צור קשר עם הרב ברלנד

מדהים: הוצאת דיבוק של רוח ע"י הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א

התעסקות עם נשמות שמור למתי מעט, צדיקים רמי מעלה, גדולי הדורות הנבדלים מכל נגיעה והתחברות לרע שבעולמנו. מספיק לקרוא מעט בספר רוחות מספרות מתוך הספר "מנחת יהודה" מאת המקובל רבי יהודה משה ישועה פתייא זצוק"ל זיע"א, בכדי להבין עד כמה מסוכן גם לצדיקים להיכנס לעבודה עם רוחות, כל שכן שמדובר ברוחות רעות, כאלה שנשארו כאן מסיבות שלרוב אינם טובות.

סיפורים רבים התפרסמו אודות כ"ק הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א הקשורות בהורדות נשמות, הוצאות דיבוק וכיוצא בזאת. גם באתרנו פרסמנו לא אחת סיפורים מסמרי שיער שכאלו, סיפורים שאילולי חזרו על עצמם בעדויות רבות מספור היו נחשבים בעיני העולם ללקוחים ממחוזות הדמיון.

"לסיפור הנורא הזה הייתי עד מתחילתו ועד סופו." לפתחנו הגיע סיפור נוסף שהתגלה לאחרונה והקשור ישירות לרב ברלנד שליט"א. אנו מביאים אותו לפניכם מתוך עדות ממקור ראשון.

מתחבר עם יהודי בעל נשמה גבוהה

"בסוף חורף תשע"ח הוזמנתי לאזכרה בשכונת פסגת זאב בירושלים, ע"י שמוליק גבאי, מנהל חברת אבטחה בירושלים. הייתה זו אזכרה לסבא של אחד מהעובדים בחברת האבטחה העונה לשם לידור. הגעתי לביתם וראיתי אנשים שלכאורה רחוקים מתורה ומצוות. בזמן אמירת דברי התורה נתקלו עיניי בבחור שהביט בי בעניין. בחור זה שהיה נראה רחוק מכל סממן דתי, עם מספר עגילים וכתובת קעקע על אחת מידיו, ניגש אליי לאחר האזכרה והודה לי שבאתי. הרגשתי שטמון בבחור הזה פוטנציאל גדול ואף אמרתי לו זאת."

"בשיחה עימו התברר לי ששמו אסי מ', ספר נשים ומהדמויות הירושלמיות היותר מפורסמות. הוא המשיך וסיפר לי שהוא עובד בשכונת פסגת זאב למעלה מארבע שנים ומידי פעם שר באירועים. החלפנו מספרי טל' ומאז נפגשנו כמה פעמים, בעיקר נסענו יחד לכותל ולקבר שמואל הנביא."

בת המשפחה מתחילה לדבר דיבורים הזויים

"לקראת סוף חודש תמוז קיבלתי מאסי טל' בהול בו הוא סיפר לי על אחת מקרובות משפחתו, בחורה נורמטיבית לגמרי, שבאופן פתאומי החלה לדבר דיבורים הזויים שאינם אופיינים לה. בנוסף, המשפחה הייתה מודאגת מכך שהיא הפסיקה לאכול ולשתות. מהדברים שאסי תיאר היה ברור שמדובר בדיבוק, היות ואין מציאות שדיבורים כאלה קשורים אליה. הרי מדובר בנערה שאין לה כל קשר לדת והמשפטים שדיברה היו על העולם הבא והשם יתברך."

"חשוב לציין שהיא דיברה בקולה, אך בתוכה נכנסה רוח ששלטה ואימה עלייה. הפחד שלה מהרוח היה נורא ואיום ואסי שאל אותי מה עושים איתה. אמרתי לו שבדברים מסוג זה לא כל אחד יכול לטפל ושהרב אליעזר ברלנד בטח יכול לעזור בזה. התברר שהם מעולם לא שמעו על הרב ברלנד בפרט או על רבנים אחרים, ובכלל לא גילו עד עתה עניין ביהדות."

מגיעים לרב ידוע בכדי לטפל בנערה

"הסיפור אודות הדיבוק התפרסם במשפחה ואחד מהקרובים המליץ על רב מסוים ככזה שיכול לעזור. הם יצרו עמו קשר והוא אמר שבימים הקרובים הוא יגיע לביתם. המשפחה המתינה בקוצר רוח לבואו, הימים עברו בסבל בל יתואר, כאשר הבית כולו הפסיק לתפקד."

"לאחר מס' ימים הגיע אותו הרב וניסה לעשות משהו עם הדיבוק, אך שום דבר לא השתנה. בצר להם הם ניסו להגיע לרב ברלנד, אך באותו היום מסר הרב שיעור לרבים. אובדי עצות הם חזרו אליי בשעות הבוקר ושאלו אותי מה לעשות תוך שהם מזכירים שם של מישהו ששמעו עליו שיכול לעזור. שוב הדגשתי שבבעיות כאלה לא כל אחד יכול לטפל וכדאי מאוד להגיע לרב ברלנד, אך הם רצו עזרה מידית."

רב מקובל מפורסם מנסה לטפל בדיבוק

"אמרתי להם שם של רב חשוב מגדולי המקובלים המפורסמים שבדורנו שידוע שהוא מתעסק בדברים כאלו. הם עשו את כל המאמצים והגיעו לישיבתו עם הנערה. הרב המקובל זיהה מיד שמדובר בדיבוק והחל בתיקון עם שופרות להוצאת הדיבוק, תוך שהוא צועק לעברו, 'צא ממנה'. כך הוא חזר ושנה מס' פעמים תוך שהוא מכה בידו על הבימה."

מנסים אשפוז בבית חולים

"לאחר סיום התיקון הם הלכו לביתם, ואמנם באותו היום היא נרגעה מעט, אך מיד למחרת הכל חזר אליה. כנראה שהרוח שבתוכה התחבאה באותו היום מחמת התיקון. בימים הללו מלבד שכל המשפחה כמעט ולא ישנה עקב הדאגה לנערה, היא גם ירדה במשקל בצורה מעוררת דאגה. הם החליטו לגשת לקבלת עזרה רפואית בבית החולים, אשפזו אותה למשך השבת, אך גם שם מצבה לא השתפר במאומה. הרי ידוע ומפורסם שאין לרפואה שום יכולת להתמודד עם דברים מעין אלה."

בסוף מגיעים לרב ברלנד שליט"א

"ביום ראשון שוב לא הייתה קבלת קהל אצל הרב ברלנד שליט"א, אך ביום שני זכינו להיכנס לקודש פנימה, אסי, לידור ואני. סיפרתי לרב ברלנד על מה שקרה לנערה באופן פתאומי והוספתי לתאר את הניסיונות הקודמים להוצאת הדיבוק. הרב מיד אמר, 'אני אוציא את הדיבוק, תבואו מחר ביום שלישי עם פדיון'."

"למחרת הגענו עם פדיון, הרב אמר שהוא צריך להחליף לה את השם ולהגיע לביתם שלוש פעמים בכדי להוציא ממנה את הדיבוק. אסי שאל בקול נשבר, 'הרב באמת תוציא ממנה את זה?' הרב ענה מיד, 'אני נשבע שאני אוציא לה את זה'!! 'אני אגיע אלכם בסביבות השעה חמש לפנות בוקר אחרי שאני אחזור לירושלים."

"כידוע, הרב ברלנד מידי לילה מוסר שיעורים וחוגי בית בכל רחבי הארץ. הרב יוצא מיד לאחר תפילת ערבית ומסיים בסביבות השעה חמש, לאחר מכן מתחילים להתפלל שחרית עם הציבור בשירים וניגונים, כאשר הרב נראה כאילו קם משנת לילה טובה."

הרב ברלנד מגיע לביתם ומיד מתחיל השינוי במצבה

"הרב נתן לאסי קמע לשים על הנערה מבלי ידיעתה והגיע לבקרם ביום רביעי בחמש, הוא נכנס לביתם רק עם הגבאים הקרובים בלבד. בני המשפחה נפעמו ממראה ההוד והקדושה של הרב, כשבלבם מקוננת התקווה האחרונה. הרב התיישב והחל קורא מתוך ליקוטי מוהר"ן חלק ראשון סימן ע"ד אודות דינא דמסאבותא. פירוש הדבר, שיש דין של רוח טומאה שרבנו מאריך ומסביר כיצד הופכו לדינא קדישא."

"הרב ביקש כוס מים, ברך, שתה קצת, שפך על בגדיו וביקש שיתנו לנערה לשתות, אך היא סירבה. הרב החל להתנשם נשימות עמוקות ופניו אש להבה, אז הנערה הסכימה לשתות. הרב שהה בביתם כחצי שעה, כשכל העת הוא סיפר סיפור והקריא מליקוטי מוהר"ן. כבר למחרת המשפחה הודיעה לנו שהחל שיפור משמעותי במצבה והיא אמרה, 'אני מרגישה שהרב הזה מחזיר אותי לחיים. זה לא רב, זה מלאך שה' שלח להחזיר אותי לעצמי'. "

כנגד כל הסיכויים הרב ברלנד פועל ניסים

למחרת הרב ברלנד הגיע שוב לקראת השעה חמש בבוקר, שוב סיפר סיפור ושהה כחצי שעה. ברוך השם, הנערה החלה לאכול ולשתות מעט וחלה הטבה נוספת במצבה. היא אמרה, 'אני מרגישה כי בכל פעם שהרב הזה מגיע הוא מחזיר אותי לחיים'."

"יום נוסף עבר ושוב, הרב הגיע בשלישית. היה זה ביום שישי לפנות בוקר, הרב דיבר דברי תורה ולאחר שסיים אמרה הנערה, 'אני מרגישה שהוא החזיר אותי לחיים'. הרב ברלנד הגיע פעמיים נוספות לביתם כדי לחזק את המשפחה בקיום מצוות, למרות שכבר בפעם השלישית מצב הנערה חזר לגמרי לאיתנו."

הרב ממשיך לבוא ולהחזיר את המשפחה לכור מחצבתם

"בפעם הרביעית הגיע אל הרב אחד מבני המשפחה' אחד שמנסה למעלה משמונה חודשים למכור את ביתו ללא הצלחה וביקש שיצליח למצוא קונה. הרב אמר לו, 'מחר אני שולח לך קונה, תעשה איתו חוזה'. למחרת הגיע קונה והם עשו חוזה."

"חשוב לציין שלידור בן דודו של אסי נכח בכל ארבעת הביקורים של הרב וכתוצאה מכך התחזק וקיבל על עצמו שמירת שבת, כיפה וציצית. יחד עמו, עוד כמה מבני המשפחה קבלו עליהם שמירת שבת ומצוות נוספות. אסי נרשם לנסיעה לאומן לאחר שהרב אמר לו."

"לקראת חודש אלול נסעתי לשיעור של הרב בגבעת אולגה ביחד עם אסי ולידור בכדי לשאול את הרב אודות נושאים הקשורים לחזרתם בתשובה. הרב אמר להם, 'יש לי שני מקומות אחרונים ברכבת ואני נותן אותם לכם'."

"דיברתי עם הרב ברלנד שליט"א אודות הדיבוק והרב התייחס לכך בשיעור בגבעת אולגה. הוא אמר שיש לו מגילת סתרים של אחד מגדולי צדיקי הדורות האחרונים ושם כתוב שם קדוש שעל ידו אפשר להוציא דיבוקים."

בלי שמות קדושים, ע"י ליקוטי מוהר"ן הוצאתי הדיבוק

"ביום חמישי בערב י"ג באלול, נערכה סעודת הודיה עם המשפחה בהשתתפות הרב ברלנד שליט"א. במשך שעה וחצי זימרו ושרו כולם בהודיה לה' על כל הטוב והניסים שגמלנו. במהלך הסעודה נשאל הרב אודות הוצאת הדיבוק ואמר שע"י אמירת התורה מליקוטי מוהר"ן הוציא את הדיבוק."

סיפור ההתחזקות של כל בני המשפחה הוא רק התחלה לאור גדול וחזק של תשובה, בעז"ה עוד חזון למועד.

לזיכוי הרבים

Loader Loading...
EAD Logo Taking too long?

Reload Reload document
| Open Open in new tab

להורדה

התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

כְּשֶׁהָיִיתִי בְּפּוֹנִיבֶז' שָׁמַעְתִּי בְּשֵׁם הָרַב הַגָּאוֹן ר' יְחֶזְקֵאל לֵוִינְשְׁטֵיְין: קובץ מימרות בשם המשגיח מהגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א • ליומא דהילולא

היום י"ח אדר־ב' חל יוֹבֵל שנים להסתלקותו של 'המשגיח' בישיבת פונוביז' הגאון הגדול רבי יחזקאל …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *