צור קשר עם הרב ברלנד
השחקן רפי בוזגלו מספר מה הביא אותו לכנס של הרב ברלנד בת"א

השחקן רפי אמזלג מזינזאנה מספר מה הביא אותו לכנס של הרב ברלנד בת"א

      השחקן רפי אמזלג 1 - השחקן רפי אמזלג 1

השחקן רפי אמזלג (הקירח) שהתפרסם ב- 2001 כאשר השתתף בסדרת הטלוויזיה המפורסמת "זינזאנה" ואח"כ המשיך ושיחק בסדרות וסרטים רבים לאורך השנים עד שב- 2016 כיכב בדוקו-ריאליטי "היחידה", בראיון מיוחד לכבוד כ"ק הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א.

"אם הרב ברלנד מגיע לת"א סימן שמשיח צריך להגיע לי-ם", אמר אמזלג לגיסו שסיפר לו על שעורו של הרב ברלנד באוהל ישראל. וכך, שלח אמזלג את אישתו לחפש את ביהכנ"ס בו הרב ברלנד עתיד לדבר. אך, אשתו לא מצאה ואמזלג אמר לה, 'אם הרב ברלנד יגיע תהיה בטוחה שנשמע על כך'.

      השחקן רפי אמזלג 1 - השחקן רפי אמזלג 1

"אני חייב לספר לך כי זה ממש נדיר שהרב ברלנד יגיע לכאן, כי הרי מסביבנו יש 5 מסעדות שמוכרות בשר לא כשר ופתאום הרב ברלנד יגיע לפינה הזו שהיא גם מול הבית שלי?" שואל אמזלג. "פתאום אני שומע את השירים של אומן ראש השנה והבנתי שהרב ברלנד מגיע. עם כל זה שאני מעורב בתקשורת מתוך עבודתי שם, אני נזהר מאוד לא לקבל את כול הלשון הרע שיש שם. עוד לא ראית מנהיג כמו הרב ברלנד שרצים אחריו המונים, לא מדובר בחסידים שרוקדים ברחובות."

      השחקן רפי אמזלג 2 - השחקן רפי אמזלג 2

"לפני יותר מ- 30 הייתי בליין שחי במועדוני לילה עד שחבר שלי שחזר בתשובה הזמין אותי לבקר בישיבת אור החיים של הרב אלבז וחזרתי בתשובה. באותה תקופה קרה לי מקרה מיוחד כאשר אח של החברותא' שלי באור החיים הזמין אותי לבקר בישיבת שובו בנים של הרב ברלנד בעיר העתיקה ואמר לי שמקומי אצל רבי נחמן. באותו ביקור הכרתי אחד מתלמידי הרב ברלנד בשם משה רווח ובאמת עברתי לשובו בנים. רצה הגורל ועבר עלי מה שעבר עד שהתגלגלתי להיות שחקן, אך את הקשר שלי עם ה' ורבי נחמן לא עזבתי. כך, בר"ה האחרון הגעתי לאומן ומהיום הראשון חיפשתי את משה רווח ואכן מצאתי אותו." משתף אותנו השחקן רבי אמזלג ברשמים שנותרו לו מהיכרותו עם הרב ברלנד שליט"א ושהחזיקו אותו בתשובה לכל אורך הדרך.

 

הראיון באדיבות קו המידע ברסלב

התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

תפילה לעני לחג הפסח מאת הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א

רִבּוֹנוֹ שֶׁל עוֹלָם, מְחַיֵּה מֵתִים בְּרַחֲמִים רַבִּים, "אֱלֹקִים חַיִּים וּמֶלֶךְ עוֹלָם". רַחֵם עָלֵינוּ, הַחֲיֵינוּ וַהֲקִימֵנוּ, …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *