צור קשר עם הרב ברלנד

מרתיח: אסף וידרה, בעלה של שושי וידרה בראין מקומם על הסיבות האמתיות לרדיפת הרב ברלנד שליט"א

אסף וידרה שיחי', בעלה של אדל (שושי) וידרה ז"ל, חולת הסרטן שנפטרה ולאחר מכן אימא, בהדרכת וכיוון רודפי הרב ברלנד, החלה במסע הציד השקרי נגד כ"ק הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א, בראיון חזק מול ביהמ"ש במגרש הרוסים.

אתה החתן של הגב' נורית בן משה שמפרסמת נגד הרב ברלנד דברים לא טובים, מה יש לך להגיד ביום הזה בו עוצרים את הרב שלך באלימות משטרתית מאוד קשה?

"אין לי מילים לתאר את הצער שנגרם מהשמיעה החד צדדית של העובדות. נעשה לרב ברלנד משפט שדה, לא שמעו אותי, לא שאלו לדעתי. זרקו מאחורי הגב את העובדה שאני מנהל משפט דיבה כנגד ערוץ 13 אחרי הסיקור המגמתי שלהם. הם עשו כתבה שכולה גיבוב של שקרים בכמות שאי אפשר לתאר. השופטת הייתה בשוק מהחשיפה, אבל זרקו את דבריה אחורה והמשיכו הלאה. כל הפרטים בכתבה שלהם הם שקר, כל הצילומים הם שקר. הכל מוכח, יש לי הוכחות רפואיות על כל מה שקרה."

"לכן, אנחנו, אנשים המיושבים בדעתנו, מגיעים לכאן, צועקים וכואבים על מה שעושים למורינו הרב ברלנד. יש דרך לטפל בכל דבר. יש לכם האשמות, תוכיחו בבית משפט, אבל אסור לייצר תיק, לקרוא לו בשמות, וכביכול השם של התיק הוא כבר החלטה משפטית. איפה נשמע כדבר הזה?"

"זה לא ניתן לתיאור, איזו שטיפת מוח נעשית לדעת הקהל בישראל. כי, צריך לדון במה שהרב ברלנד עושה עם הפדיונות נפש. כל אנשים שמסביבנו אלו אנשים שנושעו ונושעים ע"י הרב. אלו אנשים שהולכים בדרך של אמונה פשוטה, בדרך של רבי נחמן מברסלב, וככה אנחנו רוצים לקיים את החיים שלנו."

"אי אפשר לתאר את הרדיפה שעוברת קהילת שובו בנים. זו קהילה שמתנהלת ככל הקהילות. זו קהילה טובה ורצינית, קהילה אוהבת ותומכת. אנחנו לא רוצים לנסוע לדוקטורים מחו"ל ולשלם מאות אלפים, אנחנו רוצים ללכת בדרך התורה והאמונה עם צדיק אמת. זו דרך הרפואה שבחרנו שהיא יותר נעימה לגוף ולנפש."

"הסיפור עם ה- 700 אלף שקל התחיל הרבה לפני המחלה של אשתי ז"ל. אני פניתי לרב וביקשתי עצה, כמו שאני פונה לאדם שאני סומך עליו ומבקש עצה לשמירת הכסף שיושב אצלנו מזומן ונאכל מחודש לחודש. הרב ברלנד אמר לנו שהוא ישמור עליו כצורת הלוואה, ואוכל לקבלו מתי שנבקש. הלוותי לרב ברלנד, כמו שהלוויתי לאנשים אחרים, והכספים חוזרים אליי, למרות כל הקשיים המערכתיים שאנו עוברים פה. אף אחד לא עשק אותנו, אף אחד לא גזל ולא הכריח, זו הייתה בעיקר הבחירה של אשתי וגם ושלי."

"כל שנות חייה וגם בתקופת המחלה, אשתי ז"ל התנגדה לכל מסע ההכפשה ולדיבור לא טוב כנגד הרב. היא הייתה חסידה של הרב ברלנד והאמינה בו. הרבה כאבים עברו מאשתי, הרב נתן לה הרבה תקווה. למעשה הוא היחיד שעשה זאת. אח"כ שהתחילו להיכנס ולהתערב במצבנו, נדחפנו לעשות כימותרפיה והכול התדרדר."

"נורית בן משה סבורה שהרב ברלנד התערב, ואילו היינו צריכים ללכת עם הרופאים, לכן היא רודפת אותנו. אבל, זה פשוט לא נכון, אנחנו החלטנו שאנחנו עוזבים את הדרך של הרפואה הקונבנציונלית, הרבה לפני שבכלל התייעצנו עם הרב ברלנד. יש לי עדויות רפואיות שלפני הכימותרפיה אשתי הייתה חזקה, רגועה ובמצב מאוד טוב מבחינה פיזית ונפשית – ואת זה נוכיח בביה"מ."

למה הם לא מעלים אותך לראיונות בתקשורת, בזמן שאימא שלה מרואיינת בכל מקום אפשרי?

 "הם לא רוצים לדעת את האמת, הם מפחדים מהאמת, כי אם אני אומר שקר אז תוכיחו שזה שקר. לי יש מסמכים שמגבים את דבריי – ועם ישראל יחליט אם זו אמת או לא."

התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

לְשׁוּבוּ בָּנִים הָיְתָה אוֹרָה וְשִׂמְחָה • גלריית תמונות מרהיבה משמחת פורים בחצר גינת ביתן המלך

לפניכם גלריית תמונות מרהיבה ביופיה משמחת הפורים בחצר גינת ביתן המלך – חצר בית מדרשינו …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *