צור קשר עם הרב ברלנד

ההתבודדות היא מעלה עליונה מן הכל • תיעוד בלעדי של הגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א בהתבודדות בשדה מורשה

לפני כשבועים בז' כסליו הגיע מורינו הרב אליעזר ברלנד שליט"א הגיע לעיר בני ברק כאשר בתחילה הוא נכנס לביקור חולים אצל נשיא מועצת חכמי התורה הגר"ש בעדני שליט"א, ולאחר מכן המשיך לביקור אצל כ"ק האדמו"ר מספינקא, ולבסוף הגיע לחתונת בת אחיינו כפי שפורסם כאן לראשונה. תוך כדי מורינו הרב אליעזר ברלנד שליט"א הגיע להתפלל תפילת מנחה – "ויצא יצחק לשוח בשדה" בשדה המיתולוגי – מורשה.

ידוע רבות על עבודת ההתבודדות של מורינו הרב אליעזר ברלנד שליט"א בשדה מורשה, פעילות שנמשכת עד היום, מורינו הרב שליט"א לפני כחמישים שנה היה הולך להתבודד בינות לפרדסים, ומוציא מכיסו הון עתק, לשלם בכל יום לעשות מוניות עבור מאות בעלי תשובה ואברכים שילכו להתבודד בשדה.

בראיון שלאחר הביקור בעיר בני ברק אשר נערך בקו המידע דחסידי ברסלב (9148*) סיפר נכדו של מורינו הרב שליט"א ר' דוב צוקר הי"ו כי כאשר מורינו הרב שליט"א הגיע למקום החל לדבר ממעלת ההתבודדות שהייתה במקום. גבאיו של מורינו הרב שליט"א השאירהו לבדו למספר דקות של התבודדות ולאחר מספר דקות קרא לגבאיו וביקש מהם להסתובב בינות לעצים, תחילה מורינו הרב שליט"א גילה טפח מעט בעבודת ההתבודדות שלו לפני עשרות שנים, כאשר הוא מספר שפעם אחת מרוב שקיעותו ודבקותו בהתבודדות לא חזר בליל הסדר, ודבר זה היה דבר חריג היות שמעולם ליל הסדר מורינו הרב שליט"א לא פספס בביתו, תמיד היה מופיע עם תחילת הלילה. כאשר חלפו להם מספר שעות מתחילת הלילה ולא הגיע, בני משפחתו הלכו לשאול את מרן הסטייפלע'ר האם מותר להתקשר למשטרה שמא יש חשש לחייו, ומורינו הרב שליט"א סיפר כעת כי דקה לפני שהתקשרו למשטרה מורינו הרב שליט"א הופיע בפתח ביתו וערך את הסדר. לשאלת נכדו האם יש מקום מסוים בשדה מורשה שבו מורינו הרב היה מתפלל באופן קבוע ענה לו מורינו הרב שליט"א כי אין עץ בשדה שלא התפלל לידו.

לאחר מכן מורינו הרב אליעזר ברלנד שליט"א בירך את ברכת הלבנה, ותוך כדי שהוא הולך בינות לעצים מורינו הרב שליט"א שר את פסוקי הקידוש לבנה, לאחר מכן המשיך במסע קודשו בעיר בני ברק.

לפניכם גלריית תמונות מהתבודדות בשדה מורשה ליל ז' כסליו:

הגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א בביקור חולים אצל נשיא מועצת חכמי התורה הג"ר רפאל שמעון בעדני בן חביבה שליט"א

הגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א בביקור אצל כ"ק האדמו"ר מספינקא דונולו בבני ברק

קול ששון וקול שמחה – הגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א השתתף בשמחת נישואי משפחתו בעיר בני ברק

התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

הַיּוֹם יוֹם אֶחָד לָעֹמֶר • נוסח ספירת העומר ותפילה מהגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א לחסד שבחסד

סדר נוסח ספירת העומר (ספרד): לְשֵׁם יִחוּד קוּדְשָׁא בְּרִיךְ הוּא וּשְׁכִינְתֵּיהּ, בִּדְחִילוּ וּרְחִימוּ, לְיַחֲד שֵׁם …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *