צור קשר עם הרב ברלנד

לא יאומן סיפור תחיית המתים ע"י הגה"צ הרב ברלנד – אישה שנפטרה לטענת הרופאים

תביא את האישה למרוקו והיא תבריא

"אשתי הייתה אמורה לטוס למרוקו (שם נמצאתי יחד עם מורינו הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א ותלמידיו) מהארץ, כאשר בשבת לפני הטיסה היא לא חשה בטוב והתעלפה. במשך השבת מצבה הלך והדרדר, היא התעלפה מספר פעמים, ספרתי זאת למורינו הרב ברלנד והוא ענה לי במילים הללו, "אם אתה שומע לי תביא את אשתך אתך למרוקו והיא תהיה בריאה"."

"היא יצאה לדרך עם האחיינים והמשפחה שלה וכול הדרך היא הרגישה נורא ואיום, היא לא יכלה לעמוד על הרגליים עד שנאלצו לסחוב אותה על כיסא גלגלים. היא הגיעה למרוקו, ואפילו שלא ראתה את הרב במשך חצי שנה היא עלתה ישר הביתה ולא באה לתפילה. הבנתי שהמצב נורא ואיום, העיניים שלה היו ממש מזוגגות."

מצבה הבריאותי הלך והדרדר

"אחרי מנחה וערבית הרב עלה לבית, הוא נעמד בכניסה והמבט שלו היה כמו לכיוון התקרה תוך שהוא אמר, "היא תהיה בריאה", וכך חזר וכפל מס' פעמים. היה נראה שהרב ממש בדין, גם שהוא יצא אלינו הוא אמר שהיא תהיה בריאה, אבל ההרגשה הייתה ממש של דין. הנשימות שלי אשתי הפכו קצרות ותכופות, מפחיד בצורה שקשה לתאר, השעה 3 לפנות בוקר והיא בכלל לא איתנו."

"סיפרו זאת למורינו הרב ברלנד והוא אמר שיש לה דימום מוחי והוא נוסע לקברי צדיקים לפעול ישועות. יש לציין שאנחנו בכלל לא ידענו מה יש לה, באותו זמן היא הייתה בטיפול נמרץ. ג'קי קדוש שהיה איתנו ודיבר מרוקאית תקשר עם הרופאים שהעבירו מסר חד וברור, 'אם אתם רוצים להיפרד ממנה כדאי שתגיעו מהר'. למחרת בבוקר המציב הגיע ממש לסוף, כאשר המתינו לפרו' הראשי שיבוא ויחתום על תעודת הפטירה."

כבר בתיקון השני המצב משתפר

"בבוקר סיפרנו למורינו הרב ברלנד על המצב והוא אמר שאחרי התפילה הוא יבוא לבקר אותה בבית החולים. בבית החולים הרב החל באמירת 7 תיקוני הכללי, כאשר באמצע התיקון השני האחות ניגשה לחמותי ואמרה לה שאשתי התעוררה. כולם היו בהלם וחמותי נכנסה מיד לחדר לדבר עם ביתה ושאלה אותה אם היא רוצה שהרב יכנס אליה, אך היא לא ענתה. חמותי אמרה לה שאם היא רוצה שהרב יכנס שתלחץ את היד, והיא אכן לחצה."

"הרב נכנס לטיפול נמרץ והחל מדבר עם אשתי שבתחילה רק נענעה בתשובה, אך הרב המשיך ודיבר איתה עד שלפתע היא ממש ענתה לו. זה היה נס, הרי הרופאים אמרו שרק בתהליך של שנה וחצי המלווה בטיפול של קלינאית תקשורת אולי יצליחו להחזיר לה את הדיבור, הרי מדובר בפגיעה מוחית. יתרה מזאת, חמותי אמרה לי שבבוקר היא הגיעה לבית החולים והיד של אשתי הייתה קלה, האחות אמרה לה שהיא כבר לא איתנו."

הרב מבטיח שעד ט"ו באב היא תדבר

"בלילה היה לה שוב התקף והיא החלה משתוללת בצורה מפחידה, דיברנו עם הגבאי שאמר כי הרב יגיע שוב מחר לבית החולים. הנחתי לפני אשתי לוח עם אותיות שתסמן לי את רצונה, וכך שהרב אמר את התיקון הכללי היא עקבה עם מבטה אחר האותיות של התהלים. זה היה יום שישי לפני ט' באב והרב אמר שעד ט"ו באב היא תתחיל לדבר."

"בפעם השלישית שהרב הגיע לבית החולים הוא אמר שוב תיקון הכללי ואפילו לא נכנס לטיפול נמרץ. לפני ט' באב אשתי התעקשה שהיא הולכת לצום, התקשרתי לרב שאמר לי שהיא בשום אופן לא תצום. רק אז אשתי התרצתה לרדת מעניין הצום. עד ט' באב מצבה הלך והשתפר, אך עדיין לא יכלה ללכת. בט"ו באב נחמן פוקס אמר לי, 'הרב אמר שהיא תתחיל היום לדבר אז תגיד לה שתנסה לדבר'. בתמימות אמרתי לה והיא באמת ניסתה להגיד את תפילת הערבית והפלא ופלא – המילים יצאו מפיה. אמנם בקושי, אך עדיין המילים יצאו מהפה."

היא תהיה בריאה ללא ניתוחים

"גם בארץ כמו במרוקו ופריז הרופאים לא עלו על סיבת החולי של אשתי. כשהיא הגיעה לארץ חיכו לה אמבולנסים של טיפול נמרץ שנדהמו לראות אותה יורדת על רגליה מהמטוס. זה ממש נס תחיית המתים, קשה להבין את זה. לפני שיצאנו ממרוקו הרב אמר שהיא תהיה בריאה ולא תצטרך שום ניתוחים, אך הרופא התעקש לנתח את הלב. שאלתי את הרב והוא אמר לי שינתחו, אבל הרי הרב אמר לא לנתח אז לא מנתחים. חמי התנגד לניתוח ובאמת מצאו שיטה אחרת לטפל בה בלי ניתוח."

הרב קורא אליו אנשים בכדי להמתיק מעליהם את הדין

"הרב נתן לה תפריט מיוחד עימו היא הבריאה ללא כל תרופות. בביקורת האחרונה אבחנו שלא נשאר כל זכר מהמחלה, ג'קי קדוש עד לכול מהלך השתלשלות העניינים. יתרה מכך, אני עצמי יודע על עוד מקרים בהם הרב אמר לאנשים לבוא אליו למרוקו, הם לא באו והתוצאות היו איומות. במקרה אחד האישה הייתה חולה בסרטן, היא לא הגיעה ולבסוף נפטרה. במקרה אחר הרב התקשר להוריה של ילדה מסוימת שבאותו זמן הייתה בריאה לחלוטין וממש הפציר בהם להגיע למרוקו, הם לא הגיעו ולבסוף הילדה מתה במיתה משונה."

 

התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

וכאן הבן שואל • הגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א מברך את המצה השמורה ויין המשומר ליתומי ארגון 'הבן יקיר לי'

כמידי שנה ארגון 'הבן יקיר לי' דואג למשפחות היתומים דקהילתנו לקמחא דפסחא מצות ויין לקיום …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *