צור קשר עם הרב ברלנד

קשה להאזנה: הרב פנחס בונקר בעדות מתוך מרתפי המתנגדים, מתאר את השיטות של רודפי הרב ברלנד שליט"א

הרב פנחס בונקר, הוא אחד המשפיעים המפורסמים בברסלב ועד לאחרונה היה אחד המתנגדים של כ"ק הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א. הרב בונקר מעיד בדבריו על שיתוף הפעולה עם מתנגדי הרב ברלנד ועל איך שהשתתף בעבר בכל המזימות שלהם. כעת הוא מספר על תהליך ההתפכחות שלו והוא מתוודה על מעשי העבר תוך שהוא חושף את הדרך השפלה של מתנגדי הרב ברלנד. הרב בונקר מגלה מערכת שלימה ובלתי נתפסת של זיופים, שקרים ואכזריות כלפי כל מי שלא מיישר קו עם אותם מתנגדים.

"רודפי הרב ברלנד  מונעים מאינטרסים של כסף, שליטה וכבוד שוחד, שקרים, איומים, סחיטות, הלשנות, מסירות וזיופים." אלה עקרי דבריו של המשפיע הרב פנחס בונקר – עדות אותנטית מתוך מערכת ההסטה והרדיפה.

"אנחנו הולכים לבער את אש המחלוקת מברסלב, אין להם שום עדויות, הכל שקרים מומצאים. הם ביקשו ממני יותר מפעם אחת לעזור להם להמציא דברים כנגד הרב ברלנד שליט"א."

"כל המחלוקת כי הם לא רוצים את הבעלי תשובה בברסלב, הם לא רוצים את החסידות בברסלב, את עובדי השם בברסלב."

"אני לא בעניין של לדבר, אבל חייבים לבער את הנגע הזה, צריכים לקום כולנו ביחד ולצעוק – די תפסיקו להבאיש את ריח הגן, תפסיקו להכניס לפה את שלוש הכיתות של העבדים."

"כל היום הם מנבלים את הפה ונותנים שוחד. הם אמרו לי במפורש שהשיטה שלהם היא לפתוח תיק כנגד כל מי שהולך נגדם. דבר ראשון עושים לו רצח אופי, וזה המילים המפורשות שאמר לי א.ח."

"כמה פעמים ראיתי את י.ח ואחיו א.ח נשבעים לשקר ואומרים שקרים. כל מילה שנייה שלהם זה שקר ולכלוך על כולם. אין בן אדם שהם לא דיברו עליו לשון הרע, הם רק הולכים ומגדילים את המחלוקת יותר ויותר."

"תעזבו אותנו לנפשנו, תלכו לריב אחד עם השני תשאירו אותנו בצד. תפסיקו להבאיש את השם של רבנו."

"אין אחד מברסלב, מהרבנים המשפיעים שהם בעלי השגה שלא חושב שדי ומספיק עם המחלוקת שלכם."

"אתם לוקחים את העובדי השם הכי גדולים של ברסלב ומלכלכים עליהם, מקללים את הרבנים. נכון שאני גם כעסתי על רב מסוים (הרב מ.פ), אבל התפכחתי וכידוע היה לי חלום מהרב'ה."

"אני מתפלל עליהם כל יום שיחזרו בתשובה ויצאו מכל רעת המחלוקת הזו. רבנו כבר דיבר על כך שצריך לראות את הנקודות הטובות באחרים."

"רואים את זה על הבחורים. יש הבדל גדול בין עכשיו ללפני המחלוקת, כל הבחורים עסוקים בפוליטיקה ומחלוקת, לא נשארה צורה נורמלית בברסלב."

"הכל שקר וכזב, מה שאומרים על 'שובו בנים', זה דברים שאני בררתי לעומק, גם אלה שהתחילו את המחלוקת הודו בפני. הם יודעים שהמציאות היא לא כפי שהם הציגו אותה, כל ההמצאות שהם בדו, למה הבית דין לא יוצא כבר עם מכתב? איפה נעלמו כל ההסרטות שאמרתם שיש לכם על הרב ברלנד?"

"כולם הרי יודעים שהרב ברלנד הוא אדם שמחפש ביזיונות, אני לא מפחד להגיד את זה – הם יודעים את זה על הרב ברלנד."

"עכשיו הם נלחמים בי על שקראתי להם משוגעים, הם כבר עשו את זה לרב שקרא להם סטרא אחרא, הם אמרו, 'עכשיו אנחנו נקבור אותו'. זה המהלך שלהם, כל מי שהולך נגדם הם הופכים אותו לסטרא אחרא, ואז יש להם את כל החבר'ה שלהם. יש להם את ז', שהוא גם שיקר לי בטל' שקר גס מאוד. הוא אמר לי שי.ח מחפש אותי בעניין פיקוח נפש גדול. שאלתי אותו אם פיקוח נפש ממש או פיקוח נפש 'שובו בנים'?"

"לא היה שום פיקוח נפש, היו רק צריכים 'לקבור' אדם ורצו לקבל ממני מידע, כי לא היה להם מידע והם ניסו לגבב שקרים. ככה זה כל המהלך שלהם, ואני לא מפחד שידברו עליי – אני הולך לגלות את כל האמת."

"אני לא מדבר על בעלי השגה, אני מדבר על האמת הכי פשוטה שיש והכי נכונה. תפסיקו לרדוף את הבעלי תשובה, תפסיקו לרדוף את עובדי השם, תפסיקו לרדוף קהילות קודש בברסלב. תפסיקו לרדוף את כל מי שלא חושב כמוכם, ברסלב הרבה יותר גדולה ממכם, הרב'ה יותר גדול ממכם."

"הברסלב שלכם זה עולם התוהו, זה ברסלב שלא קיים בכלל, זה ברסלב שרבנו שנא, ברסלב של ריחוק, של מחלוקת. אלה אנשים שרדפו את כל גדולי ברסלב שרצו לעשות נחת רוח לרב'ה."

"הם מונעים מאינטרסים של כסף, שליטה וכבוד. אמרו עליך שאתה סטרא אחרא בגלל שכל היום אתה יושב ומדבר לשון הרע. אני מתפלל שנחזור בתשובה ונצעק 'די, אנחנו רוצים את הרב'ה'."

"הם משתמשים באיומים וסחיטות, בהלשנות, הם סיפרו כמה פעמים איך שהם הלכו למשטרה. ולא רק על הרב ברלנד, אין להם שום בעיה של מסירה כנגד כל מי שהולך כנגדם. אין להם בעיה של שוחד ושקר, של זיופים."

"כמה שאנחנו נצעק הם יצעקו גם, אבל הקול של הקדושה ינצח ויחזור הריח הטוב של הרב'ה. האחדות תחזור לברסלב, הנורמליות, והמשוגעים יצאו מברסלב."

הרב פנחס בונקר חלק 1

      1הרב פנחס בונקר

הרב פנחס בונקר חלק 2

      2 הרב פנחס בונקר

הרב פנחס בונקר חלק 3

      3 הרב פנחס

התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

תפילה לעני לחג הפסח מאת הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א

רִבּוֹנוֹ שֶׁל עוֹלָם, מְחַיֵּה מֵתִים בְּרַחֲמִים רַבִּים, "אֱלֹקִים חַיִּים וּמֶלֶךְ עוֹלָם". רַחֵם עָלֵינוּ, הַחֲיֵינוּ וַהֲקִימֵנוּ, …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *