צור קשר עם הרב ברלנד

שיעור לשובו בנים תל אביב בבית הגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א

פעילות שובו בנים בעיר התשובה תל אביב – יפו ○ תקציר מתוך השיעור

עיר התשובה תל אביב יפו נהפכה לעיר התשובה הרבה בזכותו פעילותו הרבה של מורינו הרב שליט"א שהחלה אי שם בשנות השבעים, וממשיכה עד היום על ידי גדולי תלמידיו – שלוחיו.
בלב תל אביב ברחוב אליעזר בן יהודה 86 קם לו בית הכנסת "שובו בנים" שבו רבים מוצאים את דרכם לעולם התשובה ולאור האמיתי בדרכו של מורינו הרב אליעזר ברלנד שליט"א. מידי שבוע ישנם שיעורים מגדולי תלמידיו של מורינו הרב שליט"א – ביום שלישי מהרה"ח הרב עופר ארז שליט"א וביום חמישי מהרה"ח הרב מרדכי סופרין שליט"א.

חלק מאותם מתקרבים ואנשי שובו בנים בעיר תל אביב נכנסו לשיעור בקודש פנימה ביום שני האחרון ליל כ"ח מרחשון. מורינו הרב אליעזר ברלנד שליט"א התחיל את השיעור בחיזוקים על העניין של השכמת הבוקר מוקדם עוד לפני שנהיה כחול בשמים כדבריו, ולאחר מכן סיפר – סיפור התקרבות של אחד מאנשי הצדיק. וכן דיבר על עניין הברכות שמוזכר בפרשת השבוע – תולדות. וכן דיבר על מעלת הציון של אבנר בן נר שהתאפק ולא נקם ביואב לאחר שדקר אותו. לאחר מכן דיבר מעניין עקידת יצחק. ועל כך שאברהם אמר; "לו ישמעאל יחיה לפניך" ובגלל זה אנחנו סובלים כ"כ מבני ישמעאל. וכן דיבר על עניין שבת 'חיי שרה' בחברון. לאחר מכן האריך לדבר בעניין פרשת השבוע ובנושאים נוספים מכל חלקי ומכמני התורה הקדושה. ולאחר למעלה מארבעים דקות סיים בקדיש אש להבה.

התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

הַיּוֹם יוֹם אֶחָד לָעֹמֶר • נוסח ספירת העומר ותפילה מהגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א לחסד שבחסד

סדר נוסח ספירת העומר (ספרד): לְשֵׁם יִחוּד קוּדְשָׁא בְּרִיךְ הוּא וּשְׁכִינְתֵּיהּ, בִּדְחִילוּ וּרְחִימוּ, לְיַחֲד שֵׁם …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *