צור קשר עם הרב ברלנד

שידור חי – עצרת התפילה הענקית במערת המכפלה בשידור ישיר כאן

היכונו היכונו, היום, ליל שלישי של שבת מצורע תשע"ט, לקראת השעה 22:00 בלילה נעביר בשידור חי את עצרת התפילה הענקית במערת המכפלה כאן (המתן עד לטעינת השידור, באם השידור לא נפתח רענן את הדף):

or this:


 

 

 

 

הכנס המיוחד להמתקת הדינים והורדת הישועות בהשתתפות כ"ק מורינו הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א, יחד עם רבבות ישראל קדושים, יועבר כאן בדף זה מיד עם התחלתו.

כידוע כ"ק הרב ברלנד שליט"א הצהיר רבות בשבועות אחרונים עד כמה חשובה ההשתתפות בעצרת התפילה, במיוחד עתה כאשר עם ישראל נמצא לפני צומת גורלית בחיי הכלל והפרט. הרב שליט"א חזר והזכיר כי לפני הקדושה עומדים ניסיונות קשים שממש רוצים לעקור כל חלקה טובה. הרב הגדיל ואמר שברגע אחד רוצים חו"ש להרוג ולאבד את כל מה שהשיג עולם התורה בכל 70 שנות עבודת השם.

לגבי חובת ההשתתפות בעצרת אין כבר מה להוסיף, הדברים חמורים ועומדים ברומו של עולם ממש ובגדר פיקוח נפש. לטובת אלו שנמצאים מחוץ לארץ או במקומות שממש קשה להגיע לחברון, בעז"ה נתחזק ונעביר לכם את המראות בזמן אמת בכדי שתוכלו להצטרף עם ההמון הקדוש בכל אתר בו תמצאו.

התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

הַיּוֹם יוֹם אֶחָד לָעֹמֶר • נוסח ספירת העומר ותפילה מהגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א לחסד שבחסד

סדר נוסח ספירת העומר (ספרד): לְשֵׁם יִחוּד קוּדְשָׁא בְּרִיךְ הוּא וּשְׁכִינְתֵּיהּ, בִּדְחִילוּ וּרְחִימוּ, לְיַחֲד שֵׁם …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *