צור קשר עם הרב ברלנד

דברי הרב ברלנד אודות תהליך הגאולה נמצאו באופן נדיר בצפונות התורה

בראש חודש אלול תשע"ה מסר כ"ק הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א את דברי קודשו. היום, שנים אח"כ מוצא הרה"ח הרב גלזרסון את דברי הרב בצפונות התורה, אלה דבריו. "דבר מדהים שמצאנו בצופן התורה הוא שרק פעם אחת מופיע בתורה המילה, "שנות גאולה" ליד האותיות תשע"ה שמגיעות ליד האותיות 'קץ' בתשפ"א, כפי שאמר הרב ברלנד שליט"א, ממש לא יאמן. אחרי שחיפשנו את הדברים הללו פשוט נדהמנו למצוא."

ממשיך הרב גלזרסון ומגלה, "מעבר לכך שישנם הרבה פסוקים המדברים על גאולה ישנו דבר נדיר, כאשר המילים בן ישי ובן דוד מופיעות ביחד. ועוד, המילה משיח מופיעה מספר רב של פעמים. והמדהים מכל שמצאנו את האותיות, 'ברלנד א'(אליעזר) שמבחינה סטטיסטית זה נדיר מאוד. אני לא יודע להסביר את זה, רק אחד למיליונים שיצא דבר כזה, 'ברלנד א' ליד המילים 'משיח' ו'שנות גאולה, יחד עם השנים."

"נראה קצת דברים שהרב אליעזר אמר בשיעור בראש חודש אלול, אלה דבריו. "הוסיף ואמר רבי אליעזר תאריכים מדויקים לתהליך של התגלות משיח. לפי דבריו התהליך יתחיל באלול תשע"ה וימשיך שש שנים עד סוף תשפ"א…", לא יאומן, את כל זה ראינו בטבלאות שהזכרנו למעלה."

 

ובסרטון נוסף הביא הרב גלזרסון פרטים נוספים הקשורים לענייני הגאולה אותם הזכיר הרב ברלנד שליט"א, אך לפני כן פתח בהקדמה קצרה אודות הקשר שלו עם הרב ברלנד.

"ישנם פה טבלאות מעניינות ואקטואליות עם מסר חשוב ביותר שכדאי מאוד לעיין בהן. הדברים מתאימים מאוד לדברי הרב ברלנד כפי שמסרם בשנת תשע"ו. דרך אגב, למדתי חברותא עם הרב ברלנד בכפר חסידים, עוד לפני שהתקרב לברסלב. וכן, לימדתי בישיבה שלו כי הוא רצה שילמדו שם בשיטה ליטאית, הוא הרי הלך עם קצות החושן תמיד. וכך הוא גם אמר לתלמידו הרב ארוש שגם התחיל ללמוד איתי אז בישיבה של הרב ברלנד בירושלים. אח"כ, בהולנד דברנו איתו במשך שעתיים על הנושאים של הספרים שלי, על הדילוגים בתורה ועל הקשר שלהם לקבלה שזה מצוי בכל הזוהר, כמובן שהרב ברלנד הבין את הדברים וחשיבותם."

"מהנתונים העולים בטבלאות רואים שאנחנו במצב לא פשוט וממש לפני הגאולה."

התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

כְּשֶׁהָיִיתִי בְּפּוֹנִיבֶז' שָׁמַעְתִּי בְּשֵׁם הָרַב הַגָּאוֹן ר' יְחֶזְקֵאל לֵוִינְשְׁטֵיְין: קובץ מימרות בשם המשגיח מהגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א • ליומא דהילולא

היום י"ח אדר־ב' חל יוֹבֵל שנים להסתלקותו של 'המשגיח' בישיבת פונוביז' הגאון הגדול רבי יחזקאל …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *