צור קשר עם הרב ברלנד

צפו: הרב מתתיהו גלזרסון – הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א הוא ניצוץ משיח לפי הצופן התנכ"י

הרב מתתיהו גלזרסון שליט"א העוסק רבות ברמזי התורה הקדושה ובפרט בתחום הגימטריות והצופן התנ"כי, מצא בשיטת הצופן התנ"כי כי הגה"צ הרב אליעזר ברלנד הוא ניצוץ משיח בן יוסף.

הרב גלזרסון מראה כי כמו שהגימטריה של 'אליעזר ברלנד' היא 604, כך גם הגימטריה של 'ניצוץ משיח' היא 604 וכן של 'זהו משיח בן יוסף ודוד'. עוד מוסיף הרב גלזרסון ומביא שהפסוק 'אשר יקרא אתכם' – 776 עם שלושת המילים, זוהי הגימטריה של שנת תשע"ו המרמז על גודל השעה והמסוגלות של השנה בה אנו נמצאים.

הרב גלזרסון מצטט מהספר 'כתב בין האילנות' את דברי הבן יהוידע לפיו היה מקובל אצלם שבכל דור ודור יבוא ניצוץ משיח בן יוסף שיתגלגל באיזה צדיק שבדור. כעת עובר הרב גלזרסון אל הצופן התנ"כי ומביא אסמכתאות חותכות לגימטריות הללו. והוא אכן מוצא את הרב ברלנד עם 'בן יוסף' ו'ניצוץ משיח'. יתרה מזאת הוא מוצא גם את המילה 'אפרים' בינם, המרמז על השורש ממנו ייצא משיח בן יוסף. כל זאת ליד השנה 'תשע"ו'.

הדברים כלל לא מפתיעים, צריך רק לעמוד עם לוח שנה ולבדוק את המאורעות המתרחשים בעולם בהקבלה לתהליכים אותם מעביר הרב אליעזר ברלנד שליט"א. אחרי עשרות שנים של עבודת קודש עילאית של הגה"צ הרב ברלנד שליט"א, בהם קירב עשרות אלפי בעלי תשובה והחזירם אל צור מחצבתם, ביום אחד ביצע הרב תפנית פתאומית והפנה את הכל לדרך אחרת. הרב שליט"א קיבל על עצמו עול גלות וייסורים נוראיים כשבמקביל החל העולם להזדעזע באופן מוחצן וגלוי לכל. ה"אביב הערבי", ממלכות שנראו בלתי פגיעות ופתאום נפלו כמו מגדל קלפים. סדר עולמי חדש בו אף אחד אינו בטוח יותר במקומו. השם יתברך מעורר אותנו ולשמחתנו הוא שלח לפנינו שליח נאמן. כזה שמוכן למסור את כולו ולהקריבו עבור עם ישראל ותורתו. המטרה היא אחת וברורה – רק עיוור לא יבין מה מראה לנו הרב גלזרסון בדבריו.

התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

לְשׁוּבוּ בָּנִים הָיְתָה אוֹרָה וְשִׂמְחָה • גלריית תמונות מרהיבה משמחת פורים בחצר גינת ביתן המלך

לפניכם גלריית תמונות מרהיבה ביופיה משמחת הפורים בחצר גינת ביתן המלך – חצר בית מדרשינו …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *