צור קשר עם הרב ברלנד

שיעור במעונו של הגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א לתושבי רמת גן

החבורה כל ליל שישי עם המשפיע הרה"ח ר' יצחק ויצהנדלר שליט"א ■ שיעור בגדולת ימי הפורים ■ זכרונות על גדולי ברסלב לאחר השיעור מורינו הרב ברלנד שליט"א עם הרה"ח ר' יצחק ויצהנדלר שליט"א

בכל ליל שישי זוכים תושבי רמת גן לשיעור מפי המשפיע הרה"ח ר' יצחק ויצהנדלר שליט"א השיעור שקיים זה מספר שנים סוחף יהודים רבים אלו שקרובים לברסלב ולרבינו ועד אלו שעדיין אינם שומרים תורה ומצוות.

אמש בליל י"ב אדר ב' נכנסו משתתפי השיעור הקבוע ברמת גן יחד עם הרב יצחק ויצהנדלר שליט"א לשיעור מיוחד של קרוב לשעה בקודש פנימה,

בשיעור מורינו הרב שליט"א דיבר ממספר נושאים בהם מעלת ימי הפורים הקדושים וסיפור המגילה, שמירת עיניים, ובעניין שלום בית הרחיב במיוחד בדיבורים על התבטלות לאשה.

"הגימטריא של המילים 'עמוד ענן עמוד אש' (711), שווה למילה 'אשתי' (711). אדם צריך לדעת שאשתו זה עמוד ענן ועמוד אש". מדברי אש קודשו של מורינו הרב ברלנד שליט"א בשיעור.

לאחר שיעור של למעלה מארבעים וחמש דקות סיים מורינו הרב שליט"א את השיעור בשירת 'ותוסף אסתר…'. והרה"ח ר' יצחק וינצהנדלר החל לשוחח יחד עם מורינו הרב שליט"א על כך שהיום הייארצייט של הרה"ח ר' שמואל הורביץ זצוק"ל מגדולי העובדים בברסלב, ועוד זכרונות וסיפורי הוד מגדולי ברסלב בדור הקודם במשך עשר דקות מרתקות ביותר. כשבסיום מורינו הרב שליט"א סיפר את סיפור ההתקרבות שלו בפורים.

לאחר מכן יצאו המשתתפים מחוזקים באש להבה אל חצר אולם התפילות לתפילת מעריב יחד עם מורינו הרב ברלנד שליט"א.

התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

וכאן הבן שואל • הגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א מברך את המצה השמורה ויין המשומר ליתומי ארגון 'הבן יקיר לי'

כמידי שנה ארגון 'הבן יקיר לי' דואג למשפחות היתומים דקהילתנו לקמחא דפסחא מצות ויין לקיום …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *