צור קשר עם הרב ברלנד

קריאה וזעקה של האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו שליט"א מבית האסורים לבוא ולהשתתף בעצרת התפילה הגדולה בקברי האבות הקדושים בחברון היום יום שלישי בלילה ליל תענית אסתר

קריאה וזעקה של האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו שליט"א מבית האסורים

לבוא ולהשתתף בעצרת התפילה הגדולה בקברי האבות הקדושים בחברון

היום יום שלישי בלילה ליל תענית אסתר

בס"ד

לכבוד ישיבת שובו בנים, עיה"ק ירושלים תובב"א.

ביום שישי האחרון ערב שבת קודש ויקרא ח׳ באדר ב' תשע"ו, הקדוש ברוך הוא זיכה אותי לבקר את כבוד קדושת מורי ורבי האדמו"ר רבי יאשיהו יוסף פינטו שליט"א בבית האסורים, וכיון ששמעתי הקלטה מהרב הצדיק רבי אליעזר ברלנד שליט"א שאומר, לערוך עצרת ענק בחברון בעקבות כל המצב הקשה השורר בארץ הקודש, ובפרט שהרב ברלנד שליט"א הדגיש במסר שהעביר על העצרת שצריך להתפלל ולזעוק, על כל העוול והרדיפות הגדולות שהמדינה כאן בארץ ישראל עושה לכל הרבנים ובפרט על מורי ורבי הרב פינטו שליט"א. ויש לציין שכשמסרתי למו"ר האדמו"ר רבי יאשיהו יוסף פינטו שליט"א הוא מאד מאד נהנה ושמח.. והוא אמר לי במילים האלו:

תאמרו לכל התלמידים, לכל קהילת שובה ישראל ובפרט, הקהילה הקדושה באשדוד, לכל מי ששומע אותנו בכל מקום הימצאם. זה דבר גדול מאוד מאוד שעורכים עצרת התעוררות ביום שלישי בחברון, חברון זה מקום מנוחתם של אבותינו ואמותינו הקדושים, מקום שעולים בו כל התפילות.. כמה בימים טרופים אלו אנחנו זקוקים לתפילות, ובפרט שידידי הגאון הרב אליעזר ברלנד שיחי׳, שברוך ה׳ זכינו לפגוש אותו ולדבר איתו במרוקו, ממש תלמיד חכם וצדיק אמיתי, והוא המארגן והיוזם של העצרת החשובה הזאת. וכל דבריו אמת וצדק, וממש שכינה מדברת מגרונו, לכן אנא, כל מי ששומע בקולנו, כל התלמידים, להגיע לעצרת ביום שלישי ותתפללו עלי שאזכה כבר ביום פורים להיות עם המשפחה שלנו בבריאות לחיים טובים ולשלום. אמן. עד כאן ממש דברי מורי ורבי שליט"א.

וכמו כן מו"ר האדמו"ר שליט"א בירך ברכות לרוב, לכל מי שישתתף בעצרת התפילה הגדולה בחברון.

בברכה

הצב"י אהרון אביחצירא ס"ט

נו"נ למרן האביר יעקב זיע"א

 

מכתבו של מקורבו של האדמו"ר, הרב אהרון אבוחצירא שליט"א

התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

לְשׁוּבוּ בָּנִים הָיְתָה אוֹרָה וְשִׂמְחָה • גלריית תמונות מרהיבה משמחת פורים בחצר גינת ביתן המלך

לפניכם גלריית תמונות מרהיבה ביופיה משמחת הפורים בחצר גינת ביתן המלך – חצר בית מדרשינו …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *