צור קשר עם הרב ברלנד

מצמרר: הרב ברלנד מגלה איפה הנעדר ומציל אותו – צפו

"לעולם אל תאמינו למה שהתקשורת מוכרת לכם על צדיקים ובפרט על צדיק כזה כמו הרב ברלנד שליט"א, שכל צדיקי הדור אומרים בפה אחד שהוא קדוש עליון שאין בו השגה!"

הרב יעקב חן בסיפור מצמרר על אביו

"הודיעו לנו שאבי קיבל את המחלה הידועה ושיש לו כמה חודשים אחרונים לחיות. התחילו איתו מסע הקרנות שפגע לו במוח האחורי הקטן, הוא בקושי יכל לתפקד."

"נכנסתי עם אבא לרב ברלנד לפידיון, הרב קם לעברנו ואמר שטוב שבאנו כי הוא פגש עכשיו את רבי נחמן והוא שלח קמע עבורו. הרב ברלנד נתן לאבא אגוזים ואמר לו לאכול אותם בזמן מנחה בשבת והוא יתרפא."

"הגענו אחרי כמה שבועות לבדיקה, הרופא שאל את אבא שלי, 'מה אתה עדיין חי'? אבל בבדיקה ראו להפתעת כולם שהמחלה נעצרה."

המחלה חוזרת ביתר שאת ועז

"אבא שלי קיבל את המחלה שוב ועכשיו זה היה הרבה יותר קטלני. חזרנו לרב ברלנד והפעם הייתי כאברך צריך לארגן 25 אלף לפדיון, אבל אבא זה אבא ומסרתי על כך נפש."

"הרופאים לא נתנו שום סיכוי, המחלה הייתה בריאות ומבחינה סטטיסטית לא שורדים מזה. המחלה באמת נעצרה, אך מההקרנות של המחלה הראשונה המוח הקטן נפגע. אבא היה רואה כפול, סבל מהראיה ומכאבים ולא יכל לישון. אחרי שנים של סבל אבי השאיר מכתב פרידה בו סיפר שהוא לא יכול לסבול יותר – התקשרנו מיד למשטרה."

האימא, הגברת רבקה חן מספרת על בעלה, "בעלי חלה בסרטן ריאות שאף אחד לא נשאר חי מזה, והרב ברלנד הבריא את בעלי ששרד 17 שנה. הרב ברלנד מבטל את הגזירות, אתם לא יודעים מיהו."

"היה לבעלי טל' נייד בכיס, המשטרה הגיעה ובעזרת הרדר ראו שהוא נמצא בבית וגן."

"חיפשנו בבית וגן יחד עם מכרים והמשטרה ולא הצלחנו למצוא אותו", ממשיך יעקב לספר על רגעי האימה. "כתלמיד של הרב ברלנד ידעתי שאם אף אחד אחר לא יכול לעזור אני חייב לפנות לרב, כמובן שמההתחלה הייתי צריך לעשות זאת."

"אשתי הצליחה להגיע לבת של הרב ברלנד, איך שהבת נכנסה אמר לה הרב ברלנד מיד, 'הוא נמצא באגריפס 32. הכרתי את המקום, אבא שלי לקח אותי פעם לראות את בית היתומים שהוא שהה בו בעבר."

"ביקשו ממני ללכת לאגריפס 32", מספרת רבקה, "אבל אני אמרתי שהרדר של המשטרה אומר בית וגן ואתם אומרים בשם הרב ברלנד אגריפס."

יעקב ממשיך לספר, "כל המשפחה לא ידעה מה לעשות ואני התעשתי ולקחתי אוטובוס לאגריפס. מצאתי את בית היתומים נטוש, למעלה חדר עם כיסא, אחרי חצי שעה שאני שם אימי התקשרה ואמרה, 'נס, אבא הגיע הביתה'."

"אבא שלי סיפר שהוא הגיע לבית וגן ואז מהכדורים הוא התחיל להרגיש מטושטש, אז הוא החליט להוציא את הסוללה ולזרוק את הנייד. איך שהוא הוא הגיע לאגריפס הרגיש סחרחורות ובחילות. הוא יצא והתחיל ללכת, במעבר החציה ניגש אליו מישהו ותפס אותו תוך שהוא אומר, 'מה קרה לך, איך אתה מרגיש? בא איתי'."

"אותו אדם העלה אותו לבניין הנטוש עם הכיסא, הוא נתן לו כוס מים, דפק לו על הגב ואמר לו להקיא. אבא הקיא את הכדורים, התאושש והלך הביתה."

מתקשרים לספר לשמש של הרב ברלנד

"למחרת אימי התקשרה לשמש של הרב ברלנד ואמרה לו שמצאנו את אבא והוא ב"ה בסדר. היא סיפרה לו את כל מה שקרה לאבא והשמש מצידו אמר שזה מדהים, כי היא מתארת בדיוק מה שקרה באותו הזמן עם הרב ברלנד בסלון ביתו. הוא ראה את הרב הולך בסלון ופתאום עושה תנועות כאילו הוא מדבר עם איזה בן אדם וממשיך להתנהל איתו" – "הרב ברלנד מעבר להשגה שלנו, כבר ראינו הרבה דברים לא ברורים עם הרב", משתף יעקב.

"ואז יעקב אילוז השמש מספר שהוא רואה את הרב ברלנד מתכופף וכאילו אומר למישהו, 'תקיא, תקיא'."

"בעלי בלע 100 כדורים שאסור לקחת יותר מאחד ביום, הוא היה צריך להתמוטט מיד, אבל הרב ברלנד הציל אותו – הוא השליח של הקב"ה ושלנו."

"באותו זמן הרב ברלנד שהה בטבריה, נסעתי עם הבן יעקב להודות לו והוא סיפר לי שהוא סחב אותו מהכביש שהוא לא ימות והוא הציל אותו."

התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

הַיּוֹם יוֹם אֶחָד לָעֹמֶר • נוסח ספירת העומר ותפילה מהגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א לחסד שבחסד

סדר נוסח ספירת העומר (ספרד): לְשֵׁם יִחוּד קוּדְשָׁא בְּרִיךְ הוּא וּשְׁכִינְתֵּיהּ, בִּדְחִילוּ וּרְחִימוּ, לְיַחֲד שֵׁם …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *