צור קשר עם הרב ברלנד

שיעור לחברי מערכת מפעל התורה במעונו של הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א

פעילות ארגון מפעל התורה ○ תקציר מתוך השיעור לחברי המערכת

ארגון מפעל התורה בשובו בנים, כשמו כן הוא, להרבות תורה בקהילתינו הקדושה. החל ממבחנים בדף היומי, וכלה בעיון ההלכה. כשלצד השכר בעלמא דאתי, ישנו גם מתן שכרה בצידה עם מלגה נאה.

מאחורי הקלעים של ארגון מפעל התורה, ישנם מספר אברכים ובחורים שלקחו על עצמם בהתנדבות מלאה לארגן מימון לכל אותם מלגות, וכן לדאוג לאסיפת המבחנים, בדיקתם על ידי תלמידי חכמים, חלוקת המלגות בזמן. ועוד פעילות רבה בכדי להרבות תורה בעם ישראל.

כהוקרה לחברי המערכת נכנסו אל הקודש פנימה אתמול בצוהרי יום שלישי ד' טבת, לשיעור חיזוק מיוחד ממורינו הרב אליעזר ברלנד שליט"א.

בתחילת השיעור עסק מורינו הרב שליט"א בחשיבות לימוד הגמרא, ובניצול הזמן שיש לכל בחור ואברך, תוך שהוא יורד לפרטי פרטים בעניין זה. לאחר מכן מורינו הרב שליט"א עסק בענייני החנוכה, ובעניין בת יפתח שלא באמת מתה כמובא באבודרהם, ובהמשך עבר לאגדתות המובאות במספר מקומות בש"ס תוך שהוא מסביר אותם בטוב טעם ודעת כשהוא מתאר בנופת צופים את כל המעשיות עם עצות לחיי היום יום. לאחר קרוב לשעה של שיעור מורינו הרב שליט"א סיים את השיעור בקדיש ובירך את כל חברי מערכת מפעל התורה שיזכו להרבות תורה בעם ישראל אמן!

התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

תפילה לעני לחג הפסח מאת הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א

רִבּוֹנוֹ שֶׁל עוֹלָם, מְחַיֵּה מֵתִים בְּרַחֲמִים רַבִּים, "אֱלֹקִים חַיִּים וּמֶלֶךְ עוֹלָם". רַחֵם עָלֵינוּ, הַחֲיֵינוּ וַהֲקִימֵנוּ, …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *