צור קשר עם הרב ברלנד

וַיִּקְרָא מֹשֶׁה לְהוֹשֵׁעַ בִּן נוּן יְהוֹשֻׁעַ • הגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א בתפילה בקבר יהושע בן נון בכיפל חראס

הגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א הגיע אמש לתפילה בקבר יהושע בן נון בכפר כיפל חראס ○ תיעוד מיוחד

לרגל פרשת שלח־לך התקיימה אמש כניסה המונית לקברם של יהושע בן נון וכלב בן יפונה אשר עמדו ולא נפלו בעצת המרגלים בהוצאת דיבת הארץ רעה. אלפי יהודים הגיעו מכל רחבי הארץ לקברם של יהושע בן נון וכלב בן יפונה השוכנים בכפר כיפל חראס בצמוד לצומת אריאל.

במפתיע ולראשונה מזה חמש שנים הגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א הגיע אף הוא כאמור אמש בליל ט"ז סיון לכפר כיפל חראס בשעה 1:15 לפנות בוקר, ונכנס לקברו של יהושע בן נון השוכן במרכז הכפר. לראשונה בהיסטוריה מורינו הרב שליט"א נכנס יחד עם כל אנ"ש שהיו במקום וזכו להשאר עד לבואו של מורינו הרב שליט"א.

כאשר מורינו הרב שליט"א הגיע לקיר הציון פתח באמירת תיקון הכללי בניגון יחד עם כל אנ"ש בחיות ובהתרגשות, מורינו הרב עמד מול ציונו של יהושע בן נון עם עיניים עצומות בהתעוררות כשפניו משולהבים באש להבה. מורינו הרב המשיך לתיקון הכללי שני ושלישי, אך באמצע התיקון הכללי השלישי הצבא ביקש שיצאו מהציון, ומורינו הרב שליט"א הפסיק בסיום מזמור מ"ב בתיקון הכללי, אמר קדיש ובירך את כל הנוכחים במקום ולאחר מכן יצא מהכפר כאשר שיירה מלכותית מלווה אותו עד לביתו נאווה קודש בירושלים תובב"א.

לפניכם תיעוד ממעמד התפילה בקבר יהושע בן נון:

התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

כָּל שְׁתִיַּת הַיַּיִן זֶה לְהַגִּיעַ לִידֵי דְּבֵקוּת בַּה' לִרְאוֹת אֶת ה' פָּנִים אֶל פָּנִים! • שיעור אש להבה לחג הפורים מהגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א

כיצד מבטלים את הדינים בפורים > מתי מתגלית יסוד הארת 'אבא' > מהו לבסומי בפוריא …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *