צור קשר עם הרב ברלנד

רוח הקודש של הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א – ידע איפה הנעדר נמצא אחרי 15 שנה

סיפור נורא שסיפר הגבאי נתן סלומון אודות רוח הקודש של כ"ק הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א מול הקהל שהגיע לחבורה הקדושה של ליל שישי בישיבת 'נחלי נצח'.

"בבת ים זכיתי לראות את רוח הקודש של מורינו הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א. הגענו לבית של משפחה מסובלת בייסורים והאימא שם כתבה מכתב לרב שליט"א. היא סיפרה שברגע שעלו לארץ נעלם הבן שלהם מהארץ וכבר במשך 15 שנה אין להם שום קשר איתו. עוד היא סיפרה שהמשפחה הייתה אצל הרבה רבנים בעניין הבן, אך עדיין לא התקדם הנושא."

"בבוקר, אחרי תפילת הותיקין עם מורינו הרב ברלנד שליט"א, מסרתי לרב את המכתב של האימא ועוד מכתב ממשפחה נוספת עימה נפגשתי בלילה הקודם. המכתבים היו חתומים עם דבק בזמן שהגשתי אותם לרב, והנה פלא, מבלי לפתוח את המכתבים, הרב אמר על המכתב של הנכה, "בשביל הרפואה של האדם הזה אתה צריך ללכת וללמוד איתו פעמיים בשבוע במשך שבועיים בספר 'תנא דבי אליהו' ואז תהיה לו ישועה ברגליים"."

"וכן הוסיף הרב שליט"א ואמר, עדיין מבלי פתוח את המכתבים, "תבוא אליי במוצאי שבת ואני אגיד לך איפה נמצא הילד שנעלם 15 שנה למשפחה". הגעתי במוצאי שבת והרב נתן לי את הכתובת בארה"ב, מתברר שמדובר בילד שפרק עול ולכן התבייש ממשפחתו המסורתית וברח מהארץ. כעת הוא נשוי לגויה ויש לו חמישה ילדים ממנה. הרב אמנם נתן להם את הכתובת, אך סייג את דבריו ואמר למשפחה שילדם אינו רוצה לראות אותם."

"המשפחה בכל אופן נסעה לפגוש את הבן האובד, אך התרחש בדיוק כמו שהרב ברלנד אמר, הבן לא רצה לראות אותם ואף הזמין למשפחתו משטרה."

"לי הייתה זו הפעם הראשונה בו נוכחתי ברוח בקודש של מורינו הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א. איך שהרב יודע מה כתוב במכתב מבלי לקרוא בו, או אפילו לפתוח אותו. וכן, התשובות המדודות והמדויקות של הרב שליט"א, ממש על חוט השערה."

"המכתב השני היה מנכה שכל כמה שעות השרירים של הרגליים היו נתפסים לו. בעקבות הלימוד שלי איתו, כמו שאמר לנו הרב ברלנד שליט"א, חל שיפור במצבו, כאשר ההפוגה מהכאבים גדלה באופן ניכר."

התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

הַיּוֹם יוֹם אֶחָד לָעֹמֶר • נוסח ספירת העומר ותפילה מהגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א לחסד שבחסד

סדר נוסח ספירת העומר (ספרד): לְשֵׁם יִחוּד קוּדְשָׁא בְּרִיךְ הוּא וּשְׁכִינְתֵּיהּ, בִּדְחִילוּ וּרְחִימוּ, לְיַחֲד שֵׁם …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *