צור קשר עם הרב ברלנד

סיקור שבת ואחתנן במחיצת הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א

שבת עילאית במחיצת הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א: שירה בהתלהבות גדולה עם הרב שעה ארוכה, שמחות שבע ברכות לחתנים ושמחת בר מצווה * סך הכל שהה הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א עם אנ"ש במהלך השבת קרוב לעשר שעות

בליל שבת נכנס מורינו הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א לתפילת מנחה בדיוק בדקת השקיעה בשעה 19:26, נעמד ליד הסטנדר והתפלל את תפילת קבלת שבת ולכה דודי עם כל החיות ועם הניגון הידוע "שמור וזכור" ו"לקראת שבת" שארך 36 דקות, וכן עם כל הניגונים שהרב שליט"א נוהג לשיר. לפני שמונה עשרה ניגן הרב שליט"א את הניגון "ושמרו בני ישראל" כארבע דקות.

בתום התפילה שר הרב שליט"א את הניגונים שלום עליכם, ריבון כל העולמים, אשת חיל בניגון הידוע של ברסלב, כה אכסוף ועוד כמנהגו בקודש, ובשעה 21:35 בסיום התפילה והשיעור חזר הרב לביתו לאחר ששהה עם הציבור כמעט שעתיים.

בבוקר נכנס הרב לתפילה בשעה 04:45, וכמידי שבת נערכה התפילה בדביקות גדולה עם כל הניגונים כשהוא מנוף ומעודד את השירה ואת הילדים, כשכל שיר אורך מספר דקות.

בקריאת התורה עלו שני חתנים שחגגו שבע ברכות החתן נחמן רז והחתן נחמן מור כשלמפטיר עולה חתן הבר מצווה נחמן סיאני.

בתום קריאת התורה הארוכה, ושירת "זרעא חיה וקיימא" ו"אב הרחמים" בחיות גדולה, התפללו מוסף ובסיומו מסר הרב שליט"א שיעור קצר. בשעה 11:37 לאחר כמעט ארבע שעות חזר הרב לביתו נאווה קודש.

בשעה 19:36 נכנס הרב שליט"א לתפילת מנחה עם נעימות ושירים, קריאת התורה, סעודה שלישית ושירת "בני היכלא" ו"קה ריבון" במשך שעה ארוכה ובהתלהבות עצומה כשהרב יושב כל כסאו ומעודד את השירה בשמחה עצומה ושר עם הקהל "כה אמר ה' מצא חן במדבר", וכן שאר השירים בדביקות  במשך דקות ארוכות.

לאחר תפילת ערבית נערכה סעודת "מלווה מלכה" ובסיומה מסר הרב שליט"א שיעור בחיי מוהר"ן

בכל התפילות עם הרב שליט"א נכח השבת קהל גדול במיוחד לאור "בין הזמנים" שרבים ניצלו את השהות בירושלים כדי להיות במחיצת הרב שליט"א.

סך הכל שהה מורינו הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א עם אנ"ש במהלך השבת כמעט עשר שעות.

התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

וכאן הבן שואל • הגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א מברך את המצה השמורה ויין המשומר ליתומי ארגון 'הבן יקיר לי'

כמידי שנה ארגון 'הבן יקיר לי' דואג למשפחות היתומים דקהילתנו לקמחא דפסחא מצות ויין לקיום …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *