צור קשר עם הרב ברלנד
ילדי החמד בשירה

חלוקת תעודות לכיתות ז' בתלמוד תורה 'נחמת ציון'

עשרות ילדי החמד בכיתות ז' בתלמוד תורה 'נחמת ציון' נכנסו אל הקודש פנימה למבחן וסיום פרק 'השוכר את האומנין' ■ קבלת תעודות מידי קודשו של הגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א ■ שיר מיוחד ששרו הילדים על לימוד התורה ■ המחנכים התברכו ממורינו הרב שליט"א

בצוהרי יום רביעי כ"ז אדר א' נכנסו עשרות מילדי החמד של כיתות ז' 1 ו-2 כן ירבו – בתלמוד תורה 'ברסלב – נחמת ציון' בנשיאותו של מורינו הרב אליעזר ברלנד שליט"א – אל הקודש פנימה, לרגל סיום פרק 'השוכר את האומנין' במסכת בבא מציעא, ולקבלת תעודות אשר עליהם חתימת יד קודשו מתנוססת בגאון ובתפארה.

טרם החלוקת תעודות, המלמדים בחנו את ילדי החמד בפני מורינו הרב, והילדים ענו ברהיטות תשובה מלאה על כל שאלה שנשאלה, לאחר מכן חולק לילדים דפים עם שיר מיוחד שחובר לכבוד הכניסה אל הקודש פנימה, וכל הילדים הטהורים שרו ביחד במתיקות במנגינת 'הושיעה את עמך…' על הזכות ללמוד בשמחה בתלמוד תורה, לפניכם הפזמון המיוחד מתוך השיר:

השיר שחובר לרגל הכניסה אל הקודש פנימה

"את התורה שאנו לומדים – אנחנו זוכרים ויודעים, ולעבוד את ה' שמחים ורוקדים – ואת ה' תמיד מהללים. בתלמוד תורה נחמת ציון – עושים תמיד רצון עליון, בשמחה תמיד זה הרעיון – ויתקבלו לרצון אמרי פינו והגיון…".

לאחר השירה המיוחדת הילדים הנרגשים עברו אחד אחד, וקבלו את התעודה המיוחדת מידיו הקדושות של מורינו הרב. כשלצידו של מורינו הרב עומדים – מפקח החיידר הר' בוקרצקי הי"ו והמלמדים הר' הלטובסקי הי"ו והר' מנדלסון הי"ו.

מורינו הרב ברלנד שליט"א בחלוקת התעודות לידי החמד

מורינו הרב בדרכו המיוחדת האיר פנים לכל אחד ואחד מילדי החמד כשעל פניו של מורינו הרב שליט"א ניתן לראות את קורת הנחת מתינוקות של בית רבן מלאי חן המקבלים תעודה על ידיעתם הרבה בלימודם. ובחיוך וחיזוק לכל אחד הגיש מורינו הרב את התעודה המיוחדת.

לאחר שעברו ילדי החמד, המלמדים עברו להתברך באופן אישי אצל מורינו הרב שליט"א ומורינו הרב חיזקם שימשיכו להשקות את האילנות הצעירים בדרך ישראל סבא.

מורינו הרב ברלנד שליט"א בחלוקת התעודות לידי החמד
התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

תפילה לעני לחג הפסח מאת הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א

רִבּוֹנוֹ שֶׁל עוֹלָם, מְחַיֵּה מֵתִים בְּרַחֲמִים רַבִּים, "אֱלֹקִים חַיִּים וּמֶלֶךְ עוֹלָם". רַחֵם עָלֵינוּ, הַחֲיֵינוּ וַהֲקִימֵנוּ, …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *