צור קשר עם הרב ברלנד

צפו: מלחמת הצדיק כנגד מצח הנחש. הרב סלמה ממשיך להאיר את הסיבות לרדיפת השועלים כנגד כ"ק מורינו הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א

אחרי שהרב יעקב סלמה שליט"א, ראש ישיבת 'נצח נצחים', חשף עבורנו גילויים מקוממים אודות מסע הבלע כנגד הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א, ממשיך הרב סלמה להאיר עבורנו את התמונה המצמררת. "תוך כדי הריקודים שאחרי התפילה ניגש מישהו אל הרב שליט"א וסיפר לו על עסקה מפוקפקת שהציעו לו להשתתף בה בעבור בצע כסף רב. הרב שליט"א לא ענה לו מיד, אבל אחרי סיבוב אחד של ריקודים הוא חזר אליו ואמר לו לעשות זאת. רק כעבור שנתיים התבררה הסיבה האמתית בגינה הרב שליט"א שלח אותו לקיים את העסקה."

"פתאום, אחרי ששנתיים לא הופיע בישיבה חוזר לפתע הבחור ומספר סיפור מדהים. בדיעבד התברר לי שהייתי פיתיון של המשטרה בכדי לסקל את העסקה ולתפוס את העבריינים. בעקבות החקירה שלי הגיעו  השוטרים לעבריינים, אך למעשה הם הגיעו להרבה יותר מזה. העסקה כמובן לא הצליחה, אבל החקירה שהתחילה איתי המשיכה והסתעפה ומהעבריינים המשיכה המשטרה והגיעה למחבלים רצחניים. 40 מחבלים עם תוכניות לפיגועים בישראל, אז גם הובהר מדוע הרב שליט"א לא ענה לו מיד, משום שאחרי ששאל את השאלה ההזויה הרב שליט"א עלה למקום שעלה והבין שמצד אחד התפיסה שיעבור הבחור תחזיר אותו למוטב. יתרה מזאת, בעקבות תפיסת הבחור ימנעו פיגועים נוראיים בישראל והרג רב."

"הבחור ישב בכלא על עצם העסקה המפוקפקת, הרי המשטרה אינה יודעת את מה שיודע הרב שליט"א. אך, הבחור עצמו התוודה ואמר שהוא יודע שבזכות התפיסה שלו נמנעו פגועים רבים. מבינים מזה שהרב שליט"א עונה דברים שבאותו רגע אינם מובנים לנו, יש לכך דוגמאות נוספות ורבות. אנחנו רואים אולי מהלך אחד קדימה, הרב שליט"א רואה לפחות אלף מהלכים. הוא רואה שאומנם האדם הולך כביכול להפסיד בזמן הקרוב כתוצאה ממה שיעבור עליו, אולם הוא גם רואה שלבסוף תהיה מפלה לכוחות הטומאה שאוחזים בו ושרק כך אותו האדם יצא לבסוף מהסבך."

"מי שלא מכיר את הרב שליט"א ואת ההנהגה הקדושה והנסתרת שלו לא יכול לדבר ולהביע דעה. אין לנו כלים להבין כל מהלך שהרב שליט"א עושה." עד כאן נתן הרב סלמה הקדמה והבהרה אודות השגתו והנהגתו הנשגבת של הרב שליט"א, כעת פונה הרב סלמה להתייחס אל הפרסומים השקריים והנבזים כנגד כ"ק מורינו הרב שליט"א."

"כל הזמן צצות להם שמועות אודות הרב שליט"א, אך זכור לי היטב שהרב שליט"א אמר לאחד מהתלמידים הוותיקים שלו שהוא לא רוצה לחזור לאותו מקום שבו היה לפני הבריחה. מדובר באותו חג החנוכה בו הרב שליט"א למעשה פרץ את ההסגר בו הוא נכלא, ואז הוא התוודה וגילה שכל חייו הוא היה למעשה בתוך כלא. הרב שליט"א אמר שהעניין כולו מסובך ברמות גדולות מאוד ורק הוא יכול להתמודד איתו ולעמוד מול המהלכים הללו בצורה פתלתלה ובעזרת משחקים שלא יהיו מובנים לעולם. ברגע שאני אחזור להיות תחת הידיים שהייתי קודם – אם אגיד דברים הפוכים מעכשיו אל תקשיבו לי ."

"צביקה צוקר ויום טוב חשין, "הצדיקים הגדולים", החזירו את הרב שליט"א לאותה תפיסה שהיה בה קודם, וכביכול ישבו לעשות שלום בית בבית הרב. למעשה ישבו השניים ובנבזיות הקליטו חומרים נגד הרב שליט"א אותם הם מטיחים בכל עת מחדש נגד הרב ותלמידיו. כי הרי באותה העת הרב בביטולו הקדוש להנהגת ה' בעולם, הנהן בהסכמה כנגד כל דברי השווא ששפכו כנגדו וניסה להרגיע את מי שמולו."

"כתב חדשות מישראל שהקליט את הרב שליט"א עוד כשהיה במרוקו גילה כי קצין החקירות שחקר את העניין של הרב סיפר שהתברר שכל התלונות שהיו נגד הרב התבררו כשקר וכזב. אותו קצין אף הלך לרב שלום ארוש שליט"א והתוודה שמאז שהוא מנסה לתפור תיק לרב שליט"א פוקדים אותו אסונות בזה אחר זה, הוא התגרש, עבר תאונה וכו'. הרב שליט"א אמר לו שאין לו מחילה עד שהוא יפרסם את הסיפור, אך ברגע שהרב שליט"א חזר לארץ, באופן תמוהה מאוד, אותו קצין עזב את הארץ לחו"ל. מה קרה פתאום?!"

"אני אומר את הדברים משום שצפויות עוד הקלטות רבות. הרב שליט"א במשך 12 שנה מתועד בווידאו על כל צעד ושעל. חכמים הם להרע וכוונתם היא ליצור שטיפת מוח כנגד הרב ולא לתת למדורת הרשע כנגד הצדיק לדעוך." כ"ק מורינו הגה"צ הרב אליעזר ברלנד נלחם מול כוחות שהרבה לפניו לא העזו להיכנס למלחמה כנגדם, מצח הנחש, כתר דקליפה. מה שאנו רואים בעיניים הוא אפילו לא קצה של הרשע עמו מתמודד הצדיק. עלינו להתחזק בתפילה, כי ברגע אחד יעלה המסך מעל כל המחזה השקרי הזה, ובאותו הזמן כדאי לנו מאוד להיות בצד הנכון של המתרס.

התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

למה הכהנים התחתנו רק עם בנות אשר? החיזוק היומי מהגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א

החיזוק היומי – למה לא רצה יוסף להיפגש עם יעקב? יום ב', ח' אדר ב …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *