צור קשר עם הרב ברלנד

שיעור בביתו של הגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א ‏•‏ למעננו ולמען דורתינו

בימים אלו כידוע לכולם מתקיים קמפיין הצלה עבור מוסדות שובו בנים "למעננו ולמען דורתינו" כחיזוק עבור הפעילים שימשיכו במרצם להציל את מוסדות שובו בנים, הם זכו להכנס לשיעור מיוחד בקודש פנימה ממורינו הרב אליעזר ברלנד שליט"א ביום רביעי ליל ט' אדר לפני תפילת ערבית.

בתחילת השיעור מורינו הרב אליעזר ברלנד שליט"א סיפר את מעשה המגילה, וכן דיבר בעניין ימי הפורים הממשמשים ובאים ועל כך שכל אחד צריך לראות כיצד להתכונן לימי הפורים. וכמו כן בתוך כדי הדברים דיבר על חיזוק לימוד התורה בפורים בפרט שזה קבלת התורה מאהבה "קיימו וקבלו". לאחר מכן דיבר בהרחבה מהגמרא בחולין על פי החתם סופר מהמעשה שרבה שחט את רבי זירא, ועל כך שהויכוח שלהם היה בהלכה האם חידודא קודם ללבונא או לא. והרחיב בכל הפוסקים בסוגיא זו.

לאחר מכן דיבר מהנ"ך במעשה שכורש ודריוש הרגו את בֵּלְשַׁאצַּר, והרחיב בתיאור כל הסיפור שקרה. וכן דיבר עוד במעשה המגילה בעניין בגתנא ותרש ובנס שהיה שם. וסיים שוב בעניין רבה ורבי זירא, שלמרות שרבי זירא אמר שישחט אותו במילתא דבדיחותא אבל המעשה היה בפורים ללמד שבפורים אפשר להחיות מתים!

'למעננו ולמען דורותינו' – נענים לקריאתו של מורינו הרב אליעזר ברלנד שליט"א להצלת מוסדות שובו בנים מקריסה – נכנסים כעת לקישור >>

לתרומה ישירה לחצו על הקישור

התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

וכאן הבן שואל • הגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א מברך את המצה השמורה ויין המשומר ליתומי ארגון 'הבן יקיר לי'

כמידי שנה ארגון 'הבן יקיר לי' דואג למשפחות היתומים דקהילתנו לקמחא דפסחא מצות ויין לקיום …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *