צור קשר עם הרב ברלנד
הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א עם תלמידו הרה''ח ר' יעקב משה סלמנוביץ שליט''א

"הנה הנה משיח בא"! הגה״צ ר׳ יעקב משה סלמנוביץ' בשיחת התעוררות בעניין אמירת התיקון הכללי

שיחת התעוררות מיוחדת ונדירה מהגה״צ ר׳ יעקב משה סלמנוביץ' שלא מרבה להתבטא ברבים, בעניין אמירת התיקון הכללי וחשיבותו הגדולה עוד יותר בתקופה זו

אלה דבריו:

אנחנו נמצאים במוצ"ש בסעודה של דוד מלכה משיחא, המשיח הולך להתגלות בכל רגע. רואים ממש שרומי נופלת, רומי זעירא ורומי רבתא, רוסיה טורקיה, ה' יעזור, רחמנות על האנשים אבל..

הקליפה בטח נופלת, רואים שכול העולם מזדעזע ממש פחד פחדים, כל כך הרבה צער אצל כל אחד ואחד. אי, "קשה תרבות רעה בתוך ביתו של אדם יותר ממלחמת גוג ומגוג" (ברכות ז ב), ממש רואים שהעולם מזדעזע וכל רגע המשיח הולך להתגלות, רבינו הולך להתגלות.

יש צדיקים שכל הזמן דואגים לתיקון העולם, כולם יודעים שהרב ברלנד כל הזמן מוסר את הנפש. מי שמסתכל רואה ששנים הוא מוסר את הנפש למען עם ישראל שלא יהיה גזרות ושהמשיח יגיע ברחמים. בכוח רבינו הוא זוכה לעשות דברים ש.., כמו שכתוב בזהר: בזכות ספר הזוהר יצאו מן הגלות ברחמים, ובזכות הליקוטי מוהר"ן יצאו מן הגלות ברחמים, ע"י תלמידי רבינו יצאו מן הגלות ברחמים.

ע"י תלמידי רבינו יצאו מן הגלות ברחמים, צריך כ"כ הרבה רחמים בלי סוף, כל אחד יודע כמה רחמים צריכים. בתי החולים מלאים והגזרות קשות, ממש פחד פחדים. הרב ברלנד שליט"א אמר בשבוע שעבר שיגידו 100 אלף תיקון הכללי, אז מי אני? אני יודע מי אני שאוי ואבוי אני מתבייש להוציא את הראש שלי מהביוב, אני אפס, אבל היות שביקשו ממני אנשים שחושבים שיש לי איזה חשיבות..

כן, אני יודע שהעולם מזדעזע ומרגישים שהמשיח הולך להגיע. ואני מאמין בצדיקים וברב ברלנד, אני מאמין בכול הצדיקים וברב ברלנד. הרב ברלנד אני יודע שהוא עושה דברים נוראים, אז ממש אין שום ספק לגבי מה שהרב אמר לגבי התיקוני הכללי. הרי הרב אין לו זמן לעשות בדיחות, מי שמכיר את הרב ברלנד, כל שניה אצלו זה.., אני רואה את זה תמיד, הרב כל מילה שהוא מוציא זה באחריות – בפרט שהוא אומר דבר כזה: מאה אלף תיקון הכללי, כולם יודעים שזה דיבור שקול.

אז מימלא אין שום ספק שלא צריכים אפילו לעורר על זה. אם הרב אומר שזה ממתיק את הדינים מכל עם ישראל ומכל העולם – אז מי צריך בכלל להוסיף על זה? רק ככה זה העולם הזה המלא הסתרות, כל דבר צריך לחזק ולחזק. זה פלא גדול שאני צריך לחזק, מי אני? הלוואי כשהמשיח יגיע יגידו שלא עכבתי אותו, כל רגע אני מתפלל שאני לא אעכב את המשיח, אבל אם אני יכול לעזור אני גם פה!

ה' יעזור שנזכה כולנו להתחזק ולהגיד 100 אלף תיקון הכללי. עצם הדבר שאומרים תיקון הכללי, כל תיקון הכללי שאומרים זה בטח תיקון העולם, הרי תיקון הכללי זה תיקון עולם. אנחנו מאמינים שהתיקון הכללי זה תיקון העולם, בפרט 100 אלף תיקון הכללי. בפרט צדיק שרואה שזה ממתיק את כל הדינים מכל עם ישראל, שזה מקרב את הגאולה ממש ברחמים. אז אין שום ספק שבטח נתחזק, בפרט שאנחנו עומדים בחודשים הגורליים: שבט, אדר, ניסן שרואים שהעולם מחכה לגאולה ממש. כולם, אפילו הגויים אומרים שמשיח מגיע, וכולם, אפילו אנחנו אומרים שמשיח מגיע. אפילו אלה שנמצאים בפנים שכ"כ אדישים, גם כן אומרים שמשיח מגיע.

ה' יעזור שנזכה כולנו, אנחנו הקרובים לרב בטח ששומעים בקול הרב תמיד, בטח ישמעו ויגידו 100 אלף התיקון הכללי, הלוואי שנזכה גם להוסף משהו. אין שום ספק שבזכות ה 100 אלף תיקון הכללי שהרב יהיה בריא. הרב כל הזמן הוא מוסר את הנפש שלא יהיה גזירות, ואם אנחנו נגיד תיקון הכללי, אז הרב בעז"ה לא יצטרך כ"כ הרבה לסבול ולמסור את עצמו. ה' יעזור שנזכה כולנו ממש במהרה אור חדש על ציון תאיר.

תיקון הכללי של רבינו, רבינו זה שורש כל הצדיקים. התלמידים של רבינו, בפרט גדולי התלמידים שלו, הם מביאים ומובילים
את הגאולה ברחמים גדולים. ה' יעזור, הנה הנה משיח בא ונזכה כולנו לשיר את העשרה מיני נגינה עם משיח צדקנו, ויגידו זֶה ה' קִוִּינוּ לוֹ נָגִילָה וְנִשְׂמְחָה בִּישׁוּעָתוֹ. והרב אליעזר בן עטיא יהיה בריא בתוך שאר צדיקים, בתוך שאר צדיקי וחסידי ברסלב.

ונזכה כולנו למשיח צדקנו במהרה בימינו ממש.

רואים שרבינו ממש מתפשט בעולם. גם שמעתי עכשיו, הרגע שהדבר של הרב להגיד 100 אלף תיקון הכללי הגיע למיליונים ממש בכל העולם. כשרואים את הרב ברלנד ממש רואים את הפאר וההדר של הצדיקים, איך שהרב נראה ממש כמו מלאך ה' צבקות. והוא אומר שיש גזירה על עם ישראל, גזרת שמד, והרב לוקח על עצמו את כל הדברים האלה.

עם ישראל מתגייס לאמירת ה 100 אלף תיקוני הכללי, עכשיו שמעתי שזה הגיע למיליונים על מיליונים. אף פעם לא הייתה הפצה כזו, בעז"ה שנזכה באמת ממש לכל הישועות שבעולם, בזכות שאנחנו שומעים בפשיטות ובתמימות, בעז"ה.

במשך כל ה 10 שנים שהרב עבר את כל הייסורים שבעולם, גם בעניין של הרפואה וגם בעניין של המשפטים. אין כאלה תפילות, לא היה כאלה צדיקים שעשו עליהם כ"כ הרבה תפילות.

אפשר להגיד שנאמרו מיליוני תיקוני הכללי, כל העולם יודעים שרק התפילות עזרו, בדרך הטבע לא היה שם שום מצב. גם לא בעניין המשפטים וגם לא בעניין הרפואה, כ"כ הרבה סיבוכים, אף אחד לא האמין, אף אחד עכשיו גם לא מאמין – וכולם יודעים שזה רק שמיימי.

אז עכשיו גם להמשיך, כמו שראינו כולנו שאצל הרב אין טבע וברוך ה' אין טבע, אצל רבינו אין טבע. אז לא נתפתה לעניין של כוחי ועוצם ידי ולאוזלת יד ללכת ככה ברוגע, רק נתאמץ בכול הכוח. כל אחד בדרכו, כל אחד כפי יכולתו להגיד כמה שיותר תיקון הכללי.

וה' יעזור שנזכה כולנו בעז"ה להמשיך את הניסים למעלה מהטבע, למעלה מהטבע – לא טבע, אין טבע, רק תיקון הכללי, רק תפילות בעז"ה עד משיח צדקנו.

 

התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

הַיּוֹם יוֹם אֶחָד לָעֹמֶר • נוסח ספירת העומר ותפילה מהגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א לחסד שבחסד

סדר נוסח ספירת העומר (ספרד): לְשֵׁם יִחוּד קוּדְשָׁא בְּרִיךְ הוּא וּשְׁכִינְתֵּיהּ, בִּדְחִילוּ וּרְחִימוּ, לְיַחֲד שֵׁם …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *