צור קשר עם הרב ברלנד

התבטאות נדירה של רבי בנימין זאב קנפלמכר בענין הרב ברלנד: "זה לא יכול להיות נכון"

התבטאות נדירה של רבי בנימין זאב קנפלמכר בענין הרב ברלנד והמחלוקת ("זה לא יכול להיות נכון") ועל הנס הגלוי שהציל את חייו ("זה אי אפשר להכחיש")

התבטאות מוקלטת נדירה של הרה"ח ר' בנימין זאב קנפלמכר מחשובי ברסלב בירושלים בענין הרב ברלנד והמחלוקת, השיחה נאמרה בעת סעודת הודאה שערך השבוע עם בני משפחתו לציון הנס שקרה עמו לפני כמה שנים בחג השבועות בעת שקיבל אירוע מוחי חמור ממנה התרפא באופן פלאי. איך? לא תאמינו.

ר' בנימין זאב מתאר את הנס:

"ערב שבועות, פנחס (הבן הבכור של ר' בנימין זאב) היה אצלי, יחד עם הבן של מרדכי, יוסי קנפלמכר, הם נשארו שם (בבית חולים) בשבת, הם עשו קידוש, אני שתיתי מהיין, איבדתי את ההכרה ליומיים. ורבי אליעזר ברלנד, מה שהיה היה, זה אי אפשר להכחיש, ר' לייזער ברלנד בא לבקר אותי, הוא אמר לפנחס: "על הכתף שלי, תוך עשרים וארבע שעות הוא קם". עבר עשרים וארבע שעות דוקי גרינוולד מטלפן אליך (לר' פנחס): "אבא שלך קם".

      קנפלמכר על הרב ברלנד

הבן ר' שמעון הי"ו שנכח במקום: "כשהוא אמר תיקון הכללי אתה ניסית לקום".

ר' בנימין זאב: "הוא אמר כמה פעמים תיקון הכללי, שעה שלמה, במחשב יש לי תמונות של זה".

אחד הנוכחים: מה אתם אומרים על כל המחלוקת עכשיו, יש עכשיו מחלוקת קשה, הרבנים הוציאו מכתב חדש.

ר' בנימין זאב: "אני, כל העסק הזה פלא בעיני, אני לא מבין, אם זה נכון איך אפשר ללמוד אחרי זה עשר שעות ברציפות, איך, זה אחד הקושיות שיש לי, לא יכול להיות, הוא יכול לשבת וללמוד עשר שעות ברציפות, להתפלל שמונה עשרה כמה שעות, איך זה יכול להיות, זה לא מסתדר לי במוח, זה לא יכול להיות נכון, לא מסתדר לי, איך יכול להיות שאדם יהיה לו שני הכוחות, איך יכול להיות, הוא יכול להתפלל שמונה עשרה שלוש שעות ולבכות כמו תינוק. אם הכל נכון, הוא לא היה יכול להתפלל שלוש שעות".

 

התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

לְשׁוּבוּ בָּנִים הָיְתָה אוֹרָה וְשִׂמְחָה • גלריית תמונות מרהיבה משמחת פורים בחצר גינת ביתן המלך

לפניכם גלריית תמונות מרהיבה ביופיה משמחת הפורים בחצר גינת ביתן המלך – חצר בית מדרשינו …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *