צור קשר עם הרב ברלנד

"הוא פתח את הדרך לאומן ומסר נפש עבור כולנו" – קריאתו הכואבת של הרב ארוש שליט"א עבור כ"ק מורינו הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א

כולנו יודעים שכ"ק מורינו הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א ממש מסר נפשו עבור כל אחד מאיתנו. הדברים הם חמורים והגיעו עד כדי תפיסה ארוכה ומייסרת. הנה קריאתו ובקשתו הכאובה של הרב שלום ארוש שליט"א, דברים נוקבים שאסור להתעלם מהם. "הרב דוד יצחק גרוסמן שליט"א הרב של מגדל העמק דיבר איתי וסיפר לי על פדיון השבויים שהוא מוביל". פותח את דבריו הרב ארוש שליט"א.
      מפעל-הפורמטיםהרב-ארוש-פדיון-שבויים-ערוך

"גם אם היה מדובר ביהודי הכי פשוט בעולם, מצוות פדיון השבויים היא ענקית מאוד מאוד. כל שכן שמדובר באדוני מורי ורבי הרב אליעזר בן עטיא שליט"א, שכל מי שנסע או ייסע אי פעם לאומן זה יהיה בזכותו. אני עד לזה בצורה חד משמעית, הוא פתח את הדרך לאומן בצורה ברורה, ממש במסירות נפש. יום אחד אני אספר, אלו דברים שממש ראיתי בעיניי, מסירות נפש. לכן, אנחנו צריכים לעזור בתרומה לפדיון השבויים, הרי מדובר פה בצדיק גדול שלקח על עצמו ייסורים עבורנו, ויש כאן גם הכרת הטוב על שהגענו לאומן בזכותו, הוא פתח את הדרך. ולא רק זה, אלא את כל העניינים של רבינו הוא פתח במסירות נפש. ומי שלא יכול לתרום סכום גדול שלפחות יתרום 99 שקלים עבור כל נפש מבני משפחתו. וכמו שדיברתי עם הרב גרוסמן מי שרוצה יכול להעביר את התרומה דרכי יכול, הכסף הולך במאה אחוז רק לפדיון שבויים".

"אני בעצמי עברתי ואספתי מהתלמידים שלי בישיבה. ואני מבקש מכל אחד אישית שיעביר את הכסף לפדיון השבויים עבור מורינו הרב אליעזר ברלנד שליט"א. זו מצווה ענקית ואסור לנו להפסיד אותה. ההוצאות הם ממש גדולות ואני מבקש מכולם שישתתפו במצווה הגדולה הזו".

 

 

ההקלטה באדיבות קו המידע 02-8008800

התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

שיעור לתושבי נתיבות במעונו של הגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א

אמש יום רביעי ליל ד' ניסן התשפ"ד נכנסו אנשי שלומינו מהעיר נתיבות לשיעור בקודש פנימה, …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *