צור קשר עם הרב ברלנד

עצרת תפילה מחר (יום רביעי) בחברון – איש בל ייעדר!

עצרת תפילה בחברון להצלת ולשחרורו של מורנו הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א

הרדיפה נגד כ"ק הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א וחסידיו עוברת כל גבול. המילים הבאות אולי יראו מוגזמות בתוכנם הקשה, אך בדקנו אותם היטב והן מדויקות.  הרב אהרן ברקוביץ שליט"א, השליח ציבור של קהילת ברסלב בכל העצרות הענק, אדם מבוגר ומפורסם כירא שמיים גדול. כן, אותו הצדיק שמקריא את פרקי התהילים של התיקון הכללי בעצרות, זומן לחקירה במשטרה. עצם הזימון היה תמוהה, הרי מדובר בעובד השם שמתרחק מכל פרסום, (לוחם בסיירת מטכ"ל לשעבר) – ושם החוקר אמר לו במפורש אני מחכה לראות את הדם שלכם שפוך על הרצפה.

המוני בית ישראל החייבים רבות לרב ברלנד שליט"א על כל הטוב שהצדיק עושה עמנו, הצדיק שמוסר עת נפשו כל רגע בחייו בכדי לפדות את נשמות ישראל. מקבל על עצמו ביזיונות שמעטים בהיסטוריה הסכימו לקבל עד עתה עבור עם ישראל. כולם נקראים לעצרת הענק למען הרב ברלנד שליט״א בעיר האבות חברון.

העצרת תתקיים למרגלות מערת המכפלה ביום רביעי השבוע דפרשת יתרו, י"ז שבט תש"פ, ה- 12.2.20 בשעה 21:00 – פרטים נוספים בקו ברסלב
*9148

כידוע, את אש המחלוקת והרדיפה מלבים אנשי דלא מעלי שמתיימרים לקרוא לעצמם חרדים, אשר דוחפים ומכוונים את אנשי המשטרה במידע שגוי אותו הם מנפחים, ואיתו מנסים ליצור אווירה שלילית נגד הרב. 

כולנו מוכרחים להתאסף בעצרת התפילה שמתקיימת בערב הדיון להערכת מעצר נוספת כנגד הרב ברלנד שליט"א.

      עצרת חברון מעצר הרב שבט תשפ

בכדי להעביר מקצת מהתחושות מהיממה האחרונה אצל רבבות בעם ישראל. כאלה שלא נמנים דווקא עם החסידים והתלמידים המזוהים עם הרב ברלנד שליט"א, אך מקושרים איתו בהערכה ואהבה גדולה. אנו מביאים לכם שורות שמביעות את שְׁאָט נֶפֶשׁ מכל המהלך הקשה כנגד הרב ברלנד ואנשי קהילתו. 

אבא אבא אבא

עד מתי הרע ישלוט על הטוב?

קמתי בבוקר, ראיתי את הסרטונים שמראים איך שעצרו את הרב אליעזר ברלנד שליט"א. כולי מלא דמעות, לא כתלמיד שלו ולא כאחד המשתייך לחסידים שלו.

איך ייתכן שבן אדם שכל חייו (כל אחד יודע) עסק בלימוד התורה, תפילה ובחסד לזולת . ויתר על שלו והעביר זאת לאחר.

כואב לראות איך שהמדינה היהודית מתנהגת באנשים ובפרט לאדם כזה הראוי להערכה אין סופית.

הכי כואב ששוב הרע שולט. לראות אנשים השמחים בזה, שותפים לפשע הקוראים לעצמם 'ארלעכע יידן וחסיידי ברסלב'.

אוי טאטא

עד מתי הרע ישלוט? מתי נראה את האמת יוצאת לאור? מתי נקבל את משיח צדקינו ויתגלה אור האמת?! אז תהיה מובדלת הקנאות לאמת מהקנאות של הצד האחר.

רבינו הקדוש הוא אשר הזהיר שאין לאף יהודי רשות להוכיח יהודים אחרים, ואיך יש אנשים שקוראים לעצמם חסידים ומתנהגים בדיוק להיפך? זה חילול השם וחילול שם רבינו!

אבא אני מאמין שאתה שומע אותנו, ומאמין שאתה רואה את הדמעות.

תחזיר לנו את החן של ברסלבע'ר איד פשוט ותוריד את השליטה מידי האנשים הלא נכונים
אנא עזור לכלל ישראל שרק הקנאות האמתית תשלוט.

וחס ושלום שהתורה של היהודי הזה (הרב ברלנד) לא תיפגע, היהודי הזה ספוג בתורה ויראת שמים, והתפילות שלו יתקבלו, וכל הטוב שהוא השאיר ומשרה לעולם ואנשיו יכריעו לטוב ולא ח"ו לרע.

ויבנה לנו במהרה את בית מקדושינו ונצפה ונקבל את משיח צדקנו במהרה.

כי אנחנו כבר לא מסוגלים יותר.

גלריית תמונות מעצרת תפילה ספונטנית שהתארגנה עם היוודע על המעצר השערורייתי של הרב ברלנד שליט"א 

התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

הַיּוֹם יוֹם אֶחָד לָעֹמֶר • נוסח ספירת העומר ותפילה מהגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א לחסד שבחסד

סדר נוסח ספירת העומר (ספרד): לְשֵׁם יִחוּד קוּדְשָׁא בְּרִיךְ הוּא וּשְׁכִינְתֵּיהּ, בִּדְחִילוּ וּרְחִימוּ, לְיַחֲד שֵׁם …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *