צור קשר עם הרב ברלנד

דברי הרב עופר ארז שליט"א על החשיבות הגדולה של ההשתתפות בעצרת התפילה בחברון

"אנחנו נמצאים בתקופה מאוד קשה בה רואים שהברור בין הקדושה לצד השני הוא מאוד חריף. אשרינו שיש לנו את מורינו הרב ברלנד שליט"א שיכול לעורר אלפים להתכנס יחד לצעקה ותפילה. ידוע שכל הכוח של עם ישראל הוא בתפילה, ובפרט תפילת רבים ועוד בקברי צדיקים, ועוד יותר בקברי האבות בחצות לילה. זה הכלי נשק הכי גדול שיש בידנו, לכן הקריאה והכוח שיש למורינו הרב להניע מהלך כזה עצום ונורא זה אחד הדברים הכי גדולים שיש לעם ישראל היום, אם לא הגדול מכולם."

"אנחנו צריכים להעריך מאוד את הזכות להצטרף עם הרבבות שיגיעו, רבינו אומר שכל אחד שמגיע (ליקוטי מוהר"ן חלק שני תורה ח) משנה ללא שיעור את כוח התפילה. צריך להבין שהזמן הוא קריטי, המלחמה היא בכ"כ הרבה חזיתות. לעניות דעתי כל אחד צריך לעשות מסירות נפש עצומה בכדי להגיע לעצרת הזו."

"אמר ר' יוסי בן קיסמא שקברי האבות במערת המכפלה הם השער לגן עדן. מפה הנשמות והתפילות עולות, זהו המקום הראשון בו נעשה קניין בארץ ישראל ע"י אברהם אבינו. זהו אחד משלושת המקומות שמעולם לא זזה השכינה משם בכוח הקניין של אברהם אבינו. בעצרת התפילה יש צירוף ענק של מספר דברים, המקום המסוגל, מערת המכפלה. הזמן המסוגל, חצות לילה, ותפילת הרבים עם מורינו הרב ברלנד שליט"א. זה הדבר הכי גדול שאנחנו יכולים לעשות כרגע."

"יש מעלה וחשיבות מאוד גדולה למי שיוכל לעזור בתרומות להצלחת העצרת. זוהי הצדקה הכי גדולה שאפר לעשות, כל הכסף הולך לסבסוד האוטובוסים להגעה לעצרת, לכיבוד במקום וארגון העצרת."

      דברי הרב עופר ארז שליט\"א לעצרת התפילה בחברון - דברי הרב עופר ארז שליט\"א לעצרת התפילה בחברון

 באדיבות קו ברסלב העולמי – 9148*

התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

למה הכהנים התחתנו רק עם בנות אשר? החיזוק היומי מהגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א

החיזוק היומי – למה לא רצה יוסף להיפגש עם יעקב? יום ב', ח' אדר ב …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *