צור קשר עם הרב ברלנד
מורינו הרב אליעזר ברלנד שליט"א - טוב מראה עיניים יותר מאלף מילים. התמונה באדיבות אהרון סולמונוביץ'
מורינו הרב אליעזר ברלנד שליט"א - טוב מראה עיניים יותר מאלף מילים. התמונה באדיבות אהרון סולמונוביץ'

מדהים: ברכת הצדיק התקיימה במדויק – עדות ממקור ראשון

נחמן (ברוך) שגיב מבת ים, בעברו היה דוגמן מוכר ומצליח עד שמורינו הרב אליעזר ברלנד שליט"א החזיר אותו יחד עם חבריו בתשובה. כיום שגיב הוא אברך כולל שלומד בכולל חצות של הרב שליט"א בבת ים ויש לו סיפור חזק ביותר לספר על נס שהתרחש עם מורינו הרב ברלנד שליט"א.
"עברנו חמש שנים של גלות, ייסורים וסבל בלי הצדיק, עכשיו אנחנו צריכים להתמקד רק בקבלת האור של הצדיק ולהעלות אותו מעלה. אין לנו שום עניין לדבר על אחרים, זה לא יעזור לנו בכלום, רק ישבור לנו את הנפש. כל אחד צריך להחיות את עצמו מהאור של הצדיק, כמו בית הילל (במחלוקת המפורסמת עם בית שמאי לגבי דרך הדלקת נרות החנוכה) הולך ומוסיף את האור." נותן שגיב הקדמה קצרה לפני שהוא משתף אותנו בסיפורו."
"חברי משה ואני נסענו לבקר את מורינו הרב ברלנד שליט"א באמסטרדם (כאשר הרב היה שם בגלותו). יש לי שני חברים מהכולל חצות בבת ים שלאחד מהם יש שלוש בנות ולאחד אין ילדים כלל. החבר עם הבנות ביקש שאזכיר אותו אצל הרב שליט"א ושהוא יברך אותו בבן זכר."
      ברוך-סגיב
"אמנם הגעתי לצדיק עם רשימות רבות של בקשות והזכרות, אבל בכל זאת כאב לי על אותו בחור. סיפרתי את סיפורו לרב שליט"א שאכן בו במקום התקשר ודיבר איתו. 'ב- י' בסיון אשתך חובקת ילד', אמר לו מורינו הרב ברלנד שליט"א ולמעשה הבטיח לו שאשתו תלד בדיוק בתאריך הזה בן זכר – אני הייתי נוכח בשיחה."
"טוב, למרות שהבחור הזה אוהב את מורינו הרב ברלנד שליט"א, עדיין ככל שהזמן חלף החלו להיכנס פקפוקים ללבו. האם אשתו בכלל תקלט? ואם כן מי אמר שזה יהיה בן? ובכלל מי אמר שזה יהיה בדיוק בתאריך שהרב שליט"א אמר?"
מורינו הרב אליעזר ברלנד שליט"א עם הציבור הקדוש בתפילה
מורינו הרב אליעזר ברלנד שליט"א עם הציבור הקדוש בתפילה – התמונה באדיבות אהרון סולמונוביץ'
"בקיצור רבותיי", פונה שגיב לכל החפצים באמת. "היום י' בסיון מתקשר אליי חברי כפיר ברכה ומודיע לי שבדיוק היום אשתו ילדה בן. הצדיק גזר באמסטרדם, בבחינת 'צדיק גוזר', שב- י' בסיון היא תלד בן – וכך אכן היה. 'היום ב- 5 וחצי בצהריים אשתי ילדה בן זכר."
"כפיר ברכה אמר לי שהוא פרסם בכל בת ים את הניסים של מורינו הרב ברלנד שליט"א, הצדיק חי וקיים. תראו מה זה הכח של הצדיק! מה זה רוח הקודש של הרב ברלנד! הצדיק גוזר ובורא עולם מקיים.
בעז"ה מורינו הרב ברלנד שליט"א גם יהיה הסנדק בברית של הוולד וכולנו יחד נהיה איתו – כשגם אתם תבואו לתפילה.
התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

כְּשֶׁהָיִיתִי בְּפּוֹנִיבֶז' שָׁמַעְתִּי בְּשֵׁם הָרַב הַגָּאוֹן ר' יְחֶזְקֵאל לֵוִינְשְׁטֵיְין: קובץ מימרות בשם המשגיח מהגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א • ליומא דהילולא

היום י"ח אדר־ב' חל יוֹבֵל שנים להסתלקותו של 'המשגיח' בישיבת פונוביז' הגאון הגדול רבי יחזקאל …

One comment

  1. זה פשוט מדהים! לא יאומן שיש בדורנו כאלו דברים

    אבל היה מאד כדאי אם היה מספר מראש שבי' סיון אמור להולד לו בן על פי ברכת הצדיק. אני חושב שאז לא היה נשאר אפילו מתנגד אחד!

    לפחות מכאן ולהבא מומלץ מאד להעלות כאן סיפורים על הבטחות עתידיות, כולם ידעו מראש ויראו איך הדברים מתקיימים.

    בטוח שיש עוד אנשים שהצדיק הבטיח להם ישועה בזמן מסוים, והם מצפים להתגשמותה, אני קורא להם מכאן בקריאה נרגשת, אנא שתפו את כל העולם, כל העולם ימתין בכליון עיניים איך יפול דבר, למען ישמעו ויאמרו אמת!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *