צור קשר עם הרב ברלנד
הגה"צ הרב אליעזר ברלנד מדליק חנוכיה
הגה"צ הרב אליעזר ברלנד מדליק חנוכיה

קריאתו הנרגשת של הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א – הגיע זמן הגאולה, הרב יכול להשתחרר, קחו חלק בכך

"הרב עומד להשתחרר בקרוב, מבקשים מכולם ללא יוצא מהכלל, מכל עם ישראל, כל בן ובת מעם ישראל – כל אחד יתרום אלף שקל ממעות החנוכה. אחד ילווה, אחד ייקח, אחד יעשה את זה בתשלומים. לכוון את זה ממעות חנוכה, פורים, פסח, (לכן) אפשר לקחת אלף שקל בתשלומים, כי צריך אלף שקל בכדי לשחרר את הרב כמה שיותר מהר. תוך שבוע שבועיים הרב יכול להשתחרר. אם כל בן ובת יתרמו אלף שקל, אחד יתרום מהחסכונות, אחד יתרום מגמילות חסד שהלווה."

"הכל עם תפילות, כמו שכתוב ביעקב אבינו (בראשית, וישלח), בתפילה, בדורון ובמלחמה, לכן צריך לתרום אלף שקל שהרב ישתחרר עוד לפני טו' בשבט, אולי עד עשרה בטבת. מבקשים מכולם לשנס את מותניהם, לאזור חלציהם ולעשות את הפעולה הזאת, ובעז"ה, אם יהיו אלף בנים ובנות כאלו נוכל לשחרר את הרב עד עשרה בטבת."

      מפעל-הפורמטיםאיחוד-20-ו-22

תוכן המכתב אותו שלח הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א:

"קול קורא, חנוכה תשע"ז וביאת משיח 777, 7X7X7 שמ"ג 343"

"באורות החנוכה שהם שמ"ג אורות סוד בשגם הוא בשר שנאמר על משה רבינו בסוד ראיתי והנה מנורת זהב כולה וגולה על ראשה ושבעה נרותיה עליה שבעה ושבעה מוצקות לנרות אשר על ראשה. עכשיו הרב רוצה להשתחרר לחנוכה, הכי מאוחר לטו' בשבט. טו' בשבט מקביל ל- טו' באב, שאז זה 40 יום לפני ר"ה וכאן 40 יום לפני כה' אדר. בחנוכה הולכת להיות הגאולה האמתית, לכן כל אחד צריך לתרום אלף שקל, בכדי שהרב יהיה כבר בחוץ וע"י זה נזכה לגאולה השלימה במהרה בימינו, אמן."

"חייב כל בחור ונשוי להרים את תרומות 1000 שקל למען שחרורו המהיר של הרב שליט"א."

"ועי"ז נזכה בשלמות לחותם בתוך חותם להיות חתומים בחותמוֹ של כהן גדול ובחותמוֹ של הכהן הגדול וכמוֹ שאומר תוספות בשבת כא: שהשמן של הכהן הגדול בבחינת שימני כחותם על לבך כחותם על זרועך היה חותם בתוך חותם ועי"ז ותבנה חומות ירושלים סוד הפורים כמוֹ שמביא מוהרנ"ת בסוף ערובין ד כ"ב שירושלים שהיא חומת בתוך חומת בסוד חותם בתוך חותם מגבלת את אורות הפורים פי שניים ע"י יהושע בן נון שהביס את עמלק וכבש את א"י."

                                               בזכות רבינו הקדוש והנורא

                                         ובזכות התורה הקדושה והטהורה

                                                     עבדכם הנאמן

                                                        אליעזר ברלנד

המכתב בכתב ידו הקדוש של כ"ק הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א הקורא לקום ולהרים את תרומת הפדיון הקדוש
המכתב בכתב ידו הקדוש של כ"ק הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א הקורא לקום ולהרים את תרומת הפדיון הקדוש
התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

כָּל שְׁתִיַּת הַיַּיִן זֶה לְהַגִּיעַ לִידֵי דְּבֵקוּת בַּה' לִרְאוֹת אֶת ה' פָּנִים אֶל פָּנִים! • שיעור אש להבה לחג הפורים מהגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א

כיצד מבטלים את הדינים בפורים > מתי מתגלית יסוד הארת 'אבא' > מהו לבסומי בפוריא …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *