו אלינו מראות נפלאים ממש מתוך הקודש פנימה. תיעוד נדיר ומיוחד מאחורי הפרגוד, גדולי הצדיקים הנסתרים עם הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א.

מורינו הרב ברלנד שליט"א, שנכנס בכדי לסדר את תנאי הכתובה, ישב עם החתן והרב גולן, כשעימם הרב אופמן מהבד"ץ ועוד צדיקים נוספים. אך לפני זה קיבל אותו הרב גולן בחיבוק ארוך ומלא אהבה.

לאחר סידור תנאי הכתובה פנה הרב אופמן מהבד"ץ ושאל את מורינו הרב ברלנד שליט"א:

"איזה קשר יש לי עם המגיד מקוז'ניץ (רבי ישראל הופשטיין מקוז'ניץ (תצ"ז, 1736 – י"ד בתשרי תקע"ה, 1814) היה מחשובי האדמו"רים בפולין בתחילת המאה ה-19, מתלמידי המגיד ממזריטש ורבי אלימלך מליז'נסק, חיבר ספרים רבים בחסידות ובקבלה, ידוע בכינוי המגיד מקוז'ניץ (ביידיש: דער קאז'ניצער מגיד), מייסד חסידות קוז'ניץ)? אני כל הזמן בספרים שלו."

"איזה קשר יש לי עם המגיד מקוז'ניץ", כפל הרב אופמן את שאלתו.

חזר מורינו הרב ברלנד על דבריו תוך שהוא מהרהר בשאלה: "ישראל מקוז'ניץ, ישראל מקוז'ניץ, ישראל מקוז'ניץ. יחד עם החוזה מלובלין הם הלכו להביא את הגאולה."

"כן, אבל איזה קשר יש לי אליו שאני בספרים שלו כבר שלושים שנה?" המשיך לשאול הרב אופמן.

עונה הרב ברלנד: "כי יש לך קשר לגאולה!"

גלריית תמונות – הצדיק הרב גולן שליט"א מחבק את הגה"צ הרב ברלנד בקבלת הפנים, ומעמד כתיבת תנאי הכתובה

הצילום באדיבות ארגון הצניעות העולמי

התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

למה הכהנים התחתנו רק עם בנות אשר? החיזוק היומי מהגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א

החיזוק היומי – למה לא רצה יוסף להיפגש עם יעקב? יום ב', ח' אדר ב …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *