צור קשר עם הרב ברלנד
המסמך אותו חיבר יאיר מור כתשובה לשאלה על הרב

"סוד הבירור האחרון" – תחקיר וסיכום פעולות הגה"צ הרב ברלנד ממבט אישי

יש אפשרות להוריד את הקובץ המקורי ב-PDF בסוף הכתבה.

"כתשובה הולמת לשאלתך חברי הטוב!", פותח הר' יאיר מור, מכולל ישרי לב ברחובות, את תשובתו לחברו,
שהיה לו המון התלבטויות ושאלות אודות המתרחש עם
כ"ק, הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א.
לאותו חבר אמנם היו שאלות, אך מצד שני הייתה לו אמונה תמימה ברבנים, ומאוד לא שש לחלוק על אדם צדיק."

"התשובה, אותה כתב יאיר לחברו, היא בעצם סיפורו האישי המרתק, איך מלגלוג על אנשי שובו בנים והמתקרבים לרב ברלנד,
עבר לבסוף לצד השני, עד שהגיע לאמונה גדולה ברב ברלנד, ובעיקר התחזק בעבודת ה' ."

"התשובה המובאת כאן היא למעשה לכל הצופים מהצד על המתרחש עם מורינו, כ"ק הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א"

כך פותח הר' יאיר מור במכתבו לחברו
"עם נכונות ורצון טוב לדעת את כל האמת, אני כותב לך מכתב מעמיק, שתוכנו נוצר לאחר כמה שנים של מחשבה ואיסוף חומרים. ייקח 10 דקות לקרוא את כל מה שכתוב כאן, אבל אח"כ כבר לא תהיה אותו דבר!"

"בתנאי, שתקרא עד הסוף – בעיקר את החלק האחרון."

"תגיד לי איך זה שפוליטיקאי הכי מושמץ במדינה, שכל תחנות התקשורת אומרים עליו שהוא סכנה אמתית למדינה. שעות שלמות מוקדשות לא רק להזהיר מפניו אלא להשפיל אותו, ללגלג עליו ועל משפחתו, ושהבוחרים שלו חסרי דעה והבנה (ציטוט: מראש המוסד לשעבר!!)"

"מה הסיכויים שבן אדם כזה יזכה לאהדה של 10 אנשים? 10 האנשים הללו חייבים להיות בטח חירשים, עיוורים וליתר ביטחון גם אילמים.  לא?"

"מסתבר שדווקא הכותרות הצעקניות, התחקירים המגמתיים, ההשמצות הנוראות, דווקא הם אלו ששומרים עליו ומשאירים אותו בתפקידו – בתפקיד ראש הממשלה כבר 10 שנים,   מדוע??"

"אלא אנחנו האזרחים פסיכולוגית קולטים שמישהו מנסה להפעיל כנגדנו שטיפת מוח, מזלזל בנו וחושב שנקנה אותה. ולכן, דווקא אנו נלחמים על חירותנו, כביכול. כל פרסום דוחף את האנשים, אולם לא תמיד לכיוון שאליו מבקשים המפרסמים. לפעמים גם לכיוון ההפוך…"

 

הרב יאיר מור – בחוג בית ברחובות

עכשיו נעבור לנושא שבו אני ואתה כל כך הסתפקנו !

"יש אדם שבשנים האחרונות התפרסמו עליו שמועות לא מחמיאות (בלשון המעטה), מכל הסוגים והמינים – הרב אליעזר ברלנד! כל מי שלא הכיר אותו באופן אישי, או קרא עליו בספרים אמר בליבו (כמוני למשל), 'הנה עוד רב שתפסו אותו'."

"ככה הייתי עם ההרגשה הזו כמה חודשים!"

"לגלגתי על האנשים שנמצאים אצלו והולכים איתו לכל המדינות בהם הוא היה. ביום בו נחת הרב ברלנד בארץ (יג תמוז תשע"ו, הסכם ההסגרה מיוהנסבורג), כאשר בחדשות התפרסם כי מאות מחסידיו הולכים אחריו לכל מקום, הייתי מאוד סקרן לתהות על קנקנם של החסידים האלו. מי הם, אלימים, מופרעים, או סתם תימהוניים?"

"אחרי כל מה שהתפרסם על הרב שלהם עדיין ממשיכים ללכת איתו?" יש לציין שאין לי שום רקע לחסידות ברסלב או לקהילת שובו בנים של הרב ברלנד!"

התוודעות לתלמידי הרב

"שבוע לאחר מכן הזדמן לי לעצור טרמפ', הוא אמר שהוא צריך להגיע לראשל"צ, היות ואני גר בסביבת המקום והוא נראה אדם רציני לקחתי אותו. בדרך סיפר לי שהוא הולך ל"עצרת" (ככה הוא קרא לזה) מול הבית משפט השלום בראשל"צ, כנגד מעצרו של הרב ברלנד. נסענו ביחד ולא דברתי איתו שום מילה בנושא."

"הגענו לראשל"צ, הורדתי אותו מול הבית משפט, ראיתי חניה ממש קרובה ומצאתי את עצמי יורד ומתחיל ללכת לכיוון העצרת. היו שם כ 2000 איש, נכנסתי בין האנשים יותר ויותר לעומק, ניסיתי להתקרב למחסום המשטרתי מול דלתות הבית משפט. היו שם המון שוטרים שאחזו יד ביד כדי ליצור גדר אנושית, אבל, למעשה, לא הייתה שום נקודת חיכוך בין אנשי הרב ברלנד לשוטרים!"

"חיפשתי לראות איפה יש קצת בלאגן, דחיפות, כרזות, נגד הבית משפט, המשטרה, המדינה, אולי צעקות מול השוטרים – לא מצאתי. הסתובבתי וראיתי אנשים, נשים, בחורים, ילדים, תינוקות בעגלות. וכולם פונים לכיוון לא ברור."

"לא הבנתי, הם נראו אנשים נורמטיביים מאוד, מה הם קשורים לכל מה שהתפרסם עליהם בשבוע האחרון, ובכלל לחשדות על הרב שלהם? (יש לציין שהיו אנשים מכל הסוגים, וגם חלק ניכר מהציונות הדתית ועוד)."

התפילה בניגון שברה לי את הלב

"עד שהתחילו להתפלל בקול ובניגון, "שמע ישראל" ועוד – כאן נשבר לי משהו בלב, ראיתי משהו טהור ואמיתי,

וכאן גם הייתי מוכרח לצלם תמונה אחת.

בתמונה שצילמתי רואים אנשים מאוד רציניים, בהחלט בריאים בנפשם ובגופם, אשר מתפללים לה' בדבקות. הם לא מבזבזים אחוז מהאנרגיה בעצרת כנגד השוטרים וכד'." 

התמונה אותה צילם יאיר בעצמו בעצרת מול הבית משפט

"אמרתי, לא יכול להיות בשום מצב שבעולם שהם "עובדים על עצמם", ובאים לחזק רב שהוא כביכול מפוקפק!
עמדתי לידם בריכוז מוחלט וניסיתי לבחון האם האנשים האלה מזויפים, או חברים ב"כת" תימהונית – כמו שהציגו אותם."

כדי לעשות לעצמי סדר, במהלך הימים הבאים התחלתי לחקור בנושא 

  1. כתבה שהתפרסמה על הרב ברלנד"סיפור מתקופת שהותו בכלא בתקופת המעצר (כלא צלמון כמדומני) ומי המספר? אסיר ששהה איתו שלושה חודשים באותו החדר!" הוא סיפר על הניסים שהוא רואה איתו. אמרתי, יופי, נחמד, אבל מה תכלס' – איך מתנהג אדם בגיל 80 בכלא? אני מצטט מהכתבה."

"הרב נמצא כל היום עם הטלית הגדולה עליו, הוא גם ישן איתה תמיד. הוא כל הזמן לומד, גם כשהוא אוכל הספר מולו וכשהוא ישן זה עם ספר פתוח על הפנים. מבחינתו לא אכפת לו כלום – אתה רואה אדם שכל כולו עבודת ה', עבודת הבורא. הוא מבוטל להנהגת ה'."

"מדהים איך שאדם בגילו (80) נכנס לתא ומתרגל כל כך מהר. הוא כל כך אהוב פה ומכובד פה. לפעמים הוא יושב על כיסא ומדבר בטלפון, נותן שיעור. הוא מחזק פה את כולם, אפילו את הערבים, אפילו הם באים ומנשקים לו את היד."

"החלק שעניין אותי בכתבה – סדר היום של הרב"

"הרב כל היום דבוק בספרים, זה לא ספר אחד, יש לו מלא ספרים. כשאני קם בבוקר אני רואה את החדר כולו מלא בספרים פתוחים אחרי שכל הלילה הוא למד בהם. אני גם קם איתו בלילה ולומדים, הוא אוהב את הפינה שלו בלימוד". "כשהביאו את הרב שליט"א כולם התנדבו להיות איתו, יש לו אהדה גדולה פה. אני הבנתי ממנו שיש גזרה גדולה בצפון ולכן הרב צריך להיות פה." עד כאן בציטוט מהכתבה.

"מבחינתי, השותף שהיה לרב ברלנד בתא הוא המקור האמין ביותר שיכלתי להבין ממנו מי זה הרב. היות, וזה בן אדם שנקלע לאותו חדר בבית כלא, הוא לא יחצן שלו, או גורם בעל אינטרס."

"בין היתר שמתי לב לפרט שהדליק אצלי נורה אדומה, הרב אמר לשותף: 'יש גזרות שעומדות לבוא על עם ישראל ולכן הרב עובר מה שעובר'! התחלתי לחבר את הפאזל בראש.

מה בין החולקים לאמת?

"קראתי מאמר "של החולקים על הרב ברלנד", אנשים שקוראים להחרים אותו, ולנדות אותו מהסיבות המובנות לכל ישראלי מצוי בגין החשדות נגדו. הם כותבים עליו שהוא שידור חוזר של "שבתאי צבי", מפני שיש אנשים מסוימים שאומרים עליו שהוא המשיח."

"אני למדתי שכאשר נידו וביזו את שבתי צבי, הוא ושלוש מאות משפחות שהיו איתו התאסלמו, ככה גווע הסיפור. עוד שמעתי, שהבעיה של שבתאי צבי הייתה שהוא הטיף בריש גלי לעבור עבירות. אבל, כאן, לשם השוואה, לא רק שהרב לא נחבא אל הכלים, אלא כל האנשים שבאים איתו במגע מספרים שרואים אותו עומד ומתפלל כמעט רוב שעות היממה, מוסר שיעורים, הולך לחוגי בית בלילה, בקושי ישן. הרב ברלנד מארגן עצרות תפילה בחברון ובכותל, ועוד. אחר כך נודע לי שהוא בכלל סובל מחולי בכל הגוף, ברגליים עבר הוצאת גידול, בגוף יש לו כליה אחת וכו'."

"כל הפרסום השלילי נגדו רק יוצר "בומרנג" – הרב ברלנד ממשיך לצאת ולהתפרסם, לפעול פעולות כל הזמן. המון אנשים שלא שמעו עליו אף פעם מתקרבים."

המשכתי לחבר את הפאזל!

2. "הרב ברלנד החזיר בתשובה את עם ישראל"

 איך הגעתי למסקנה הזו? נחזור כמה שנים אחורה."
"קראתי כמה ספרים של הרב ארוש שליט"א, התחלתי בספר בגן האמונה ואחר כך שעריו בתודה. הספרים האלו שינו לי את תפיסת העולם, אך ניגע רק בפרט אחד. לומר תודה על כל דבר קטן כגדול, ובעיקר לומר תודה גם על הדברים הלא טובים שקוראים לנו! לא לבכות ולהצטער על זה, אלא להתפלל לאלוקים מכיוון שונה – פשוט להתחיל לומר תודה!"

"יש לרב ארוש המון חומר מועיל לבן אדם שרוצה להיות מאושר בחיים,העצות עוזרות שיתקבלו אותן התפילות לטובה גם בעולם הזה. הספרים בגן האמונה ודומיו נכנסו לכל מקום, חרדי, חילוני, דתי, אוניברסיטאות, בתי חולים וכו'. הרב ארוש: הציל מדינה שלמה, והיום מאוד טרנדי בציבוריות הישראלית לומר תודה על כל דבר."

"אז נזכרתי שראיתי בספר שהרב "שלימד את הרב ארוש" הוא בעצם הרב ברלנד! נתקפתי בזיעה קרה!!, איך לא שמתי לב לכך! הרב ארוש חזר בתשובה ולמד אצל הרב ברלנד, הוא שימש אותו למעלה מ-25 שנה!"

"אמרתי לעצמי, אותי לא מעניין מה אומרים על הרב ברלנד, עכשיו אני חייב הכרת טובה על הרב שהביא לעולם את הרב ארוש. שימו לב – הרב ארוש מספר בהקדמה לספר שעריו בתודה שכל תכלית התודה וההודאה לכפר על מה שהתלוננו בני ישראל במשך 40 שנה במדבר ועד היום ובשביל להגאל עכשיו גאולה שלמה בין הייתר צריך להודות לה' כל הזמן ואפ' על הדברים הכואבים לנו."

הפאזל ממשיך להתחבר

  1. ציטוטים מרבנים גדולים שמדברים על הרב ברלנד

הרב דב קוק:

"יש כאן מילים מהרב קוק שזהו סוד של כל הפרשה שמסתובבת סביב הרב ברלנד." 

"הרב אופק כהן זדה: מעביר מסר מהרב קוק שאמר בכבודו ובעצמו במהלך סעודה שלישית, שהוא ישב בעולמות העליונים יחד עם הבבא אלעזר זצ"ל לפני שנרצח ויחד עם הגה"צ הרב ברלנד שליט"א. אמר להם הקב"ה שיש גזירות קשות על ישראל, ביקשו שירחם על בניו, אך השם יתברך אמר להם שמידת הדין מקטרגת ואין היא נרגעת אלא במסירת הנפש. רק אם אחד מכם ירצח, השני יצא לגלות והשלישי יקבל על עצמו ביזיונות תרגע מידת הדין."

"הבבא אלעזר מסר עצמו למיתה למען עם ישראל. הרב ברלנד שליט"א קפץ וקיבל על עצמו ביזיונות גדולים ונוראיים. הגיעו לרב קוק שליט"א שהסכים לקבל על עצמו גלות, אך מכוון שהוא כהן ותפקידו לעלות את תפילות עם ישראל. קפץ הגה"צ הרב ברלנד שליט"א ואמר שהוא ייקח על עצמו גם גלות"."

"אפשר לומר על דברים אלה שהם בטח דמיון, אבל האמת חזקה יותר, ואפשר להבין מהמהלכים שקוראים כאן שהצדיקים הבבא אלעזר, הרב ברלנד, והרב דב קוק, ממתיקים גזרות מעל עם ישראל.

מצורף קישור לדברי הרב דב קוק

לדברי הרב דב קוק לחץ כאן

כ"ק הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א בחוג בית בחולון עם המקובל הגה"צ הרב דב קוק שליט"א מטבריה
כ"ק הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א בחוג בית בחולון עם המקובל הגה"צ הרב דב קוק שליט"א מטבריה


הרב יורם אברג'ל זצ"ל:

"מספר אדם בשם דן בן- דוד ששאל את הרב יורם אברג'ל זצ"ל: "כבוד הרב, יש הרבה דיבורים סביב הרב ברלנד שליט"א, יש כאלה אומרים כך ויש כאלה אומרים כך?"

"הרב יורם זצ"ל חייך אליי חיוך גדול ואמר לי באוזן בשקט: "הרב ברלנד שליט"א שולט ב- 24 בתי דין שברקיע". הרב יורם זצ"ל ענה תשובה בצורה כזו שאתה לא צריך לשמוע יותר בשביל להבין מי הוא. אגב, כל חסידי הרב יורם אברג'ל יגידו לכם פחות או יותר אותו הדבר. הרב יורם נפטר ובניו מספרים בפשיטות שהוא הלך כפרה על הדור לקרב את הגאולה!"
ועוד יבוא יום! ונדע מה קרה כאן!!

מצורף קישור לדברי הרב יורם אברג'ל על הרב ברלנד

לדברי הרב יורם אברג'ל לחץ כאן

הרב ליאור גלזר:

מסביר יפה מיהו הצדיק הרב ברלנד? 
רבותי, תראו לי תלמידים כמו שיש לרב ברלנד. מי שמכיר את הרב צנעני, את הרב מלכה, את הרב עופר ארז, הרב שלום ארוש. רבותי, אתם פעם התפללתם בישיבת שובו בנים? אתה מרגיש שהשכינה באה מהכותל ועוצרת להירגע בשובו בנים. איזה תפילות, איזה אש, איזה קהילה. הרב ברלנד אומר, 'רבותי יש גזירות בעולם, צריך להמתיק את הדינים ולרקוד כל הלילה'.  אנשים במקומות אחרים עומדים בשמחת תורה ורק מוחאים כפיים והם בשובו בנים רוקדים שם כל הלילה." (מתוק מדבש)

מצורף קישור להקלטה של הרב גלזר

הקלטה של הרב ליאור גלזר לחץ כאן

הרב ראובן אלבז:

"בא לברית אצל הרב ברלנד, אח"כ התארח בביתו, ובא לחזק אותו אחרי שיצא מהבית כלא. יש תמונה שלו עם הרב  נופלים אחד על צווארו של השני – רואים הערצה המאוד גדולה של הרב אלבז לרב ברלנד."
(תמונה שווה אלף מילים!!!!!!!)

הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א והגאון הרב ראובן אלבז שליט"א נופלים אחד על צווארו של השני
הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א והגאון הרב ראובן אלבז שליט"א נופלים אחד על צווארו של השני

הרב ראובן אלבז עם הרב ברלנד לחץ כאן

הרב בעדני:

אומר על המבזים והמתנגדים של הרב ברלנד –
"זה רשעות, אסור, מי שעושה דבר כזה ייתן את הדין על כך. כל מי שמפרסם דברים על הרב ברלנד עובר איסור גמור וממש יורש גיהינום, וכי מותר סתם ככה באוויר להגיד לשון הרע על תלמיד חכם?"

ובמשך כמה פעמים מטריח את עצמו ובא לחזק אותו וכמו למסור מסר לציבור באופן הכי ברור
"אני בצד שלו והרב הזה צדיק גמור!! "

מצורף קישור הרב בעדני
לדברי הרב בעדני על הרב ברלנד לחץ כאן

קישור לרב בעדני מבקר בישיבה של הרב ברלנד

הרב בעדני מבקר בשיעורו של הרב ברלנד לחץ כאן

"הרב עובדיה יוסף זצוק"ל מאוד חיבב את הרב ברלנד כידוע לכל, אמר עליו שהוא יכול להיות ראש הממשלה. לנו עובר בראש-שישב ממש בממשלת ישראל, אך אצל הרב עובדיה יש ממשלה אחרת בראש."

הגה"צ הרב ברלנד שליט"א בביקור אצל מרן הרב עובדיה יוסף זצ"ל
הגה"צ הרב ברלנד שליט"א בביקור אצל מרן הרב עובדיה יוסף זצ"ל

עדות אישית של הרב ארוש – "הרב עובדיה מאד אהב את הרב ברלנד.."

"לא כולם יודעים, אבל פגישת הפיוס בין הרב מרדכי אליהו והרב עובדיה הייתה בישיבת שובו בנים!
כידוע, מרן הרב עובדיה זצ"ל ביקש מהרב ברלנד שיתפלל על הרבנית מרגלית ע"ה (עדות של ר' אליהו שטרית).

מספר נכדו: כאשר באתי לספר למרן על השמועות והמתרחש סביב הרב ברלנד, עוד בטרם פציתי את פי אמר לי מרן ברוח קדשו בזה הלשון: "הזהר והשמר לך! אתה עומד לדבר על צדיק קדוש עליון"

 

הרב יוסף מוגרבי שליט"א


הרב ברלנד הוא אחד מסמלי האמת בעולם.
מקבל מהרב המון שנים ואף נפגש איתו במלווה מלכה בחולון בשנים האחרונות.

הרה"ג יוסף מוגרבי ראש ישיבת תפארת בנים במלווה מלכה עם הגה"צ הרב ברלנד בחולון 5
הרה"ג יוסף מוגרבי ראש ישיבת תפארת בנים במלווה מלכה עם הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א בחולון
הרה"ג יוסף מוגרבי ראש ישיבת תפארת בנים במלווה מלכה עם הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א בחולון

הרב יוסף מוגרבי במלווה מלכה עם הרב ברלנד לחץ כאן

הרב קנייבסקי – אמר פעם על הרב ברלנד אין לו אח ורע בדבר שבקדושה (עוד נחזור לרב קנייבסקי).

"כידוע שהסטייפלר אבא של הרב קנייבסקי לפני 40 שנה היה חברותא של הרב ברלנד שליט"א. (הוא לא בחר מישהו לא יציב שהיום הוא רב גדול ומחר – מי יודע), הוא ידע ברוח הקודש איזה אדם עומד לפניו!"

רבי דוד אבוחצירא מנהריה

"אומר שהכל עלילה שפילה, וכל מי שיעז לנגוע בשלומו של האיש הקדוש הזה, הרב ברלנד, שאני מכיר אישית כמתמיד עצום בתורה, יושב יומם ולילה על הלימוד, עובד ה' שכולו רוחניות שמבטל את גופו לגמרי, יינזק מזה"

"וכן ר' דוד נפגש עם הרב ברלנד ב יז אדר תשע"ח, התייחס אליו בכבוד גדול, הוא ממש עצר את קבלת הקהל למשך רבע שעה בהם שהה רק עם הרב. כידוע, מעטים אם בכלל זכו שר' דוד יעצור את קבלת הקהל עבורם. מיד שיצאו מהפגישה הם סיפרו שלמדו יחדיו דברי תורה העומדים ברומו של עולם, ואז הוסיף ר' דוד וביקש מהרב ברלנד שיכנס לבית מדרשו וילמד עבור נשמת אבותיו."

הרב ברלנד שליט"א לומד בבית המדרש של ר' דוד אבוחצירא
הרב ברלנד שליט"א לומד בבית המדרש של ר' דוד אבוחצירא

הראשון לציון הרב מרדכי אליהו זצוק"ל
"אמר לפני פטירתו, לאשתו הרבנית מרת צביה חנה אליהו, שמשיח היה צריך לבוא כבר לפני כמה שנים, אך היה צריך לבוא בדין."
הוסיף ואמר ששלושה צדיקים לקחו על עצמם ייסורים בכדי לדחות את הגאולה בכמה שנים ולהמתיק אותה. הוא הזכיר שניים מתוכם, אחד מהם הוא הרב אליעזר ברלנד שליט"א והשני הרב דב קוק שליט"א."
"שמו של הרב רומז לכך – 'ברלנד,' שפירושו 'ארץ הדב', אנחנו רואים שבשנים האחרונות הפרסים מאיימים עלינו איומים נוראיים וכבר כמה שנים שאנו סביב איומי הגרעין. ידוע שהשורש ממנו יונקת האומה הפרסית הוא הדב, וששרם בשמיים לפי הגמרא נקרא דובי-אל.
לפי הגר"א גם של האומה הרוסית. והם יונקים מצדיק שאין ספק שהרב אליעזר ברלנד שליט"א הוא אחד מהם."

החלבן הקדוש הרב חיים כהן (שגילה אותו הבבא סאלי ואמר ללכת אליו ולקבל מברכתו)

"אומר כל הזמן שצריך להודיע ולהתריע על גזירות שמגלים לו משמיים, ואח"כ יוצא שהוא כביכול מתבדה, ולא מתרחש משהו מיוחד..  ואכן, שאלו את החלבן, אתה כל הזמן מודיע והדברים לא מתרחשים?"

"ענה החלבן, ר' חיים כהן שליט"א: "מה אני יכול לעשות, יש צדיק אחד שקוראים לו הרב ברלנד שכל הזמן מבטל את הגזירות"."

"אתם מבינים? הרב ברלנד שסובל היום ביזיונות – הוא רואה את הגזירות ומבטל אותם!"

החלבן מנשק את ידו של הרב ברלנד

"וכשנפגשו בל' בניסן תשע"ט בברית מילה לנין הרב ברלנד. הרב ברלנד ברך את החלבן באריכות ימים ובריאות, וכן שינהיג את עם ישראל לראות פני משיח. החלבן מצידו נשק לידו של הרב ברלנד ובהתרגשות חזר וברך גם כן ואמר "ביחד ננהיג את עם ישראל לקראת מלך המשיח".

מצולם ומוסרט להלן הקישור החלבן עם הרב ברלנד לחץ כאן

הרבי הקדוש מקאליב  

"הרב ברלנד אדם צדיק ואני יכול להעיד הכרתי אותו ראיתי אותו אדם ישר, אבל אני מבקש אפילו מאותם שהם נגד הדת, הם צריכים לדעת אם הם יעזרו להוציא לאור את רבי אליעזר בן עטיא אז יש להם זכות של עולם הבא!"

"אני מבקש שבכל התלמודי תורה צריכים, בסיעתא דשמיא, כל אחד על מקומו, שיגידו פרק תהילים אחד עם הילדים כדי להציל את האדם היקר הזה שרבים צריכים לו , אשרי חלקו."
להלן קישור ההקלטה –
להקלטה של האדמו"ר מקאליב לחץ כאן

האדמו"ק הקדוש מקאליב זצ"ל עם הרב ברלנד

הרב שטיינמן 

"שאלו אותו על פרשת קרח, איך יודעים בכל דור ודור מי במחלוקת קרח? ומי זה משה?
אמר להם הרב שטיינמן מי ששותק סימן שהוא צודק!"

הרב גרוסמן ממגדל העמק, הרב יעקב ישראל איפרגן, הרב בצרי, הרב עמוס גואטה מנתניה,ועוד ועוד צדיקים. מכל הקצוות ומכל המגזרים, כולם מתחננים, תפסיקו לבזות את הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א, יש גזירה נוראה בשמיים והוא בכוחו מבטל אותה!!!

קישור לעוד דברים מאוד ברורים מגדולי ישראל – הקלטות דברי הרבנים שליט"א לחץ כאן

שאלת השאלות 

"אם אלה הדברים הנפלאים והנוראיים שאומרים גדולי ישראל אודות הרב ברלנד שליט"א, מדוע לא קם הרב קנייבסקי ועימו כמה רבנים מאוד גדולים בציבור החרדי ואומרים בפה מלא – הרב ברלנד צדיק גדול?!"

"בפשיטות, אפשר להבין שזהו שהמטרה של הרב ברלנד לקבל ביזיונות, ואם כולם ישבחו אותו יפסקו הביזיונות. כמו שהרב אומר תמיד שהביזיונות מכפרים על צער השכינה, ובנוסף מאריכים לו את החיים! (יש הרבה הוכחות לכך שהרב עצמו לא מעוניין שיגבו אותו)."

"שתגיע השעה שהקב"ה יחליט, כולם יאמרו זאת! בינתיים צריך עדיין לתת בחירה לבני האדם."

האם רוח הגאולה באוויר?

מיום כא' סיוון תשע"ט התחילו לראות קצת שינוי, כיון ששלושת בתי הדין הגדולים בארץ,
 – בד"ץ הרב קרליץ הרב שריאל רוזנברג
– בד"ץ הרב וואזנר הרב שמואל אליעזר שטרן

 – בד"ץ העדה החרדית הרב יהודה פישר

הוציאו פסק הלכה: להפסיק לאלתר את הרדיפה על הרב ברלנד ולא לדבר שום דבר שלילי אחד על השני, לא בכתב ולא בעל פה ועוד ועוד."

"הצטרפו לחתימותיהם הגאונים החשובים חברי הבד"ץה' יצחק טוביה וייס ה' משה שטרנבוך ה' חיים מאיר הלוי וואזנר  ה' יהודה סילמן ה' מנחם מנדל לובין ה' שבח צבי רוזנבלט ה' יוסף בנימין הלוי וואזנר ה' מנחם מענדל הכהן שפרן ה' נפתלי נוסבוים.

מצורף קישור מהפסק הלכה האחרון – פסק הלכה כא' סיוון תשע"ט לחץ כאן 

פסק בית דין להפסיק את הרדיפה נגד הרב ברלנד
פסק בית דין להפסיק את הרדיפה נגד הרב ברלנד
פסק הדין של גדולי בתי הדין קורא חד משמעית להפסיק את המחלוקת כנגד כ"ק הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א

דרך עבודת ה' של הרב ברלנד

"מרן הגאון המקובל הרב מורגנשטיין פרסם מכתב בו כתב, שגם אם הרב ברלנד שליט"א יכתוב מכתב ויפליל את עצמו אסור להאמין לו, משום שחייבים להכיר את דרך עבודת השם שלו. – הוא מושך על עצמו ביזיונות, ייסורים ודברים לא מובנים, והכל בשביל עם ישראל."
"וזה ידוע שלפני עשרים וחמש שנה הוא אמר לאשתו שהוא הולך להקים מוסדות לעשרים וחמש שנה ואח"כ הוא יפרק את הכל, ושאל אותה אם היא מסכימה לזה." 

הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א מוסר שיעור מיוחד לחנוכה לבחורי הישיבה
הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א מוסר שיעור מיוחד לחנוכה לבחורי הישיבה

"וכן, לפני הרבה שנים אמר על עצמו שרובצת עליו גזירת גירוש קשה ואף תיקן תפילה על כך שיתפללו עליו."
"יישנו אברך שהעיד בפני אחד הצדיקים, שהרב אליעזר ברלנד שליט"א בעצמו נתן לו סכום כסף גדול שילך ויפרסם עליו שחיתויות ושקרים שכביכול עשה. אותו אברך לא הסכים והרב ברלנד שליט"א אמר לו שיהיו עליו ייסורים, האברך אמר שלא אכפת לו, שיהיה מה שיהיה הוא לא ייעשה זאת. רואים מכאן שיש פה צדיק גדול שלוקח על עצמו עניינים ואף אחד לא מבין מה קורה פה."

"העיד הרב שלום ארוש שליט"א שהוא החל לעשות פעולות מול הבית דין הרבני בעד הרב שליט"א, אך מיד הוא קיבל מסר מהרב בעצמו לחדול מכך. ואנו זוכרים שלפני יציאתו לגלות אמר הרב אליעזר ברלנד שליט"א שכעת הוא יוצא לשלוש שנים גלות ואח"כ תהיה ב"ה הגאולה השלימה."

"אני לא אתפלא שלבסוף יבוא יום ונגלה שאחד מהחולקים והמפרסמים על הרב דבריו שלילים, נשלח ע"י הרב ברלנד בכבודו ובעצמו!"

מסרים שמשקפים את המציאות בשטח

"היות ואני רואה את הדברים של הרב ניר בן ארצי כל שבוע, אני עוקב אחר העלונים שהוא מפיץ בבתי הכנסיות, וכן השיעורים שהוא מוסר ברחבי הארץ, 

אני מצטט ממסר שפורסם בפרשת בחוקותי יד אייר תשע"ט."

"אף אחד לא יכול להפריע למשיח לפעול ולצאת לעם ישראל. משיח עושה רצון ה' בשמחה גדולה, משיח בכל מצב פועל."

"הייסורים הכבדים והקשים שעובר משיח, ממשיך וממשיך לעשות רצון ה' ולהציל כל יהודי ויהודי, לא יעזור לאף אחד כלום. המשיח כבר נמצא פה בפעולה חזקה והרבה מודעים אליו. הוא יודע שהוא המשיח. אנשים יסתכלו על אותו אדם שנקרא משיח בשמיים ובארץ וירגישו שהוא המשיח, מי שבקרבת משיח יהיו לו ניסים ונפלאות…."

מסר בפרשת בשלח ז' שבט תשע"ט

"הקדוש ברוך הוא שולח גם את משיח צדקנו להגן ולשמור על עם ישראל בלילה, וביום, המשיח עוזר לעם ישראל, בינתיים לא כולם מודעים מי זה מלך המשיח, אבל חלק גדול בארץ ובעולם יודעים שיש משיח במדינת ישראל."
"חלק יודעים גם מיהו וחלק יודעים ופוחדים להגיד,
מחכים לראות מה יילד יום."

"אני רואה שהרב ניר בן ארצי מדבר באופן עקבי על המשיח שיגאל את עם ישראל בקרוב (הוא לא מדבר בגלוי על הרב ברלנד)"

"אבל, לחשוב על צדיק שעובר ייסורים גדולים, עובד ביום ובלילה (הרב ברלנד גם בלילות נוסע ממקום למקום בחוגי בית, מקבל קהל עד השעות המאוחרות בלילה, ולמחרת בבוקר הוא נמצא בתפילות ממש בנץ החמה. את זה ראיתי ממש מול עיניי כמה וכמה פעמים)"

המשך המסרים מרב ניר בן ארצי

""מישהו שחלק יודעים שהוא המשיח ופוחדים להגיד…", בטח שיש פחד לומר בציבור שדווקא הרב ברלנד הוא המשיח! בהשוואה לחסידי הרבי מלובביץ זצ"ל, שאומרים בפה מלא הרבי מלך המשיח." וכאן יש לציין שחסידי חב"ד עושים גדולות
למען עם ישראל בכל מקום שהם נמצאים..

 

מצורף מסר מהרב ניר בן ארצי

תלמידי הרב ברלנד

הרב שלום ארוש"

כידוע לכל מחזיר בתשובה לאלפים ולרבבות" , כבר הרחבנו בהתחלה אודותיו.

הרב עופר ארז

"ראש ארגון כאייל תערוג העוסק בהפצת תורה." 

הרב גול עם הרב עופר ארז והרב אליהו מרב
הרב גול עם הרב עופר ארז והרב אליהו מרב

הרב משה צנעני

ציטוט מהרב גלזר: סיפר לי יהודי שלמד בשובו בנים שהוא מכיר את הרב משה צנעני כבר 11 שנה, הוא סיפר שמעולם לא ראה אותו בתנועה חוץ מלימוד. לפעמים רואים אברכים בפינת קפה, לפעמים לוקחים אויר, אבל את הרב צנעני במשך 11 שנה בהם הוא מכיר אותו, לא ראה אותו קם מהשולחן."

הרב מאיר מלכה

אומר הרב גלזר: הייתי שומע שיעורים ממנו, רבותי, איזו פרישות, איזו צדקות, משהו מיוחד, קוראים לרב מלכה הבבא סאלי של ברסלב. שמירת העיניים רבותיי, איזה תפילות, איזה ידע, תורה מהלכת."

"וכן עוד תלמידים קדושים וטהורים (ראשי ישיבות וקהילות חשובים) ועוד כאלה שהצדיק מסתיר אותם מידיעת הציבור."
"הרב אליהו סוכות, הרב מאיר סעדה
, הרב שמואל שטרן , הרב מאיר שלמה זצ"ל, הרב מיכאל גול, הרב אליהו מירב, הרב אברהם חנניה, הרב משה גרשנוביץ, הרב יוסף גל, הרב דב רובינשטיין, הרב משה שאול, הרב עמנואל וייס, הרב שמשון וולך, הרב חג'בי, הרב אלמליח (מחבר הפירוש הנפלא על כל העץ חיים), הרב חגי חיותין, הרב נתן רובינשטיין, הרב יהודה גולדבלום, הרב איזק, הרב שלום שעבין." 

"אני לא מהקהילה, ולא מכיר את כולם באופן אישי, אבל אני בטוח שיש המון מה לומר וללמוד מהם…"

האברך גבריאל לביא

"שנדקר לאחרונה בשער שכם והיה במצב אנוש, לאחר שהרב ברלנד ערך לו פדיון נפש האדם חזר לאיתנו תוך 3 ימים, ואף ערך מסיבת עיתונאים. בדבריו מול התקשורת הוא הצהיר, שהוא לו פוחד ללכת בשער שכם כהוראת הצדיק הרב אליעזר ברלנד, וחזר ואמר: לא צריך לפחד משום דבר רק מבורא עולם."
נס ההצלה של גבריאל לביא לחץ כאן  

האברך גבריאל לביא מישיבת שובו בנים בבית החולים לאחר שנדקר
האברך גבריאל לביא מישיבת שובו בנים בבית החולים לאחר שנדקר
האברך גבריאל לביא שיחי' עם הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א

לביא שכב 10 דקות לאחר שנדקר 40 פעמים, מתוכם 17 דקירות קטלניות, בכל חלקי גופו. שכב מדמם בסמטה ליד שער שכם, חלק מהערבים בסביבה צלמו אותו בעודם צוחקים מהצד, הכול מתועד."

"זה קידוש ה' של תלמיד אחד" מתלמידי הרב ברלנד!

אם אפשר היה לצעוק דרך הכתב הייתי צועק, נקודה."
ואם אתה רואה כאלה תלמידים, סימן שהרב שלהם כזה!!
(עץ תפוח מוציא תפוחים! לא עגבניות!)

פדיון הנפש

"מדוע הרב ברלנד עורך פדיון נפש ולפעמים מבקש סכומים גדולים עבור זה?!"

"אני לא מתיימר להיות הדובר של הרב", אך ידוע שיש המון סיבות לכך. לדוגמא, אם הקב"ה החליט שלבן אדם מסוים תהיה מחלה מסוימת, ואותו אדם הלך לצדיק בכדי להתברך ממנו. הצדיק, בוודאי, ברוב רחמיו רוצה שתסור המחלה, אך לא יכול להתערב למידת הדין ולנסות לוותר לו על העונש לגמרי. במקום זה, הצדיק מבקש ממנו, או ממשפחתו, לתת סכום הגון לצדקה, ועצם הצער שיש לאדם בנתינת סכום כזה, מחסל את חשבונות השמים שיש על הבן אדם. אז, האדם יוכל לקבל את הישועה שנצרכת לו."

"יש מקרים שבאים אל הרב ברלנד בלי בקשה מיוחדת, אבל הרב אומר להם ישר – אתה צריך להביא 2000 ₪ לפדיון! פשוט מאוד, לך תדע מה הרב ממתיק עליו, לפני שתגיע הצרה, למעשה, עוד לפני שהאדם בעצמו יודע."

מה הרב עושה עם הכסף?

"הרב ברלנד ישר מעביר את הכסף לגבאים שלו, לנו בכלל אין מושג איזו השגחה משמים יש לכל שקל ושקל. זה ע"פ דעתי האישית בלבד, לאחר שראיתי דברים בעיניי." 

"כידוע לכל, הרב עובדיה זצ"ל שלח כמה פעמים פדיון נפש לרב ברלנד, וכאשר שאלו אותו, הרי יש עוד צדיקים? ענה: "בדור שלנו, מי שיודע לעשות פדיון זה רבי אליעזר ברלנד."

7. המחלוקת על הצדיקים האמתיים נמשכת בכל הדורות

המחלוקת על משה רבינו

"

בגמ' במסכת סנהדרין דף ק"י כתוב שאמרו על משה רבנו שצריך להזהיר מפניו ושחשדוהו מאשת איש."

ר' נחמן מברסלב

18 עדויות בבית דין נגבו כנגדו (ספר כוכבי אור משך הנחל עמ' שנ"ב), גם עליו כתבו שהוא שבתאי.

ר' אהרון הגדול מקרלין (מחבר בין היתר את הלחן "קא אכסוף נעם שבת" המוכר ) גם עליו העלילו עלילות.

"מי שמדבר נגד ומשמיץ רב כמו הרב ברלנד לוקח הימור מסוכן – אם הם טועה יש לו המון מה להפסיד, ולנצח! וכל מילה מיותרת. לכן, עדיף לא לדבר שלילי בכלל על שום אדם!"

  1.  מה קורה בקהילת שובו בנים?

"כל אנשי שובו בנים (תלמידי הרב ברלנד), ואנשים נוספים שהצטרפו ומאמינים בדרכו של הרב, מצטרפים מידי חודש לעצרות התפילה והזעקה שהרב מארגן בחברון, בכותל המערבי, בקבר רחל אימנו ועוד."

עצרת תפילה וזעקה בציון רחל אימנו לרפואת הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א
עצרת תפילה בכותל
עצרת תפילה בכותל
עצרת תפילה בחברון
עצרת תפילה בחברון
עצרת תפילה עם הרב ברלנד בעמוקה

לצפייה בעצרת בחברון חנוכה תשע"ט לחץ כאן  

"בנוסף לכך, תלמידיו מרבים להתפלל על הרב כל זמן שהוא נכנס לטיפולים דחופים בבתי חולים. הם מתפללים מקירות ליבם שיבריא ויחזור לאיתנו בריא ושלם. ראיתי לא פעם, אנשים שנקלעו לאותה עצרת, ואפילו לא הכי קרובים לדת, שמיד התחברו
ואמרו כמה פעמים תיקון הכללי בדבקות, ממש ביחד איתם."

"הם פשוט "הציצו ונפגעו", רבים מתקרבים כך לבורא עולם – האמת, שזו המטרה כאן בכל המהלך העצום הזה! אדם פשוט, ששומע את הרב ברלנד, הופך לאדם שכל היום עסוק בלומר תהילים. ומתקרב לה' "
את הכוונה הנסתרת של הרב ברלנד – לדאוג שכל הזמן עם ישראל יתעורר להשם ויתחדש. במיוחד הרב מחדיר בקהילתו, "שובו בנים", עבודת ה' של קבלת הביזיונות  – "ישמע בזיונו ידום וישתוק".

"הרב ברלנד אומר, אם אתה שומע שחולקים על הרב, לא להחזיר להם באותו המטבע, להפך, לעודד אותם, לתת להם כסף ולדאוג לכל מחסורם. היות והדיבורים והביזיונות שהוא עובר מהם מאריכים לו את החיים."

השם עוזר לי להבין את ההנהגה של הרב

"היה לי קשה להבין בהתחלה את ההנהגה הזו, עד שגם אצלי קרה משהו מעניין.
הייתי במקום שנכחו שם בין היתר מנהלי מוסדות, והיה אחד שדיבר ודיבר נגד הרב ברלנד.
קמתי מולו והוצאתי שטר של 100 ₪, אמרתי לו, זו התרומה בשביל המוסד. 
אמרתי לו בזה הלשון, אני תורם לך מפני שככה הרב ציווה אותי, לתת כסף לחולקים."

"היה לידי רב מישיבה מסיימת שפתאום צעק, 'וואוו יש פה משהו אמיתי'."

 

דברי ר' נחמן מתוך לקוטי מוהר"ן, תורה רס', על קבלת הביזיונות

"מבואר שם, שעשרת הרוגי מלכות מסרו את נפשם בכדי להציל רבבות מעם ישראל.   ר' נחמן מסביר, שיש צדיק אחד שעושה עוד סוג של מסירות נפש, צדיק שמוסר את ה'שם' שלו בציבור, כלומר, שמקבל ביזיונות. במיוחד נכון הדבר, אם הוא "מאוד מפורסם",  בזה הוא מציל רבבות מעם ישראל. אלה דבריו שם."

"כִּי יֵשׁ עֲשָׂרָה הֲרוּגֵי מַלְכוּת שֶׁמָּסְרוּ נַפְשָׁם עַל קִדּוּשׁ ה'.., וְהֵם רָאוּ בְּאוֹתָן הַדּוֹרוֹת, שֶׁאִי אֶפְשָׁר לְתַקֵּן וְלַעֲשׂוֹת יִחוּדִים לְמַעְלָה כִּי אִם עַל יְדֵי נִשְׁמוֹתֵיהֶם עַל כֵּן מָסְרוּ נַפְשָׁם עַל קִדּוּשׁ הַשֵּׁם.., וְכֵן עַל יְדֵי אֲבֵדַת הַשֵּׁם (בזיונות ).., דְּהַיְנוּ שֶׁיֵּשׁ אֶחָד שֶׁהוּא מְפֻרְסָם, וְאֵינוֹ מְפֻרְסָם. דְּהַיְנוּ שֶׁהוּא מְפֻרְסָם בְּפִי כּל וְהַכּל מְדַבְּרִים מִמֶּנּוּ, וְאַף עַל פִּי כֵן אֵינוֹ מְפֻרְסָם, כִּי אֵינוֹ חָשׁוּב כְּלָל וְיֵשׁ אֶחָד שֶׁאֵינוֹ חָפֵץ בָּזֶה, רַק שֶׁאִבֵּד אֶת הַמְפֻרְסָם דְּהַיְנוּ אֲבֵדַת הַשֵּׁם שֶׁהִיא הַנֶּפֶשׁ (כי כולם מבזים אותו והוא לא מעדיף כלל להיות מפורסם)."  

"אֲבָל יֵשׁ אֶחָד שֶׁעוֹשֶׂה זאת בִּרְצוֹנוֹ וּבְדַעְתּוֹ שֶׁמּוֹסֵר אֶת נַפְשׁוֹ עַל קִדּוּשׁ הַשֵּׁם דְּהַיְנוּ הַמְפֻרְסָם שֶׁלּוֹ .., וּמֵחֲמַת זֶה אַף עַל פִּי שֶׁהוּא מְפֻרְסָם! אַף עַל פִּי כֵן אֵינוֹ מְפֻרְסָם כְּלָל!!  כִּי אַדְּרַבָּא הוּא לְהֵפֶך, כִּי הַכּל דּוֹבְרִים עָלָיו, וּבוֹדִים עָלָיו כְּזָבִים שֶׁלּא עָלָה עַל דַּעְתּוֹ וְיֵשׁ לוֹ שְׁפִיכוּת דָּמִים מַמָּשׁ מִזֶּה וְעוֹשֶׂה זֶה בְּכַוָּנָה, כִּי הוּא בְּחִינַת מְסִירַת נֶפֶשׁ מַמָּשׁ, כִּי הַשֵּׁם הוּא הַנֶּפֶשׁ כַּנַּ"ל, וְהוּא מַצִּיל אֶת יִשְׂרָאֵל בָּזֶה מִמַּה שֶּׁהָיָה רָאוּי לָבוֹא עֲלֵיהֶם חַס וְשָׁלוֹם, בִּשְׁבִיל הַיִּחוּד כַּנַּ"ל."

 "וְעַל יְדֵי מְסִירַת שְׁמוֹ – שֶׁהוּא נַפְשׁוֹ הוּא מַצִּיל אוֹתָם כַּנַּ"ל."

"פתאום הלקוטי מוהר"ן היה מאוד מובן לי!"

לקוטי מוהר"ן תורה רס' (ויקיטקסט) לחץ כאן

וכמו לחזק עוד יותר השם "אליעזר" רמוז כאן !!
איפה?
בדיוק במשפט "יש אחד שעושה זאת" …
ר"ת י, א, ש, ז, =318   אליעזר=318    לא יאומן!
זה ברור לי שר' נחמן רמז לנו את שמו! חד וחלק!!!

(ובכבוד, תסביר לי בבקשה, מציאות אחרת…)

ואם נחבר את כל חלקי הפאזל יוצא דבר מבהיל

סוד הבירור האחרון

"תתפוס חזק! תשתדל לא לאחוז צד, ולאחוז בשכל ישר, כך תבין מה בעצם קורא כאן, זה פשוט ינער אותך!"

"אם אתה מתבונן בעבודת ה' של הרב ברלנד, אשר אין חולק שהוא הנחיל לציבור דברים נפלאים כמו: אמונה, תודה והודאה, לא לפחד מדבר חוץ מה', התבודדות, קבלת ביזיונות באהבה,  שמירת העיניים, אמירת תיקון חצות, ולימוד לפני עלות השחר – לבכות על צער השכינה (אגב, צער השכינה=750,  אליעזר ברלנד בן עטיה=750)
ועוד הנהגות שאין חולק שהוא ותלמידיו מקיימים אותם."

מאד חשוב לשים לב!
"פשוט, עם כל הגאונות של הרב ברלנד והתורה שלמד, הרי בכמה מהלכים הוא היה היה נמצא בשורה הראשונה של הרבנים, אז כולנו היינו מוקסמים מההוד והכבוד שכל גדולי עולם היו רוחשים סביבו. אבל, הרב ברלנד לא רצה שיתקרבו אליו בגלל החיצוניות והכבוד, לא בגלל שלרב הזה יש הרבה מעריצים בתקשורת."
"תתקרב ותתמיד, תמשיך בעבודת ה' שלו, באמת ובתמים, גם שהרב לפעמים נראה אחרת – תרוויח שהוכחת קרבת השם לשם שמיים. "

זהו סוד, הבירור האחרון בדור

עדות אישית

אני לא מתבייש לכתוב את זה היות וזה לתועלת, התחלתי לומר תודה על כל דבר, ככה בבית יודעים..
יום אחד קבלתי מכה מאוד כואבת
ונתפסה לי היד תוך כדי הליכה בידית של הדלת,
צעקתי אייי, הילד שלי בגיל 3 וחצי אמר לי מהמיטה – 'אבא תגיד תודה'. הסתובבתי אליו, הרמתי אותו עד התקרה וצעקתי – מתוק! אתה מלאך ה' צבאות בהתגלמותו. אם זה נקלט לך סימן שזו האמת – ואשרי הרב שהביא לעולם את התורה הזאת!!"

הרב יאיר מור בחוג בית עם הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א
הרב יאיר מור בחוג בית עם הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א

אפשר להאמין או להאמין לדברים שנכתבו כאן
אפשר לפרש לכאן או לשם (תמיד יהיה מי שיגיד הפוך.. )

תחשבו בשכל ישר:
יש כאן מהלך גדול
ואנו בעולם הולכים כל בוקר במרוץ החיים
ולא תמיד עוצרים לחשוב
הרי מתי שהוא כל יהודי מאמין שה' רוצה
לבנות את בית המקדש ולגאול אחת ולתמיד אותנו

לפחות להיות איש עסקים טוב שלא מפספס
הזדמנות להשקעה…
ומהמאמר הזה נאמר תהלים
לרפואת הרב אליעזר ברלנד בן עטיא שליט"א,
ואף ללמוד להצלחתו, ולחשוב ולהשתתף בצערו.

פתחנו קו לקריאת פרקי תהילים עבור רפואת הרב ברלנד שליט"א 08-6186360

 אנו נמצאים בזמן של עת רצון ורחמים גדולים מאוד, אסור לנו עכשיו להיות אדישים. מי יודע, אולי גם אנו נזכה לגאולה ברחמים אמן!!!

 לתגובות על המאמר והארות Lev.mevin1@gmail.com


קובץ PDF "הרב-ברלנד-סיקור-עומק" להורדה וזיכוי הרבים

Loader Loading...
EAD Logo Taking too long?

Reload Reload document
| Open Open in new tab

להורדה

התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

למה הכהנים התחתנו רק עם בנות אשר? החיזוק היומי מהגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א

החיזוק היומי – למה לא רצה יוסף להיפגש עם יעקב? יום ב', ח' אדר ב …

6 comments

  1. שלום, קראתי את המאמר שלך – הוא מדהים!!!
    האמת שלך פשוטה כל כך עד שאי אפשר להתוכח איתה.

    אני אישית התקרבתי לרב גם כן על ידי תפילות לה'
    שיגלה לי מי הוא הצדיק שאני צריך להתקרב אליו. פשוט ככה,

    • אחרי שנכנסתי לברסלב היה לי טוב עם ר' נחמן, והסתדרתי איתו לבד.
      אבל לאחר שקראתי הרבה חומר מליקוטי הלכות הבנתי שצריך כל יהודי להיות קשור לצדיק הדור שהוא חי חוץ מר' נחמן זצ"ל.
      לא ידעתי למי לפנות, לכן החלטתי שהקב"ה יוליך אותי והתחלתי להתפלל לה' שיגלה לי מי הוא הצדיק שאליו אני צריך להתקרב.

      אחרי תקופה התחילו חלומות בזה אחר זה ובכולם היה מורינו הרב שליט"א.
      לא אאריך בפרטים ..
      אבל היה חלום אחד ש'סגר' לי את כל הפינות. בחלום היינו בציונו הק' של רשב"י ולנו בלילה באיזה מתחם בסמוך. בשעה 6 בבקר אני קם ומגלה שהרב מתארגן לאמירת שיחה. רצתי בין החדרים ונקשתי בדלתות כדי להעיר את כולם להגיע לשיעורו של הרב. לאחר מכן רצתי לכיוון הציון כשבחניה בסמוך לכניסה הרב היה עומד ומסתכל עלי. נעמדתי דום והסתכלתי לו בעינים. הוא חייך חיוך פשוט ולא אמר כלום.

      ואז קרה משהו שבאופן ויזואלי אני לא יכול לתאר אותו, זה היה משהו 'תודעתי' משהו פנימי שבו ניתנה לי הרשות לראות את הפנימיות של הרב.
      (אם אנסה לארגן את זה במילים, התחושה הפנימית שלי קוראת לזה – לראות את הצדיק שבאדם. אני יודע שזה לא ברור אבל אלו המילים הכי מדויקות להרגשה שלי אז)

      מה 'שראיתי' היה מבהיל, עליתי בתודעה למעלה למעלה וקלטתי שהגובה שלו הוא אין סופי! ממש עד לב השמים! לאחר כמה שניות התודעה שלי חזרה למצב רגיל,
      ואז מתוך הרב הרגשתי שיוצא כמו נהר עצום של חום חמלה ואהבה שאין לה גבול, הוא 'שטף' אותי בעוצמה מאד חזקה. כל פעם שאני נזכר בזה השערות עומדות לי. . .
      מאז הבנתי שזו התשובה משמים לכל התפילות שלי . וזהו.

  2. מאמין שהושקע מאמצים מרובים על הכתבה…
    אשרך, ואשריכם שאתם ממשיכים את אור של מורינו הרב שליט"א
    אל אנשים מסופקים ומפוקפקים, בטוחני שלא יהיה אנוש בישראל שיקרא את הכתבה הזו ולא יפנים אותה, ויראה את האמת לאמיתה!!
    אין כאן שום מילה מיותרת, הכול קולע בדיוק, אבל בדיוק למטרה – ישירות ללב היהודי האמיתי.
    המשיכו כך חיזקו ואימצו!,,,

  3. תודה רבה על המאמר
    להפיץ כמה שיותר

    התחזקתי מאוד!!!!

  4. המאמר מדהים!!!
    האמת פשוטה כל כך עד שאי אפשר להתוכח איתה.

  5. הרב ברלנד צדיק גמור הוא יציל לי את החיים בחודש תמוז תשע"ח יצא לי ברוך השם יתברך לדבר עם הרב שאלתי אותו מתי אני מתחתנת הייתי מיואשת מהחיים אני בת 34 רווקה לבד והוא אמר לי בחודש כסלו את מוצאת את הזיווג שלך ושבט את מתחתנת וכך הייה יתחתנתי בטו שבט תשע"ט אף אחד לא עזר לי כמו הצדיק האמת שבדור הרב ברלנד הוא מלאך אלוקים וצדיק גמוררררררררר אין כמוהו ולא יהיה הוא משיח ומשה רבנו של הדור כל התקשורת היא זבל ושקרנית. כל נשמות ישראל והתורה בכף ידו של הרב ברלנד הצדיק גמור

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *