צור קשר עם הרב ברלנד

רשב"י שורש נשמות ישראל – הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א

 

ביום ההילולא של רבי שמעון בר יוחאי יורדת אש מהשמיים, 33 יום אחרי ליל הסדר, אחרי הפסח אנחנו זוכים למורא גדול, לגילוי שכינה, להתגלות האש, כל ההרים שמסביב לציון הרשב"י מלהטים באש. שהכהן הגדול היה נכנס ביום הכיפורים לקודש הקודשים אז אפילו המלאכים והשרפים היו בורחים, היו נשרפים, כמו כן הוא רבי שמעון בר יוחאי שהוא בחינת חסד עילאה, שהוא בחינת הכהן הגדול של כל הדורות שמהאש שלו נשרפים כל המלאכים. כי ברגע שפתח רבי שמעון בר יוחאי בדברי תורה הוא היה מוקף בלהבות אש, כל סביבותיו להטה אש, אז אם בחייו הייתה אש מלהטת סביבותיו אז על אחת כמה וכמה אחרי פטירתו שהאש מלהטת סביבותיו ביתר שאת וביתר עוז, שגדולים צדיקים במיתתם יותר מבחייהם.

ל"ג בעומר זה ממש יום הכיפורים, יום שנמחלים בו כל העוונות זה ממש כמו "כל נדרי", הכל נמחל הכל נמתק, מתגלים בו החסדים הכי גדולים, החסדים הכי נפלאים, אפשר בל"ג בעומר להמשיך את כל המוחין את כל הרפואות, ואת כל הישועות לכל השנה, זה יום שאפשר לרפא בו את כל המחלות, אין רפואה בעולם שאי אפשר להמשיך ביום הזה, אפשר לרפא בו את כל הסרטנים, כולם יכולים להיפקד בבנים, כולם יכולים למצוא את השידוך שלהם, היום הזה זה יום של התרת נדרים הכל נמתק הכל נמחק כל העבירות שאדם עשה, מיליוני עבירות מיום היוולדו עד היום הזה, עבירות מכל הגלגולים הכל נמחל.

אדם נוסע למירון 3 שעות, נדחף, מתייסר שם בתוך אלפי אלפי רבבות אנשים, אז על ידי זה נמחלים כל העבירות שלו, כל פגמי הברית שלו, כל מה שהוא חטא כל החיים הכל נמחל לו, וזה שכתוב "חדי רבי שמעון" – רבי שמעון שמח שהוא רואה שנוסעים אליו מאות אלפי אנשים כל עם ישראל נוסע אליו, כל שנה נוסעים אליו יותר ויותר אנשים, ובאמת אף אחד לא יודע מה קורה כאן, אף אחד לא יכול להבין את זה, את עניין הנסיעה הזאת, אנשים לא יודעים על מה הם נוסעים, על מה הם חוגגים בל"ג בעומר, אבל "אף על גב דאיהו לא חזי מזלי חזי" – כל הארץ חוגגת עושים מדורות ולא יודעים בדיוק למה ומדוע.

ובאמת צריך לדעת שהצדיק הוא שורש לכל הנשמות, הוא האבן שתיה, הוא השורש של כולם, של כל נשמה ונשמה. כל נשמה זה ניצוץ קטן מהצדיק, הניצוץ של רשב"י נמצא בכל יהודי, הנשמה של רשב"י נמצאת בכל יהודי, זו נשמה שכוללת את כל עם ישראל, מקיפה את כל העולם, חובקת את כל העולמות וכל הספירות ולכן כולם נוסעים לציון הרשב"י להיכלל בנשמה שכוללת את כל עם ישראל.

אדם צריך לנסוע לרשב"י במסירות נפש, רשב"י קורא לנו – "תבואו אלי, תעלו לרגל 2 ,3 שעות, אתם כבר אצלי!" כל השפע שבעולם כל ברכה שבעולם, תפילה, תורה, קדושה, כל מה שאדם צריך הכול הוא יכול לקבל רק תבואו, תיסעו, אתם צריכים קודם כל לנסוע! הצדיק הוא חי וקיים. אתה בכלל לא נוסע לבן אדם! אז תיסע בחרדת קודש! נוסעים ברכב, באוטובוס שעתיים שלוש, תיסע בחרדת קודש עם ספרים עם תפילה עם התבודדות, לא צוחקים לא מתבדחים לא עושים שטויות, תיסע לשם שמים להיטהר להתקדש, ואז רשב"י יוכל להמשיך לך אין סוף ישועות, אין סוף קדושה וטהרה, הוא יכול לתת לך נשמה חדשה שום דבר לא מוגבל אצלו, אין אצלו שום הגבלות הוא יכול לתת לך הכול, כל מה שאתה חושב, כל מה שאתה רוצה הוא ייתן לך, רק תיסע בחרדת קודש ברצינות.

אומר ה"בית אהרון" – שהדרגה הכי גבוהה ביותר בכל הפסוקים שבספר תהילים זה "צמאה לך נפשי כמהה לך בשרי" שאפילו הגוף, הבשר נהפך לנשמה, אפילו הבשר כבר לא מרגיש שום גשמיות, שום תאוות, הוא נשרף מרוב אהבת ה', ואת הדרגה הזאת "כמהה לך בשרי" אפשר לקבל על ידי רשב"י על ידי האש של רשב"י שהאש מלהטת סביבותיו יום ולילה, כי רשב"י זה אותיות ב,ש,ר,י – אדם בא לרשב"י ברצינות, רוקד את כל הריקודים אז הוא זוכה שכל הבשר שלו, כל הגשמיות שלו נשרפת והוא מגיע לדרגה הגבוהה ביותר "כמהה לך בשרי".

כל מי שיזכה בל"ג בעומר, כל מי שיסע ברצינות לרשב"י, כל מי שיבכה בל"ג בעומר, כל מי שירקוד באמת בל"ג בעומר, לא יעמוד חולם, טיפש בצד, ירקוד באמת ויאמין שרשב"י חי וקיים, לא יסע מלחץ חברתי, לא יסע כי השני נוסע אלא כי הוא מאמין כי רשב"י חי וקים ויתפלל בהתלהבות, ירקוד בהתלהבות, ולא יעמוד בצד בשעת הריקודים כמו שאומר הרמב"ם שכל מי שרואה שרוקדים והוא עומד בצד אז הוא הדיוט גמור ואפיקורס גמור שלא מאמין בכוחות הצדיקים, לא מאמין בכוחות הריקודים, לא מאמין שהצדיקים יכולים להתעבר בו, כי רשב"י צריך בהילולא לרדת עוד למטה ולהתעבר בכל אלה שמגיעים אליו ועל ידי זה לבטל את כל הגזירות. אז מי שיסע לרבי שמעון באמת וישים את הראש בספר, בתהילים, בגמרות, בספרי הקודש ויחזיק ראש ויחזיק לב ויתגעגע באמת לרשב"י יזכה שרשב"י יתעבר בו באמת, ועל ידי זה יזכה לכל הישועות ובזכות זה נזכה לגאולה שלימה במהירה בימנו אמן.

התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

למה הכהנים התחתנו רק עם בנות אשר? החיזוק היומי מהגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א

החיזוק היומי – למה לא רצה יוסף להיפגש עם יעקב? יום ב', ח' אדר ב …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *