צור קשר עם הרב ברלנד

שו"ת עם הגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א על דרך הלימוד וקברם של ישי ורות – סיקור התחדשות סיוון התשפ"ב

ברוך ה' זכינו וגיליון 'התחדשות' המפואר לחג שבועות-מתן תורה יצא ממכבש הדפוס כשהוא מלא וגדוש בתוכן ברסלבערי טהור בדרכו של מורינו הרב אליעזר ברלנד שליט"א.

שער המגזין 'התחדשות' סיון התשפ"ב

לפניכם הסיקור מהגיליון המרתק ומה יש החודש במגזין הראשי:

"ברסלב – זה דבר ראשון לימוד התורה" / מאיר יעב"ץ:

פרויקט מרתק ומיוחד על מהפכת נושא הלימוד תורה בחסידות ברסלב, אותו חולל מורינו הרב שליט"א. ובמרכזו, שיחת קודש עתירת גילויים עם מורינו הרב שליט"א על לימוד התורה בצעירותו עם גדולי הדור, שאלות העולות על שולחן הלימוד – על דרכי הלימוד והעיון לכל אחד ואחד החפץ לטעום את טעם התורה היקרה מפנינים.

"בשבת נתנה תורה" / נחמן גלעד:

שבת קודש במחיצת מורינו הרב שליט"א, היא מעין עולם הבא כפשוטו. בשיחה להתחדשות הנכדים מספרים כיצד נראת שבת שכולה קודש במחיצתו של מורינו הרב שליט"א – כמה טפחים מעל הקרקע.

"תורתך שעשועי" / נחמן גלעד:

שני המשמשים בקודש הוותיקים הרה"ח ר' מיכאל גול שליט"א והרה"ח ר' יוסף אסולין שליט"א בשיחה מאלפת על לימוד התורה של מורינו הרב שליט"א עשרים וארבע שעות ביממה, בעיון התורה ובבקיאות המדהימה ביותר.

"משה קיבל תורה" / מאיר יעב"ץ:

הרב משה שאול מתלמידיו הוותיקים של מורינו הרב שליט"א, שעסק עשרות שנים בחיפוש אחר האמת, ראה את ה' בשדות הקרב פעם אחר פעם, וגילה פתאום שהוא ניצב בצומת דרכים, והוא חייב להחליט להיכן הוא מתקדם, כאן ועכשיו, והחליט על קבלת התורה באהבה.

הציבי לך צִיוּנים – "קברי ישי ורות" / נתן אור אשד:

בחג השבועות בו אנו קוראים את מגילת רות המסיימת במילים "וישי הוליד את דוד", כתבה מקיפה מעדויות לאורך מאות שנים על קברי ישי אבי דוד, ורות המואביה – 'אמא של מלכות'. ועדויות עולי הרגל לאורך השנים על מקום הקבורה המיוחס בעיר חברון.

כל זה ועוד לצד גיליון 'המחדש' – סיקור מהנעשה סביב מורינו הרב ברלנד שליט"א מחודש ימי הספירה החל מחג הפסח דרך ל"ג בעומר עם סיקור כל השיעורים שנמסרו בבית מורינו הרב ברלנד שליט"א לקבוצות שונות ברחבי הארץ והמקומות הקדושים בהם העתיר בתפילה – מורינו הרב שליט"א – בחודש הספירה.

והחודש בכל סיקור של שיעור טיפה מן הים מדיבוריו הקדושים של מורינו הרב ברלנד שליט"א שנמסרו בשיעורים הרבים.

שער מוסף 'המחדש' – סיוון תשפ"ב

כל הטוב זה ועוד רבות… בשישים וארבע עמודים עם תמונות מרהיבות עיניים חלקם בפירסום ראשון, שנוספו לצד המדורים הקבועים בגיליון ובמוסף.

אם הנכם מנויים את הגיליון תקבלו בימים הקרובים בתיבת הדואר שבביתכם. אם עדיין לא עשיתם מנוי יהיה ניתן להשיג גם את הגיליון המורחב יחד עם המוסף, בדוכן הספרים של הר' אהרן שושן הי"ו מחוץ לאולם התפילות, או בחנות הספרים 'עין יעקב' מול שטיבלאך 'מאה שערים' ירושלים.

בנוסף 'התחדשות' יצאו בקמפיין מיוחד המסביר מה מטרתו של המגזין. לדוגמא תוכלו לראות במודעה הבאה:

עדיין לא מנויים? נענים כעת לקריאתם של הרבנים שליט"א בגדולת ומעלת הזכות בעשיית מנוי לגיליון 'התחדשות' ועושים מנוי לגיליון 'התחדשות' ומקבלים את הגיליון יחד עם כל המוספים מידי חודש עד לביתכם.

לחצו כאן והכניסו כל חודש את האור לביתכם!

התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

לְשׁוּבוּ בָּנִים הָיְתָה אוֹרָה וְשִׂמְחָה • גלריית תמונות מרהיבה משמחת פורים בחצר גינת ביתן המלך

לפניכם גלריית תמונות מרהיבה ביופיה משמחת הפורים בחצר גינת ביתן המלך – חצר בית מדרשינו …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *