צור קשר עם הרב ברלנד
DCIM100GOPROGOPR0049.JPG

מתגייסים עבור ישיבות הבחורים הרבות! מצילים את מוסדות התורה הקדושים של שובו בנים

במוסדות 'נחמת ציון' דואגים לכל בחור ובחור שיקבל חינוך מותאם ומסור. עקב כך הוקמו מגוון מסגרות מיוחדות לכלל הבחורים, השכבות והגילאים.

לתרומה ישירה לחצו על הקישור

ישיבת ערב נחמת ציון

המסגרת נועדה לתלמידי הכיתות הגבוהות בתלמוד תורה, לניצול זמנם הפנוי, ומתאספים מידי ערב ללימוד וחזרה על תלמודם וכן לימודים נוספים להעשרת ידיעותיהם בתורה הקדושה, פעילות חברתית מגוונת, ועיון מעשי בספרי רבינו ז"ל.

ישיבת חכמה ודעת

הישיבה נוסדה בעידודו ובברכתו של מורינו הרב שליט"א. אחת מפנינות החמד של הקהילה זה ללא ספק הישיבה לצעירים "חכמה ודעת".

בישיבה מתחנכים כיום 150 תלמידים הלומדים בשלוש סדרים לאורך היום. המוקדשים ללימודי העיון, ובקיאות, מוסר והלכה.

צוות הישיבה שם דגש על לווי אישי לכל תלמיד שמתקשה, ע"י צוות חונכים המלווים את התלמידים לאורך כל השנה.

מידי שנה נבחנים התלמידים על מאות דפי גמרא, במסגרת מפעל "נצור תורתי" כשבסוף השנה נערך טקס חלוקת תעודות בהשתתפות מורינו הרב שליט"א, הרבנים הבוחנים מביעים את התפעלותם מידי שנה מחדש מאיכות וכמות הידע של התלמידים.

יש לציין, כי עקב הגידול המתמיד והתפתחות הישיבה, מנהלי המוסדות 'קפצו למים' ונטלו על עצמם עול כבד של עלות שכירות גבוהה למבנה רחב ומכובד לאכלוס תלמידי הישיבה.

במסגרת הישיבה פועל כולל אברכים שלומדים ומחזקים את הבחורים בתורה ויראת שמים.

את הישיבה מלווה צוות רוחני מובחר, אנשי חינוך מסורים ומקצועיים שנותנים את עינם וליבם לצמיחת כל אחד ואחד מהם. כמלאך המכה על קדקודם ואומר גדל.

ישיבת שלהבת התורה

מסגרת זו המסונפת לישיבת 'דרכי חיים' בהר-נוף, מותאמת עבור תלמידי קהילתנו המזכה את כולם לחוש בנועם אור תורה ומצוות, בצורה חווייתית. אישי חינוך מפורסמים גומרים את ההלל על פעילות הקודש של מסגרת זאת.

ישיבת צמאה נפשי

הישיבה פתחה את שעריה בנשיאות מורינו הרב שליט"א, בתחילת שנת תשפ"ב, במבנה מפואר ברחוב הלני המלכה ששופץ בעלות יקרה ע"י המוסדות. בישיבה כ- 30 בחורי חמד, וצוות ההנהלה לא חוסכים מירב המאמצים להצלחת הישיבה והתלמידים השואפים לגדול באור רבינו זיע"א.

גולת הכותרת בישיבה הוא שיעורו של הרב יעקב אמזלג שליט"א בהלכות שבת הרלוונטיים, והלכות הנהגות הבית וההשקפה ע"פ דרכו של מורינו שליט"א.

נגד עיני מנהלי המוסדות עומדת מטרת ההצלחה ומימוש הפוטנציאל של הבחורים, ובשל כך מתקיימים שיעורים בנושאים מגוונים ע"מ להקנות לבחורים ידע רחב בתורה והלכה, וחבורת ליל שישי, הבחורים נהנים ומתעלים מעלה מעלה בעבודת השם.

ישיבת מתחברים בעבודת השם

מסגרת הישיבה מיועדת ל כ- 40 בחורים ואברכים בוגרי הישיבה, המגיעים מידי יום ללמוד יחד בעקביות את מסגרת 'דף היומי'. השיעור מועבר ע"י הרב אלישיב גלברד שליט"א. בטוב טעם ודעת, כמו"כ מתקיימת במקום פעילות העשרה חברתית לבחורים, ושיעורים מיוחדים לאברכים בחינוך הילדים, ושלום בית.

לתרומה ישירה לחצו על הקישור

התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

וכאן הבן שואל • הגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א מברך את המצה השמורה ויין המשומר ליתומי ארגון 'הבן יקיר לי'

כמידי שנה ארגון 'הבן יקיר לי' דואג למשפחות היתומים דקהילתנו לקמחא דפסחא מצות ויין לקיום …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *