צור קשר עם הרב ברלנד

התקשורת צריכה לזעוק: "הצלחה לעצרת התפילה של הגה"צ הרב ברלנד שליט"א"

התקשורת זועקת: "הצלחה מוחצת לגוש הימין ולמפלגות החרדיות", כאשר הזעקה האמתית צריכה להיות – "ניצחון מוחץ לעצרת התפילה של כ"ק הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א". אם נבוא ונסכם בשתי מילים את עוצמת הכוח של תפילת הציבור יחד עם הצדיק נאמר – קידוש ה', לא פחות מזה. מורינו הרב ברלנד שליט"א ידע כי מערכת הבחירות לראשות הממשלה גורלית עבור עם ישראל, עבור עולם התורה והקדושה, לכן ביקש בתוקף לקיים את עצרת התפילה ליד קברי האבות. כפי שהתפרסם, מורינו הרב אף חזר והתריע רבות על חובת ההשתתפות בקיבוץ התפילה בבחינת פיקוח נפש ממש, וביום הבחירות ביקש להודיע – מי שלא הולך לבחור מחזק למעשה את לפיד ורודפי התורה.

ב"ה, מעמד התפילה היה מרגש מאוד ומעורר את הנפש

העצרת נפתחה באמירת כל ספר התהילים, כאשר הרב אהרון ברקוביץ' שליט"א הנעים בקולו את פרקי 'נעים זמירות ישראל' והציבור הענק חוזר אחריו. אל שטח מערת המכפלה הגיעו יותר מרבבת משתתפים שהקדימו לסיים את אמירת הספר כולו עד להגעתו של כ"ק הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א. 

הגעת הצדיק עוררה התרגשות בקהל, בזמן שהתזמורת החלה לנגן ניגוני קודש שליוו את הרב בכניסתו. אמירת התהילים הפכה לריקודי קודש ששלהבו את לבבות הציבור, הרב רקד למעלה, מול המדרגה השביעית והקהל שהציף את כל רחבת המערה הצטרף עימו. באוויר הורגש איך שהדינים הולכים ומתמתקים והצדיק פועל ישועות, כאשר הוא משתמש בזכות תפילת הרבים וניגוני הקודש.

גם הפעם ראו בחוש איך העצרת פועלת ישועות

העלינו באתר מספר שיחות עם דברי התחזקות מתלמידי מורינו הרב ברלנד שליט"א בגודל מעלת ההשתתפות בעצרת התפילה. כולם דיברו בשבח ובכוח תפילת הרבים, גברא גברא במילותיו הוא, אולם אצל כולם חזר היסוד בדבר מעלת התפילה – "כולם ראו בחוש בעבר עד כמה מעמדי התפילה עם הרב ברלנד שליט"א פועלים". כל עצרות התפילה של הרב ברלנד הגיעו בעתות של דינים ובשורות קשות. לדוגמה, היה זה בזמן אינתיפאדת הסכינים, כל יום התהלכו בחוצות עיר מרצחים צמאי דם ששיסו את להבות הסכינים בכל עובר אורח מזדמן. עם ישראל היה באחת מהשעות הקשות שלו ולא נמצא פתרון למחבלים המרצחים. אז, עורר מורינו הרב שליט"א את הציבור לקיים עצרת תפילה שפעלה והביאה למתוק הדינים.

 כמו אז, גם היום, הציבור הכללי לא ידע לשייך את הפסקת הרצחנות יחד עם כיום תפילת ההמונים. התקשורת חגגה בבליל של הבלים ושטויות, ופתאום שכחו שלפני קיום העצרת שום פעולה של כוחות הביטחון והמאמצים המדיניים לא עזרה. והנה, הגיע הצדיק לעצרת התפילה ופתאום הפסיקו הדינים. גם כעת עם הצלחת מערכת הבחירות נעשה קידוש ה' ענק, בפרט אצל מקורבי הצדיק שיודעים מה באמת הביא להצלחת כוחות הקודש בבחירות. מפלגת כחול לבן שטרם הבחירות הצהירו שהם הולכים לנצח ברוב ניכר ובזה להביא סוף לעולם התורה, וכעת מתברר איך כל כוונתם טורפדה. המפלגות החרדיות שעלו מעל המצופה בבחירות.

אשרינו ומה טוב חלקינו שאנו יודעים מה הסיבה להצלחת כוחות הקודש בבחירות. הצדיק שלקח את מטה העוז של התפילה, הריקודים והצומות של טרם הבחירות ועימם עלה לפני בורא עולם והתחנן על גורל העם. 

התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

הַיּוֹם יוֹם אֶחָד לָעֹמֶר • נוסח ספירת העומר ותפילה מהגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א לחסד שבחסד

סדר נוסח ספירת העומר (ספרד): לְשֵׁם יִחוּד קוּדְשָׁא בְּרִיךְ הוּא וּשְׁכִינְתֵּיהּ, בִּדְחִילוּ וּרְחִימוּ, לְיַחֲד שֵׁם …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *