צור קשר עם הרב ברלנד

"פדיון נפש מקים את הפצוע אנוש" – עדות ממקור ראשון לנס שאירע בעקבות מתן פדיון לרב ברלנד

"אני בדרך כלל לא נוהג לשתף פוסטים מעין אלה, אבל במקרה הזה אני חייב לשתף אתכם בנס גלוי שחוויתי בעצמי", אומר מנהל הדף הרשמי – Rabbi Eliezer Berland. ניסים בסביבתו של כ"ק הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א מתפרסמים כעניין שבשגרה, וכאלה שהגיעו לאחר מתן פדיון נפש לצדיק האמת ידועים מאוד לציבור הרחב. אולם, בעקבות הרדיפה התקשורתית השקרית והמגמתית שמתחזקת בתקופה האחרונה ומלובת ע"י רודפי הרב ברלנד שליט"א, ישנם כאלה שעד עתה לא ששו לפרסם את הניסים שאירעו להם, ועתה חשים צורך חזק לשתף את הבריות. 

"לפני קצת יותר מחודש חבר שלי עבר תאונת דרכים עם אופנוע והמצב שלו הוגדר אנוש, הרופאים כלל לא האמינו שהוא יתעורר. בצר להם חשבו במשפחה על דרך לעזור לו, תוך כדי כך החברים שלו שלחו שאלה לגה"צ הרב ברלנד, כאשר ממש במקרה השאלה עברה דרכי. הרב שליט"א ענה ואמר שצריך לעשות פדיון נפש ובנוסף לכך הוא יגיע לבית החולים בו שוהה חברי הפצוע אנוש."

"לאחר הבנת חשיבות עריכת הפדיון נפש ע"י הצדיק האמת, הרב אליעזר ברלנד שליט"א, החליטו במשפחה לעשות את הפדיון. לאחר מכן הגיע הרב שליט"א לבית החולים, קרא כמה פעמים את התיקון הכללי, ומדהים – ברגע שהרב קרא את התיקון הכללי הפצוע פתח את עיניו לשנייה וסגרם."
"כמה ימים לאחר ביקורו של הרב ברלנד שליט"א בבית החולים ועריכת את הפדיון קיבלתי הודעה משמחת מחברי הפצוע אנוש, אלה דבריו – ״ראיתי סרטון שאתה נמצא אצלי בבית החולים, רציתי להגיד תודה רבה התעוררתי בגללכם״."

"כמובן שהרב אמר שהוא יקום תוך כמה ימים וזה מה שבדיוק קרה. אז, חדשות ערוץ 2 היקרים שדואגים להכפיש באופן קבוע את הרב הצדיק הזה – הגה"צ הרב אליעזר ברלנד, פה אנו חושפים עוד נס גלוי, אחד מיני רבים, רבים שאני באופן אישי ראיתי, לצערנו עדיין אי אפשר לפרסם את כולם."

התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

תפילה לעני לחג הפסח מאת הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א

רִבּוֹנוֹ שֶׁל עוֹלָם, מְחַיֵּה מֵתִים בְּרַחֲמִים רַבִּים, "אֱלֹקִים חַיִּים וּמֶלֶךְ עוֹלָם". רַחֵם עָלֵינוּ, הַחֲיֵינוּ וַהֲקִימֵנוּ, …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *