צור קשר עם הרב ברלנד

קיבוץ ראש השנה תשפ"ג ברומניה עם הגה"צ הרב אליעזר ברלנד

בזמן שרבים חששו מהנסיעה לקיבוץ הקדוש באומן ראש השנה, לא הפסיק מורינו, כ"ק הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א, לדבר מהחובה של כולם לנסוע לאומן.

חצי שנה לפני ראש השנה החל מורינו הרב ברלנד שליט"א בדברי תורה המדברים על חשיבות הנסיעה לאומן, תוך שהוא שר שעות יחד עם הציבור את שירי הקיבוץ הקדוש. ואכן, ללא יוצא מהכלל הגיעו כל תלמידיו, אוהדיו ושומעי לקחו, במסירות נפש גדולה לעיר הקודש אומן, מקום ציונו של רבינו הקדוש.

כולם הגיעו לאתרא קדישא אומן ומיד החלו בעבודת הקודש של הימים שלפני ראש השנה, ממתינים לרבם, מורינו הרב ברלנד שליט"א, אך בצער רב התבשרו שהוא לא יגיע.

התחילו להגיע הפרסומים מהתקשורת לפיהם, החולקים והרודפים את מורינו הרב ברלנד שליט"א עשו מעשה נבילה אשר לא יעשה, ושילמו לרשויות של אוקראינה שוחד רב בכדי שיאסרו את כניסתו של מורינו הרב ברלנד שליט"א. כוונתם הייתה לעצור את הקיבוץ הקדוש סביב מורינו, כ"ק הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א, אך זממם לא עלה בידם.

מיד עם הוודע הדבר נסעו במסירות נפש עשרות מתלמידי מורינו הרב ברלנד שליט"א לרומניה, מקום הימצאו של הרב. שם קיימו כדבעי את כל תפילות ומצוות היום סביב מורינו הרב ברלנד שליט"א, באור גדול ובשלהבת קודש.

עם סיום ימי החג אמר מורינו הרב שליט"א שהם עשו שם את כל התיקונים והעבירו את כולם.

גלריית תמונות מהקיבוץ הקדוש של ראש השנה ברומניה

התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

תפילה לעני לחג הפסח מאת הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א

רִבּוֹנוֹ שֶׁל עוֹלָם, מְחַיֵּה מֵתִים בְּרַחֲמִים רַבִּים, "אֱלֹקִים חַיִּים וּמֶלֶךְ עוֹלָם". רַחֵם עָלֵינוּ, הַחֲיֵינוּ וַהֲקִימֵנוּ, …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *