צור קשר עם הרב ברלנד

מרגש: ט' באב (הנדחה) עם הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א

"קָרָא עָלַי מוֹעֵד" (איכה א טו), תענית ט' באב עם הצדיק נערכה בהתעוררות גדולה ובאש יוקדת ממש כמו יום מועד

אלפים הגיעו להצטרף ולהצטופף עם מורינו, כ"ק הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א, בתפילות ובאמירת הקינות המיוחדות ל- ט' באב שנדחה השנה ל- י' באב בגלל יום השבת.

מכול רחבי הארץ הגיעו המתפללים אל אולם התפילות של מורינו הרב ברלנד שליט"א, כאשר הרב שליט"א יצא בשעה 4:33 לפנות בוקר למרפסת ביתו והחל מיד באמירת התיקון חצות.

לאחר אמירת התיקון חצות המשיך הרב שליט"א בזמירות הבוקר ואמירת הקורבנות יחד עם הציבור, כשב 5:25 הגיע מורינו הרב לאמירת ה'הודו'.

אנו רגילים לראות את מורינו הרב ברלנד שליט"א עם טלית ותפילין, או בשבת עם בגדי הלבן ההודורים וטלית, אך מפאת הלכות ט' באב יצא הרב שליט"א עם הכובע והחליפה כמו שהיינו רגילים בעבר.

ההרגשה הייתה של התעלות גדולה, כל הציבור ניגן את התפילה יחד עם הרב בניגון המיוחד של הרב ושובו בנים. לאחר תפילת העמידה קרא מורינו הרב ברלנד שליט"א מהתורה ואת ההפטרה המיוחדת לתשעה באב ממרפסת ביתו.

לאחר קריאת התורה ירד מורינו הרב ברלנד שליט"א לאולם התפילות והצטרף אל הציבור לאמירת הקינות. לכבוד המאורע נבנתה במה נמוכה ומיוחדת, כאשר ציבור גדול של אלפי מתפללים הקיפו את הרב שליט"א. מאות רבות הצליחו להצטופף פנימה אל תוך האולם, השאר הצטרפו לאמירת הקינות ברחבה הסמוכה לאולם.

כולם ישבו על הריצפה, לטובת כמות המתפללים הגדולה שלא הצליחו להיכנסהוצב מסך גדול ששידר כל העת מהמתרחש בפנים וסככה גדולה נפרסה להצל מהשמש היוקדת של חודש מנחם אב.

בשעה 11:05 הסתיימה התפילה הגדושה והמרוממת עם כ"ק מורינו הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א הרב שליט"א.

אמירת הקינות באולם הקינות עם מורינו, כ"ק הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א

השידור הישיר ששודר עם מורינו, כ"ק הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א, בליל ט' באב (הנדחה)

גלריית תמונות ט' באב (הנדחה) עם מורינו, כ"ק הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א 

התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

תפילה לעני לחג הפסח מאת הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א

רִבּוֹנוֹ שֶׁל עוֹלָם, מְחַיֵּה מֵתִים בְּרַחֲמִים רַבִּים, "אֱלֹקִים חַיִּים וּמֶלֶךְ עוֹלָם". רַחֵם עָלֵינוּ, הַחֲיֵינוּ וַהֲקִימֵנוּ, …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *