צור קשר עם הרב ברלנד

שיעור לתושבי אופקים בבית הגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א

פעילות שובו בנים בעיר אופקים ○ תקציר מתוך השיעור לאברכים המקורבים

גם בעיר אופקים הדרומית זכו להתקרב לאור האורות רבינו הקדוש זיע"א בדרכו של מורינו הרב אליעזר ברלנד שליט"א. בעיר יש מספר לא קטן של אברכים ליטאים מתלמידי הגרש"ד פינקוס זצוק"ל שזוכים להאיר את נפשם ולקבל את חיותם ממורינו הרב ברלנד שליט"א.

זכו מתקרבים אלו להכנס אל הקודש פנימה ביום שני האחרון ליל י"ט מנחם-אב לשיעור מיוחד דברי אלוקים חיים מפי מורינו הרב אליעזר ברלנד שליט"א.

בתחילת השיעור דיבר מורינו הרב שליט"א על עניין פרשת העגל שמוזכרת בפרשת עקב, לאחר מכן דיבר על החשיבות והמעלה שיש בשמיעת שיעור מפי הצדיק, לאחר מכן דיבר על שמירת העיניים. בהמשך הוסיף לדבר מדברי אגדה בנ"ך, וכן את מעשה אליהו בהר הכרמל. וסיים בעניין מכירת יוסף, והזכיר את תורה ד' על כך שיהודה היו עצמותיו מגולגלים בארון, ומכך שיוסף זכה לנצל את זמן שהותו בבית המאסר לריקודים, מורינו הרב אמר כי אדם יכול לסיים את כל הש"ס אם נמצא בכלא, והזכיר את האנשים שנעצרו בימי המחתרות וסיימו את הש"ס מספר פעמים.

האברכים המחוזקים יצאו מבית מורינו הרב ברלנד שליט"א מחוזקים להמשך הבין הזמנים, אין ספק כי שיעור זה נתן כח נוסף להתחיל את 'זמן אלול' בחשק יותר ללימוד התורה הקדושה ועבודת ה' – כך אומר לנו אחד מהאברכים.

 

התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

הַיּוֹם יוֹם אֶחָד לָעֹמֶר • נוסח ספירת העומר ותפילה מהגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א לחסד שבחסד

סדר נוסח ספירת העומר (ספרד): לְשֵׁם יִחוּד קוּדְשָׁא בְּרִיךְ הוּא וּשְׁכִינְתֵּיהּ, בִּדְחִילוּ וּרְחִימוּ, לְיַחֲד שֵׁם …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *