צור קשר עם הרב ברלנד

שיעור לחונכי ארגון 'משכני' לקידום בחורים בבית הגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א

פעילות ארגון 'משכני'
תקציר השיעור בבית הרב ברלנד שליט"א

בצהרי יום רביעי נכנסו לבית מורינו הרב אליעזר ברלנד שליט"א חונכי ארגון 'משכני' לקידום ועזרה בלימוד לבחורים. הארגון פועל בשיתוף יחד עם 'חבורת בני הנעורים לעבודת ה".

פעילות הארגון 'משכני' מתמקדת בעזרה לבחורים המתקשים בלימוד ובהבנת הסוגיות והנלמד בישיבות. חונכי הארגון ברובם הנם אברכים צעירים ששמים להיות לעזר עבור הבחורים, ראוי לציין כי הנם עושים זאת בהתנדבות מלאה.

כחלק מיעול הארגון, החונכים נפגשים מידי חודש לוועד, בו הם שמים דגש על כיצד ניתן לחזק ולשפר את פעילות מעשה חסד זה.

כמידי חודש, גם החודש נפגשו החונכים. כאשר לאחר הפגישה הקבועה, עלו לשיעור חיזוק ממורינו הרב ברלנד שליט"א.

מורינו הרב ברלנד שליט"א מברך את החונכים

בשיעור מורינו הרב ברלנד שליט"א דיבר מהמעלה להיות לעזר עבור לבחורים המתקשים בלימודם. מורינו הרב הסביר והדגים כיצד לעשות את הלימוד חביב על הבחורים, כיצד לפרש להם את דברי הגמרא בקידושין על כך שאי אפשר לקדש במחשבה כבתרומה, ותוך כדי עבר לדברי אגדה על מעשה מרים שהיה בכוונתה אך ורק להציל את אחיה – משה. תוך כדי השיעור מורינו הרב שליט"א חיזק על עניין ההתרחקות מהמכשירים הפסולים על ידי כל גדולי ישראל.
בסיום השיעור האברכים – חונכי ארגון 'משכני' יצאו מהשיעור מחוזקים להמשיך לחזק ולהיות לעזר לבחורי החמד של קהילת 'שובו בנים'.

התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

כְּשֶׁהָיִיתִי בְּפּוֹנִיבֶז' שָׁמַעְתִּי בְּשֵׁם הָרַב הַגָּאוֹן ר' יְחֶזְקֵאל לֵוִינְשְׁטֵיְין: קובץ מימרות בשם המשגיח מהגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א • ליומא דהילולא

היום י"ח אדר־ב' חל יוֹבֵל שנים להסתלקותו של 'המשגיח' בישיבת פונוביז' הגאון הגדול רבי יחזקאל …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *