צור קשר עם הרב ברלנד
הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א - בגלל שהאוטיסטים אומרים אני מאמין
הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א - בגלל שהאוטיסטים אומרים אני מאמין

פצצת אטום: עדות אישית של הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א על בית דין של מעלה ותקשורי האוטיסטים

במהלך שיחה אישית שערך הרב יעקב סלמה שליט"א, ראש כולל 'נצח נצחים' בבני ברק, עם כ"ק מורינו הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א, סיפר הרב סלמה לרב שליט"א כי ביקר אצל אביו המתקשר של אחד האוטיסטים. זוהי השיחה.
      מפעל-הפורמטיםהרב-בית-דין-של-מעלה
הרב סלמה שליט"א: "כבוד הרב, יש אנשים שמתקשרים עם אוטיסטים, והאוטיסטים אמרו שהיום אין רב שיכול לסחוב את עם ישראל על הגב שלו עם כל מה שקורה עם עם ישראל היום. הם אמרו שיש רק רב אחד כזה וזה אתה הרב. הם אמרו את השם שלך, הרב, רק הרב ברלנד מסוגל, רק הוא עושה עבור עם ישראל, רק הוא סובל עבור עם ישראל. ככה הם אמרו."
עוד ממשיך הרב סלמה: "האבא (המתקשר) של האוטיסט הזה שאל אותו בפליאה, 'מה נהיית חסיד ברסלב?' ענה לו האוטיסט, 'אני לא חסיד ברסלב, אני יהודי אמתי'. האוטיסט אמר, 'יהודי אמתי זה להאמין באמת, זה הכל."

כל מי שמכיר מקצת את כ"ק הצדיק הקדוש והנורא הזה יודע עד כמה הוא מצטנע ועד כמה הוא מסתיר את עצמו, הקשיבו לתגובתו.

תגובתו של הרב ברלנד שליט"א: "וואי, מה אתה אומר? אי אפשר להאמין, אי אפשר להאמין, לא הייתי מאמין, רק שאתה אומר לי אני מאמין לזה. לא הייתי מאמין, רק אני יודע שכל מילה שלו היא אמתית, אמתית. וואי, וואי, איזה דיבורים."

כעת ממשיך הרב ומגלה טפח נוסף תוך שהוא מסתיר זאת בדרכו המיוחדת.

המשך דברי הרב ברלנד שליט"א: "אנשים ראו אותי בחלום יושב בבית דין של מעלה יחד עם הרב מרדכי אליהו זצ"ל והרב דב קוק שליט"א מטבריה. זה היום הבית דין של מעלה, הנשמות שלנו מחליטות מי חוזר בחזרה ממות קליני. זה הבית דין של מעלה היום", כופל הרב שליט"א את דבריו למי שעדיין לא הבין.
ואז פונה הרב ברלנד שליט"א לפרגן להמקובל הרב דב קוק שליט"א ומראה לנו במקצת עד כמה האהבה בין הצדיקים הללו היא גדולה:"הרב דב קוק לא אוכל ולא שותה כל ה- 24 שעות, אולי הוא רק אוכל משהו קטן בלילה."
"כוון שאני לוקח על עצמי את כל הייסורים של עם ישראל הכל יפתח, מהרגע הזה אנחנו פותחים את כל השערים", מסכם הרב שליט"א את הדברים שהיו ידועים לרבים וכנראה שמלמעלה מרחמים עלינו ופותחים עבורנו עוד פתח בכדי להבין מה קורה מסביבנו.
התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

נשבה ארון האלוקים • הלך לעולמו זקן מועצת חכמי התורה רבי שמעון בעדני זצוקללה"ה קווים לדמותו ועל הקשר לשובו בנים ולהגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א

אבל גדול בכל תפוצות עם ישראל עם הוודע הבשורה המרה על הסתלקותו לגנזי מרומים של …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *