צור קשר עם הרב ברלנד
הרב ברלנד בשיעור לתושבי קריית גת לצידו יושב הרה"ח ר' יהושע מרגלית

ליל י"ט אדר ב' – שיעור לתושבי קרית גת בבית הגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א

שיעור מיוחד נמסר אמש בבית מורינו הרב אליעזר ברלנד שליט"א לתושבי קריית גת ■ פעילות הקירוב על ידי המשפיע ר' יהושע מרגלית שליט"א בעיר הדרומית ■ שיעור אש להבה קרוב לשעה בחיזוקים

אין בעיר קריית גת נער שלא מכיר את המשפיע הרה"ח ר' יהושע מרגלית שליט"א. הרב מרגלית חסיד גור הגיע לפני שנים לעיר הדרומית 'קרית גת', ומצאה שוממה מבחינה רוחנית. כשהבין ששורש העניין מתחיל אצל הצעירים ירד לעם והחל להתקרב לחבר'ה הצעירים בעיר, תוך שהוא יושב אתם מידי ערב ותוך כדי נרגילות על האש או פיצה, החל להשפיע על הצעירים את אהבת ה', וגודל השמחה שיש ביהדות, קיום המצוות ובהתקרבות לה' ולצדיקים.

עם כך החל הרב יהושע מרגלית להתקרב לחסידות ברסלב, ולמורינו הרב ברלנד שליט"א. וזכה להשפיע לכל הצעירים שכבר זכו לטעום מאורה של היהדות, את דיבורי הנחל נובע של רבינו הקדוש רבי נחמן מברסלב על פי דרכו של מורינו הרב ברלנד שליט"א, שמעוררים כל נפש יהודית היכן שהיא נמצאת גם במקומות הכי רחוקים.

כיום יש בעיר קריית גת ובישובים הסמוכים לה, מאות של צעירים המבקשים לשמוע את דברי הנחל נובע בצמא. זכו חלק קטן מאוד מאותם צעירים – שחלקם הפכו היום כבר לאברכים חסידי ברסלב – עובדי ה', להכנס בליל י"ט אדר ב' לשיעור מיוחד במעונו של מורינו הרב ברלנד שליט"א. אשר חיזק בשיעור של קרוב לשעה את המשתתפים, כשלצידו יושב המשפיע הרב יהושע מרגלית שליט"א.

מורינו הרב השפיע מדברות קודשו בכמה נושאים בהם: שמירת עיניים, התבטלות לצדיק, מעלת הצדקה, כמו"כ דיבר בחידושיו מסיפור המגילה, וכן דיבר בשיעור מגדולתו של מרן שר התורה רבי חיים קנייבסקי זצוק"ל.

לאחר השיעור שנמשך כחמישים דקות, סיים מורינו הרב ברלנד שליט"א בקדיש אש להבה את השיעור והמשתתפים המחוזקים יצאו ממעונו של מורינו הרב ברלנד שליט"א הישר אל חצר אולם התפילות לתפילת מעריב שיעור וריקודים כבכול יום.

מורינו הרב ברלנד שליט"א בשיעור לתושבי קריית גת

 

התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

וכאן הבן שואל • הגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א מברך את המצה השמורה ויין המשומר ליתומי ארגון 'הבן יקיר לי'

כמידי שנה ארגון 'הבן יקיר לי' דואג למשפחות היתומים דקהילתנו לקמחא דפסחא מצות ויין לקיום …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *