צור קשר עם הרב ברלנד

13 שעות של תפילה ושלהבת ריקודים וניגוני קודש – שבת פסח עם הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א

מועדים לשמחה. מי שלא ראה את שמחת הפסח בקהילת קודש שובו בנים עם מורינו, כ"ק הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א, לא ראה שמחה מעולם.

זכינו להתפלל יחד עם הציבור במחיצתו של מלאך ה' צבקות במשך 13 שעות של שירה, ריקודים והתעלות בתפילה ודברי תורה – עבודת התפילה בשירה וריקודים בדרך שאין דומה לה בכל העולם.

אשרי העין שראתה כל זאת..

אשרי העם שככה לו..

אשרי הדור שזכה בו..

למעלה מ- 13 שעות רצופות בעמידה וללא מנוחה שהחלו בתפילת המנחה של שבת פסח. מיד לאחר תפילת המנחה המשיך מורינו הרב ברלנד שליט"א בסדר הקדוש של הסעודה השלישית של שבת בזמירות והתלהבות.

כהרגלו בקודש הלהיב הרב שליט"א את הקהל במשך שעות ארוכות ומיד אחרי ברכת המזון התחיל בתפילת ערבית של מוצאי שבת קודש עם היעלה ויבוא, גם הלילה הראשון של ספירת העומר נאמר בהתלהבות גדולה.

מורינו הרב שליט"א ערך את סדר ההבדלה ושוב המשיך, הפעם לסעודת המלווה מלכה ואמירת התיקון חצות. אור השירה והריקודים רק הלך וגבר יחד עם השעות החולפות, עד שהציבור הבחין שמורינו הרב שליט"א התחיל בזמירות הבוקר, תפילת השחרית של חוה"מ עם אמירת ההלל בהתלהבות.

את תפילת המוסף החל מורינו הרב ברלנד שליט"א יחד עם הציבור רק ב 8:35 למחרת בבוקר. מכאן שאת רוב שעות השבת העביר הרב שליט"א בתפילה ובשירה כבר עם קבלת השבת ותפילת מעריב שארכו כ- 3 שעות. תפילת השחרית והמוסף של שבת פסח בתפילה ובניגון שארכו 7 שעות מ- 4:30 עד 11:30.

לא צריך להיות בעל הרגשה בכדי להבין שלא מדובר במושגים של דורנו..

ידוע על צדיקים שמתפללים ביחדות במשך שעות ארוכות, סגורים לבד בחדרם, אבל צדיק שעבר כבר את גיל 85, שעובד עבודות קודש כאלה יחד עם מאות מחסידיו. אליהם הוא מחבר מאות של פשוטי עם, גברים, נשים וילדים, ומגיע איתם לכזו דבקות והתעוררות קודש בכיסופים, כזאת לא מצינו..

בכדי להבין מקצת מגודל מסירת הנפש והקדושה של הצדיק, חשוב לציין שמורינו הרב ברלנד שליט"א התחיל את עבודות השבת עם ציבור היראים לאחר שהיה ער במשך כל הלילה בסדר הפסח בהתלהבות גדולה.

אבא תודה על הזכות להסתופף בצילו של הנחל נובע..

גלריית תמונות

התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

לְשׁוּבוּ בָּנִים הָיְתָה אוֹרָה וְשִׂמְחָה • גלריית תמונות מרהיבה משמחת פורים בחצר גינת ביתן המלך

לפניכם גלריית תמונות מרהיבה ביופיה משמחת הפורים בחצר גינת ביתן המלך – חצר בית מדרשינו …

One comment

  1. ממש לא יאומן. מעל דרך הטבע לגמרי.. אפילו לאנשים בחצי הגיל אין כח לעשות דבר כזה. אשרי מי שזכה להיות בצילו של צדיק הדור משיח צדקנו הרב ברלנד שליטא ד׳ ישמרהו ויוסיף לו כח להנהיג קהילתו הקדושה עד התגלותו ועד בכלל אכיי״ר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *