צור קשר עם הרב ברלנד

עכשיו אנחנו נבחנים מחדש: בעוד 11 שעות יזרקו אותם לרחוב!

בסייעתא דשמיא לאחר מאמצים רבים מצאה הנהלת ישיבה 'מתחברים' שטח חדש, בו הבחורים יוכלו לקבוע את ביתם מחדש, מקום שיוכל לשמש בית אמיתי לבחורים שלא מצאו את עצמם בשום מקום, מקום שהם יוכלו להתחבר אליו בעבותות של אהבה לנצח.

אנחנו רואים אותם בכל רחוב, על הברזלים, ליד החנויות, בפינות החשוכות, ילדים מבתים טובים, מלאי מרץ שמשהו התפספס להם בדרך, הם נתקעו בצומת ומשם הם הולכים ודועכים,

אנחנו רואים אותם בכל רחוב, בכל זמן, הם נמצאים שם על הגדר, עם מבט מיואש בעיניים, מתלבטים, חושבים, זה הרגע שלפני האחרון, אם לא יהיה שם מישהו שיעצור אותם, מישהו שיחבק אותם חזק ולא יתן להם לעזוב.

ישיבת 'מתחברים' היא לא ישיבה, 'מתחברים' זה בית, בית אוהב ותומך לבחורים שכבר שכחו מה זאת אהבה, צוות הישיבה נמצא שם בשבילם ביום ובלילה, ברגעים קשים וברגעים מרגשים, מחבקים אותם, לומדים איתם ונותנים להם את הכלים כדי שהם יוכלו לבנות את הבית שלהם.

כמו בכל מקום בו יש קדושה הסטרא אחרא מתערבת ולא נותנת לקדושה לעלות, ב-5 השנים האחרונות עברה ישיבת מתחברים תהפוכות קשות וטלטולים שהיו מפרקים וממוטטים כל ישיבה אחרת, הם עברו מסנהדריה לשמואל הנביא ומשם לרמת אשכול וגם משם גירשו אותם.

כולנו הזדעזענו כשבתל אביב הרסה העיריה בית כנסת, כולנו דמענו יחד עם תושבי גוש קטיף כשהדחפורים האימתניים לא השאירו זכר מבתי המדרש והישיבות, אבל כאן אף אחד לא הזדעזע…

למרות הסכמים כתובים וברורים, הבטחות חוזרות ונשנות של עסקנים למיניהם הגיעה ביום בהיר משטרת ישראל יחד עם כוחות גדולים והרסו את הישיבה, הם ניפצו לרסיסים את קצת האימון שנשארה בבחורים של 'מתחברים' וזרקו אותם כמו כלבים לרחובות, לאף אחד לא היה אכפת, אף אחד לא הזיז לו.

הבחורים עמדו מסביב כשהם דומעים ובוכים, לא מאמינים שזה קורה להם, לא מאמינים שאין להם לאן ללכת.

בסייעתא דשמיא לאחר מאמצים רבים מצאה הנהלת הישיבה שטח חדש, בו הבחורים יוכלו לקבוע את ביתם מחדש, מקום שיוכל לשמש בית אמיתי לבחורים שלא מצאו את עצמם בשום מקום, מקום שהם יוכלו להתחבר אליו בעבותות של אהבה לנצח.

עכשיו אנחנו נבחנים מחדש!

האם ניתן להם להשאר ברחוב? האם נזרוק אותם לכל הרוחות? או שמא נחבק אותם, ניתן להם את הכח להמשיך, נהיה שם בשבילם ונעזור להם לבנות את הבית, זה המבחן של הלב שלנו, המבחן של כולנו.

תעזרו לנו בבקשה לעמוד במבחן, תעזרו לנו להצליח בייעד שקבענו, הכנסו עכשיו ותרמו >>>>

התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

שיעור לתושבי נתיבות במעונו של הגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א

אמש יום רביעי ליל ד' ניסן התשפ"ד נכנסו אנשי שלומינו מהעיר נתיבות לשיעור בקודש פנימה, …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *