צור קשר עם הרב ברלנד

עשר שנים לכנס התשובה האדיר בהשתתפות אלפי עמך בית ישראל באצטדיון וינטר בראשות הגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א

עשר שנים לכנס התשובה האדיר באצטדיון וינטר אז מורינו הרב שליט"א הורה על עשיית הכינוס האדיר תחת הכותרת "אין רשעים בעם ישראל" – סיקור מלא מכינוס התשובה האדיר ברמת גן:

אותה אמירה שגרמה לאין סוף יהודים באצטדיון יד אליהו להדלקת הניצוץ היהודי החבוי בתוך נשמתם ולחזרתם בתשובה. בדברים שמורינו הרב ברלנד שליט"א נשא לפני הכנס אמר: "וזה מטרת הכנס, להחזיר את כל עם ישראל וכל העולם גם יהודים וגם גויים להחזיר את כולם לאביהם שבשמיים, בצל אלוקים ברא את האדם לכל אדם יש נצוץ מהשם יתברך, גם ליהודי וגם לגוי יש את הניצוץ אלוקי. וכל המטרה של הכנס, זה להביא את אור השם ואת האור של רבינו הקדוש לכל העולם כולו, יהודים וגויים".

הכנס החל לקראת שעות הערב של ליל שישי – אור לט' תמוז התשע"ב לפני כעשור בדיוק, כשהאצטדיון היה מלא באלפי יהודים מכל החוגי הקשת והגוונים, חרדים וחילונים, חובשי כיפות סרוגות לצד נטורי קרתא, קיבוץ גלויות של ממש שרק כנס תשובה כזה יכול לאחד בין כולם.

מורינו הרב אליעזר ברלנד שליט"א נכנס בשירת ימים על ימי מלך תוסיף… והחל בשירת 'נכספה וגם כלתה נפשי…' לאחר מכן החל בשיעור של למעלה מחמישים דקות בו זעק על הרחמנות שיש בכל יהודי "חייבים לעצור את הטבח הנורא בסוריה" אמר אז מורינו הרב ברלנד שליט"א, בהמשך דיבר מהנקודה הטובה שיש בכל יהודי, ושכל יהודי רוצה באמת לחזור בתשובה ואין כזה דבר חילונים בעם ישראל!

לאחר השיעור מורינו הרב החל בניגון 'יששום מדבר וציה ותגל ערבה…' ואז לאחר מכן מסר שיעור נוסף, ועוד פעם החל בשירת 'יששום מדבר וציה ותגל ערבה…' ובכל פעם בחיות מעוררת יותר ויותר.

לאחר השירה מורינו הרב ברלנד שליט"א החל באמירת התיקון הכללי המפורסם בניגון זה שליווה את אנשי שלומינו בכל שנות הגלות הקשות שהגיעו לאחר מכן ובכל עצרות האלפים בחברון ובכל הארץ, לאט לאט בניגון ובנעימה 'כאילו אמרם דוד המלך עליו השלום…'.

[באדיבות ערוץ "שחר אליהו הפצת אור הצדיק"]

כשבסיום השירה החל בסדר ההתקשרות לפני התפילה ובשירת 'הושיעה את עמך…' כשלאחר ארבע דקות של שירה, החל במסירת שיעור נוסף כשהוא מודה לכל מי שעזר וסייע בכנס, ושוב החל בשירת 'יששום…' לאחר מכן החל בתפילת ערבית בניגונים בחיות ובאש להבה.

 בסיום התפילה לאחר אמירת ארבעה פרקי התהלים שמורינו הרב שליט"א נהג לומר לאחר התפילה, מסר שיעור נוסף ובו קרא לכולם להתחזק ולהתנתק מכל המכשירים הפסולים, ועל ידי זה כולם יזכו לחזור בתשובה ונזכה לגאולה השלֵמה במהרה בימינו אמן. ולאחר שעתיים ועשרים וחמש דקות יצא מורינו הרב ברלנד שליט"א מכנס התשובה בשירת "בך רבינו נגילה…" ויצא לעבר עיר האבות חברון שם אמר תיקון הכללי יחד עם אנשי שלומינו שזכו.

לפניכם הסרט המלא מתוך הכנס התשובה באצטדיון וינטר:

[באדיבות ערוץ "אור זרוע לצדיק"]

התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

עלוני שובו בנים לפרשת תזריע לקריאה ולהורדה

לפניכם מקבץ עלוני קהילת שובו בנים לפרשת תזריע התשפ"ד: עלון שביבי אור לפרשת תזריע שיעוריו …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *