צור קשר עם הרב ברלנד

שיעור לתושבי שכונת נוה יעקב במעונו של הגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א

קהילת שובו בנים בשכונת נווה יעקב ○ תקציר מתוך השיעור בקודש פנימה

שכונת נוה יעקב עלתה לכותרות בחודשים האחרונים בעקבות פיגוע רצחני בידי מחבל נתעב בליל שבת קודש בו נהרגו שבעה בני אדם הי"ד. אך רבים לא יודעים אותו נער חמד אשר נתן מורלי הי"ד בן ה- 14 בלבד שנרצח בידי בן העוולה, השתייך לקהילה חמה של אנשי ברסלב שובו בנים בשכונה הצפונית בעיר הקודש המונה למעלה משלושים וחמש איש. בעבר היו מתקיימים אף מנינים מידי שבת בניגונים של מורינו הרב שליט"א בדירה במרכז השכונה, כעת ישנם מאמצים לחדש את המניין הקבוע לתפילות בניגונים.

זכו אותם אנשי שכונת נוה יעקב להכנס אל הקודש פנימה ביום רביעי ליל ו' אייר לשיעור מיוחד ממורינו הרב אליעזר ברלנד שליט"א במעון קודשו.

ברוב השיעור דיבר מורינו הרב שליט"א מעניין פרשת השבוע 'אחרי מות – קדושים' ממיתת שני בני אהרון, וכן דיבר על עניין ל"ג בעומר במירון. בהמשך דיבר על חשיבות הנסיעה לקברי הצדיקים, ועל כך שאם לא היו מוסרים את הנפש על קברי הצדיקים כגון קבר רחל, עד היום זה היה נשאר סגור. לקראת סוף השיעור דיבר מכך שהמן רצה לעשות את הגזירה ליום אחד, כי ידע שזה יתהפך ולא רצה שיהיה כמה ימים של חג. לאחר שיעור מלא וגדוש בדברי תורה ואגדה סיים מורינו הרב שליט"א את השיעור בקדיש, ובירך את כולם בסעייתא דשמיא ובכל הישועות.

התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

הַיּוֹם יוֹם אֶחָד לָעֹמֶר • נוסח ספירת העומר ותפילה מהגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א לחסד שבחסד

סדר נוסח ספירת העומר (ספרד): לְשֵׁם יִחוּד קוּדְשָׁא בְּרִיךְ הוּא וּשְׁכִינְתֵּיהּ, בִּדְחִילוּ וּרְחִימוּ, לְיַחֲד שֵׁם …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *