צור קשר עם הרב ברלנד

וּמִשֶּׁפַע מִצְוַת תְּפִלִּין • שמחת הבר מצווה לנין הגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א

שמחת הבר מצווה לבית משפחת שטרן ○ שירה וניגונים ○ שיעור אש להבה בסעודת הבר מצוה

ביום ראשון ב' אייר התקיימה שמחת הבר מצווה לנין הגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א הבה"ח נחמן שטרן נ"י נכד להרה"ח רבי שמואל שטרן שליט"א,  סעודת הבר מצווה התקיימה באולמי 'אייז' ברחוב ירמיהו בירושלים. מורינו הרב אליעזר ברלנד שליט"א הגיע להשתתף בסעודת הבר מצווה המשפחתית בשעה 18:30 אחרי צוהרים. בתחילה מורינו הרב שליט"א שר שירי רגש עם בני המשפחה למעלה מעשר דקות.

לאחר הניגונים החל במסירת שיעור אש להבה במעלת יום הבר מצווה, ודיבר מתוך הזוהר על בר מצוה שרשב"י הזמין את כל התנאים לשמחת הבר מצוה של רבי אלעזר וכולם היו מוקפים אש. לאחר מכן כדרכו בקודש מורינו הרב שליט"א שאל את הבר מצווה האם הוא רוצה להיות צדיק, וכמובן הבר מצוה ענה כן!, ואמר מורינו הרב שעכשיו זכה לקבל נשמה חדשה ולהיות צדיק, כי זה תלוי בהחלטה של הבר מצווה. לאחר מכן הסביר את מנהגו בקודש לשאול את הבר מצווה – שרבי לוי יצחק שניאורסון אביו של האדמו"ר האחרון מחב"ד אמר שכל ימיו הוא מצטער שהוא חיכה ארבעים וחמש שניות עד שענה לשאלה של הריי"צ בבר מצוה האם הוא רוצה להיות צדיק.

בהמשך השיעור דיבר גם מעניין שמעון ולוי שחלקו על יעקב בדעת הרמב"ן והרמב"ם האם גוי שלא מיחה חייב מיתה, ואמר שזו הייתה דרשת הבר מצוה שלהם. לאחר שיעור של קרוב לארבעים דקות, זימן בחור הבר מצוה על הכוס ומורינו הרב שליט"א נסע בחזרה מלווה בשיירה מלכותית עד לביתו נאווה קודש.

לפניכם גלריית תמונות מרהיבה מהאירוע:

התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

הַיּוֹם יוֹם אֶחָד לָעֹמֶר • נוסח ספירת העומר ותפילה מהגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א לחסד שבחסד

סדר נוסח ספירת העומר (ספרד): לְשֵׁם יִחוּד קוּדְשָׁא בְּרִיךְ הוּא וּשְׁכִינְתֵּיהּ, בִּדְחִילוּ וּרְחִימוּ, לְיַחֲד שֵׁם …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *