צור קשר עם הרב ברלנד

אלפים בעצרת התפילה המרגשת בכותל לשחרורו ורפואתו של הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א

רחבת הכותל התמלאה עד אפס מקום בעצרת התפילה והזעקה לשחרור כ"ק הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א. האירועים המקוממים שהחלו עם מעצר הרב ברלנד הביאו אלפי אנשים לעזוב את עיסוקיהם, ובקור הירושלמי לבוא ולהתכנס לתפילה המונית בכותל, שריד בית מקדשנו.

שבעה קפיטל תהילים של התיקון הכללי נאמרו בניגון וכוונה גדולה. לאחר מכן המשיך הציבור באמירת עוד פרקי תהילים, ובסיום הגיע מעמד קבלת העול מלכות שמיים, ברוב עם הדרת מלך.

ריקודים וזמירות להמתקת הדינים שחפו את כול באי הכותל לדביקות אדירה.

לאחר שצירף את חתימתו לחתימת הדיינים שמחו כנגד אלו שמסרו והסגירו את הרב ברלנד שליט"א, הגיע הרה"ג הרב שמעון בעדני שליט"א, ממועצת חכמי התורה, להשתתף בעצרת התפילה והזעקה של קהילת ברסלב שובו בנים.

מדהים היה לראות את הכוח של התפילה, אלפי לבבות בוערים שלא מתרגשים מהשקר והבריונות שמפעילים כנגד אלפי חסידי ברסלב, אנשי קהילת שובו בנים, ובעיקר כנגד הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א. אלפים שהגיעו למחות כנגד רדיפת הדת האנטי דמוקרטית. באמצע שיעור גמרא, במעמד מאות תלמידים ולפני תפילת שחרית, הגיעו אותם עשרות קלגסים חמושים, רעולי פנים, שבהתנהגות השמורה למשטרים אפלים הוציאו את הרב ברלנד אל מול אלפי תלמידיו. והלילה הוכיחו יראי השם, כי תולעת יעקב שכוחה בפיה, לא מתפעלת מההצגות הללו, אלה יודעים המחוברים לקודש שנצח ישראל לא ישקר.

(צילום: שובו בנים אינט, הרב ברלנד צדיק הדור, אחרי הצדיק)

כי זה פשוט לא נתפס בשכל. צדיק, עובד השם, מנהיג רבבות בעם ישראל ליראת שמיים ועבודת קודש, בן 83, ללא כליה, אחרי שלושה ניתוחים להסרת גידולים ממאירים, עם קוצב לב. עצרו אותו, אך מפאת מצבו הקשה פינו אותו ישירות לביה"ח, שם מנעו ממנו ביקורים ומזון ראוי, ולמרות שעבר צי נטור בלב העבירו אותו ישר לכלא. פשוט הזוי, יותר גרוע מהמקרים הקשים של רדיפת היהודים בגולה.

 

עורך הדין שמייצג את מורנו הרב ברלנד שליט"א, סיפר על ההתנהלות הקדושה והמעוררת התפעלות של מורינו הרב ברלנד שליט"א. הוא סיפר שביקר בבית החולים ונדהם לראות את הרב ברלנד שוכב לפני ניתוח, שומרים מקיפים אותו. במצב כזה אתה מצפה לראות את הבן אדם שוכב פרקדן ונח מהתלאות, אבל ראיתי את הרב ברלנד יושב עם ספר קצוה"ח, ועם גמרות נדרים, בבא בתרא, ובבא מציעא. אלו הגמרות שהרב מעיין בהם בשעות אלו קודם הניתוח, במסירות נפש ממש, כי הם חיינו ואורך ימינו.

ברור המהלך ששלטונות הרשע מנסים לשבור את רוחנו ולפלג את השורות, אבל "וְעֵת צָרָה הִיא לְיַעֲקֹב וּמִמֶּנָּה יִוָּשֵׁעַ".

      

 

 

התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

הַיּוֹם יוֹם אֶחָד לָעֹמֶר • נוסח ספירת העומר ותפילה מהגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א לחסד שבחסד

סדר נוסח ספירת העומר (ספרד): לְשֵׁם יִחוּד קוּדְשָׁא בְּרִיךְ הוּא וּשְׁכִינְתֵּיהּ, בִּדְחִילוּ וּרְחִימוּ, לְיַחֲד שֵׁם …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *