צור קשר עם הרב ברלנד
עצרת התפילה הענקית בקבר רחל לשחרור הרב ברלנד שליט"א

סיפורים נוראיים על הרב ברלנד שליט"א לפני עצרת התפילה החשובה היום בקבר רחל

היום, יום רביעי בערב ,אור ל- ט' אדר תש"פ, תתקיים עצרת ענק בציון רחל אימנו ע"ה. העצרת היא גורלית לקראת הדיון המכריע של מורינו הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א למחרת ביום חמישי.

כולנו מגיעים, גברים נשים וטף זקנים עם נערים !

תחבורה למקום במחיר מסובסד של חמישה שקלים תצא מתחנת האבן שבשכונת שמואל הנביא בירושלים.

פרטים נוספים והסעות מכל רחבי הארץ בקו המידע *9148

בראיון ששודר בקו ברסלב העולמי, דיבר הגבאי חנן ועקנין מכולל 'שובו בנים' אולגה, על חשיבות ההשתתפות בעצרת, אלה דבריו.

"העצרת הזו היא לא סתם עוד עצרת, רק באזור שלנו בחדרה הגענו כבר לבידוד של 21  איש ממחלת הקורונה. ברור שהעצרת היא על מורינו הרב ברלנד שחייב להשתחרר, אבל העצרת היא גם על המחלה המתפשטת של הקורונה."

"זה מלחיץ, על שטח כזה קטן יש כבר 21 בבידוד. דיברתי אישית עם הרב מנשה אמון והוא אמר לי, שכל יום שהרב ברלנד נמצא במעצר, כל יום שמענים את הרב ברלנד, עוד מדינה ועוד מדינה ידבקו במחלה, ועוד עיר ועוד עיר. כמו שהוא אמר, שאם ימשיכו בזה המחלה תכנס לארץ ישראל, וזה אכן קרה."

"זו אמנם עבודה קשה להתקבץ שוב לעצרת תפילה, אומרים, 'כשהרב עובדיה היה חולה עשינו עצרת פעם בחודש', אבל המצב כעת הוא מאוד קשה."

"שאלתי את המקובל הרב מנשה אמון מאיפה הוא יודע לדבר על הרב ברלנד דברים כאלה גבוהים. הוא ענה לי שהכל מהשגה, הראו לו את זה, הוא דיבר עם החלבן זצ"ל על הרב ברלנד. הרב אמון אמר לי שהוא ידע ישר שעצרו את הרב ברלנד שהקורונה תכנס לארץ ישראל. וזה לא יפסק עד שישחררו את הרב ברלנד, המצב רק ילך ויחמיר."

"יש לנו מחר את השיעור הקבוע כבר 12 שנה עם המקובל האלוקי, הרב שיינפלד שליט"א, אבל הוא אמר לנו שעצרת תפילה כזו היא מעל הכול. ומדובר בצדיק שלפני חודשיים איחר להגיע לחתונת ביתו בשביל שמסר שיעור תורה, אבל הוא גילה לנו דברים נוראיים."

"אמר לנו הרב המקובל יהודה שיינפלד – 'לפני שבוע התאחדו עשרה צדיקים נסתרים גדולים מאוד בת"א, וקראו לי להצטרף. גם המקובל הרה"צ הרב מנצר שליט"א במצב אנוש, הוא השני שהרב אלדד שמואלי דיבר עליו שהוא צריך להסתלק מהעולם בגלל הגזירה על עם ישראל. לכן התאחדו הצדיקים ועשו תפילה על הרב ברלנד ואמרו, שאם יקרה חו"ש משהו לרב ברלנד זה יהיה הסוף."

המקובל הרב יעקב עדס זועק מקירות ליבו בעצרת הקודמת בקבר רחל

      חנן גבאי אולגה על העצרת בקבר רחל 1

"מי שטעם מהיין ההונגרי אותו אי אפשר לבלבל. באולגה, בחדרה, באור עקיבא, בפרדס חנה, אנשים ראו דברים הזויים עם הרב ברלנד. הרב היה מגיע לכאן בלי כסף והיה פועל ישועות , חולים התרפאו."

"אנחנו לומדים הלכה מהתורה ומתלמידי חכמים לומדיה, לא מהתקשורת. הרב שיינפלד הוא מצדיקי הדור, מחכמי הדור ומפוסקי הדור, והוא נמצא חזק עם הרב ברלנד. הרב ברלנד ריפא אנשים שהיו להם מכתבים מרופאים, להיפך החילונים מאמינים פה ברב אפילו יותר מהדתיים.

"סיפור מבהיל עם הרב ברלנד. אתמול מגיעה לביתו של חברי הרב יוסי גונדרי אחת השכנות עם סיפור נורא בפיה. הסיפור מתחיל בכך ששבוע לפני שלקחו את הרב ברלנד למעצר, הוא הגיע לחברי יוסי גונדרי הביתה. אותה שכנה מספרת שכבר שבועיים היא רואה מישהו עם טלית לבנה מגיע אליך לגינה והוא מתפלל בבכיות. אני אמרתי שאני חייבת לבקש ממנו ברכה, אבל כשאני ירדתי אליו הוא לא נמצא, עליתי הביתה ושוב ראיתי אותו בחלון, וחוזר חלילה. אמרתי לביתי, תקשיבי, אני יורדת אליו ואת תסתכלי מה קורה. ירדתי והוא שוב לא נראה, אבל ביתי אמרה לי, 'אימא, אני רואה אותו ואת לא רואה."

"כעת, שהיא הגיעה לבית חברי יוסי גונדרי היא היתה בוכה באומרה – יוסי, זה שמדברים ומראים אותו כל הזמן בתקשורת, הוא היה אצלך בגינה. זה הוא, אני נשבעת לך, זה הוא, זה הוא. הקשר של חברי עם הרב ברלנד התחיל אחרי שפעם הרב ברלנד נתן טיפות לאשתו שהיה לה את המחלה הנוראה וריפא אותה. חברי יוסי אמר שהוא מוכן לעשות מסירות נפש גדולה בשביל אשתו ולתת לרב ברלנד פדיון נפש גדול. אבל, הרב אמר לו שלא צריך פדיון, רק שייקח את הטיפות וימרח לה על המצח וכבר מחר יראו ישועות. למחרת אמרו לה פתאום, גברת זו רק חרדה פנימית ואין לך כלום."

      חנן גבאי אולגה על העצרת בקבר רחל 2

עדויות מייצגות מכל חתך הציבור על אנשים שנושעו מברכתו ופדיון הנפש של הרב ברלנד שליט"א

התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

וכאן הבן שואל • הגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א מברך את המצה השמורה ויין המשומר ליתומי ארגון 'הבן יקיר לי'

כמידי שנה ארגון 'הבן יקיר לי' דואג למשפחות היתומים דקהילתנו לקמחא דפסחא מצות ויין לקיום …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *