צור קשר עם הרב ברלנד
דר איתמר רז בגבו למצלמה מבקר את הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א
דר איתמר רז בגבו למצלמה מבקר את הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א

ניסים ונפלאות התרחשו עם ד"ר איתמר רז בעקבות התקרבותו לגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א

בתחילת התקרבותו ולאחר כמה ביקורים אצל הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א בהולנד ויוהנסברג ד"ר איתמר רז חש שהוא התקדם רבות בתחומי הרפואה השונים. "הכל בזכות הרב ברלנד", מעיד ד"ר רז, " מאז שהתקרבתי לרב שליט"א נהיה לי סייעתא דשמיא עצומה בעניין הרפואה. התעמקתי בלימוד של כל מני שיטות טבעיות ופיתוח של מוצרי טבע רבים ביניהם תמציות חדשות ומשחות חדשות".
"ממש לאחרונה קיבלתי אישור ממשרד הבריאות עבור הפיתוחים הללו", ממשיך ד"ר רז לשתף אותנו בחדשות הטובות שפקדו אותו מאז שהיתוודע לרב ברלנד שליט"א. "בזכות הרב אנחנו מתכוננים להפצה עולמית, כאשר כעת אנחנו מוכרים אותם מחנות המפעל, זאת המרפאה הצנועה שלי בבוכרים. הרב בעצמו ייעץ לי כמה עצות לגבי התמציות ותרופות טבעיות ולאחר שביצעתי אותם המוצרים הפכו פי כמה וכמה יותר יעילים."
"כן בעניין הקופות חולים אותם אני מנהל התפתחנו ביותר. בנוסף ל'מאוחדת' התחלנו בברכת הרב ברלנד לעבוד גם עם קופת החולים 'כללית' וייתכן שבקרוב נקבל לקוחות גם מ'מכבי'."
"כמובן, כאחד מאנ"ש הנני הפשוט חייב לציין שגם לדוקטורים כדאי להתקרב לצדיק. עד עכשיו הזכרנו רווחים מקצועיים, אך הרווחים האישיים הם פי כמה וכמה. התלהבות בתפילה בכוח, לימוד התורה ואהבת הצדיק, לשמחתי הכל השתפר מאז שהתקרבתי לצדיק הרב ברלנד." משפחות רבות שעברו להיות מטופלות אצל ד"ר רז מרוצות מאוד מהשירות האישי לו הן זוכות.
פעמים רבות הרב ברלנד שליט"א שולח אל ד"ר רז פציינטים, ואף הקליט הקלטה אודות החשיבות שאנ"ש יבואו  דוקא אליו כרופא המשפחה. לאחרונה הרב שליט"א כתב לד"ר רז המלצה חמה ביותר. 
המלצה בכתב יד עבור ד"ר איתמר רז מאת הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א
המלצה בכתב יד עבור ד"ר איתמר רז מאת הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א

בס"ד לש"מ לש"ב

נר ראשון כסליו תשע"ח בביאת המשיח אני מאמין

המלצה לאיתמר רז

כל התרופות שאיתמר רז מיצר הם אמתיות ויש חובה לקרוא את כל ספריו ולקבל את כל טיפוליו ולבקרו מדי יום ביומו. ועי"ז תהיה תשועה לכולם כמו שכתוב תשועתם היית לנצח. וכמו שה' עשה נסים דרך מתתיהו ובניו כך יעשה ה' נסים ונפלאות לכל אחד דרך איתמר רז.

בברכת התורה הקדושה והטהורה

עבדכם הנאמן אליעזר ברלנד

ד"ר רז מוסיף ומציין "זה לא סתם משום שאני רופא מאנ"ש ושל אנ"ש, אלא באמת אני מאמין שהרפואה אותה למדתי היא יותר יעילה, מונעת ומלאה עצות טבעיות. אני פשוט חושב שכדי להיות רופא טוב ומומחה, בנוסף ללימודי הרפואה רופאים צריכים להיות בקיאים בשיטות של רפואה משלימה ולדעת איזה מוצרים יש בשוק למצבים השונים."
"במשך השנים עזרנו למטופלים לאזן מצבי סוכרת ולחץ דם והורדנו אותם מתרופות כימיות. על ידי תמציות ותוכניות תזונה מנענו הרבה ניתוחים ואשפוזים שונים וכל מני הטבות שפשוט לא הייתי יכול להשיג על ידי לימודי הרפואה הקונבנציונאלית בלבד. רבינו כותב בספר המידות שאדם לא יכול להתגאות במעשים הטובים שלו בגלל שהכול נמשך מהצדיק האמת. לכן אני מלא הוקרה והערכה לרב ברלנד שליט"א על שקרב אותי אליו והשפיע לי את כל ההשפעות הטובות האלו. וכן הרב עשה איתי כמה ניסים שאשמח לספר באופן אישי. שנזכה להיות שליחים טובים ונאמנים לכל החיים, ושיהיה לכולם הרבה בריאות ושמחה…אשרינו שזכינו להתקרב למורינו הרב אליעזר שליט"א." 
בס"ד
ד"ר איתמר רז
   DR ITAMAR RAZ M.D
 
General medicine & Natural medicine,
Emotional Therapy with Three Dimentional Therapy
Freelance Product & Idea Development Consultancy In the Health Industry 
רפואה כללית ורפואה משלימה,
טיפול רגשי בתרפיה שלושת הממדים ודמיון מודרך
יועץ מוצרים ,פרויקטים ופיתוח רעיונות בתחום הבריאות פרילנס 
 
TEL FOR APPOINTMENTS; 025476356 ליעוצים ותורים 
18 YOEL STREET YERUSHALAIM הושע 24 גאולה ירושלים
 URGENT CASES ONLY +972-548453711 מקרים דחופים

Dr.Itamarraz@gmail.com

התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

כְּשֶׁהָיִיתִי בְּפּוֹנִיבֶז' שָׁמַעְתִּי בְּשֵׁם הָרַב הַגָּאוֹן ר' יְחֶזְקֵאל לֵוִינְשְׁטֵיְין: קובץ מימרות בשם המשגיח מהגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א • ליומא דהילולא

היום י"ח אדר־ב' חל יוֹבֵל שנים להסתלקותו של 'המשגיח' בישיבת פונוביז' הגאון הגדול רבי יחזקאל …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *