צור קשר עם הרב ברלנד
הצדיק רואה מתחילת העולם ועד סופו - הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א הגיע לביקור חולים ופעל ניסים וישועות
הצדיק רואה מתחילת העולם ועד סופו - הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א הגיע לביקור חולים ופעל ניסים וישועות

הצדיק רואה מתחילת העולם ועד סופו – הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א הגיע לביקור חולים ופעל ניסים וישועות

היום, כ' שבט תשע"ח (5.2.18), חווינו עם הצדיק ניסים שהם לא בגדר הטבע. כידוע, מאז שהגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א חזר ארצה הוא עובר מעיר לעיר ומבית לבית בכדי לחזק עוד ועוד יהודי ולקרבם לאבא שבשמים. בין שאר עבודות הקודש והשליחות הנעלית של הרב שליט"א הוא לא מזניח לרגע את מצוות הביקור חולים. הרב ברלנד שליט"א נכנס לבתי החולים ומתפלל ליד מיטות הילדים ושאר אנשים חולים.

היום בערב הרב נכנס לכמה בתי חולים, אך כאשר הוא נכנס לבית החולים שניידר המחזה היה פשוט עצום, כל בית החולים יצא לקבל את פני הצדיק. והרב ברלנד שליט"א מצידו לא זניח אף יהודי, הוא ממש השפיע את אהבתו לכל יהודי באשר הוא. חילוני, מסורתי או חרדי, אף אחד לא הושאר בצד. מתוך כלל מבקשי הברכות מהצדיק ניגש אדם אשר ביקש מזור ורפואה לביתו החולה. בליבו הוא תהה איך להפנות את הבקשה לרב שליט"א, אך מיד עם התקרבותו הרב  הביט בו ואמר, 'ליעל בת …רפואה שלמה'. אותו יהודי לא האמין למשמע אוזניו ולכן שאל אם מישהו אמר לרב את שם ביתו הזקוקה לישועה. כמובן, שאף אחד מהנוכחים לא הכיר את האלמוני.

בזה לא הסתיים הסיפור. מספר דקות חלפו ובבית החולים נשמעה קול צעקת אישה המבקשת, 'הרב יבוא אלינו הביתה בכדי לחזק את המשפחה'? הרב ברלנד ענה מיד, 'הרב עוד יגיע אליכם לרחוב אברבנאל. מבירור קצר נודע שזהו באמת שם הרחוב של אותה משפחה, ושוב, אף אחד לא אמר לצדיק כלום לפני זה.  הצדיק רואה מתחילת העולם ועד סופו.

התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

תפילה לעני לחג הפסח מאת הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א

רִבּוֹנוֹ שֶׁל עוֹלָם, מְחַיֵּה מֵתִים בְּרַחֲמִים רַבִּים, "אֱלֹקִים חַיִּים וּמֶלֶךְ עוֹלָם". רַחֵם עָלֵינוּ, הַחֲיֵינוּ וַהֲקִימֵנוּ, …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *